Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

``Ik heb geen vet op m'n buik ben echt droog hoor``

Zei vriendin van vriendin

"Hoezo moet ik op mijn voeding letten, ik wil toch niet afvallen"

Nee. Je douwt gewoon eten naar binnen tot je niet meer kan. Heeft weinig zin om daar op te letten, aangezien je toch niet meer kan proppen.

wat een onzin. meeste mensen van de gym hier zeggen "ik eet de hele dag door" en wanneer ze alles natellen komen ze nog onder onderhoud uit.

en stel dat je onderhoud 3000kcal is en je eet er 4200 dan zet je nogal snel vet aan he, bulken is zeker wel opletten of je moet een dik vatsig persoon willen worden dan kan het makkelijk.

wat een onzin. meeste mensen van de gym hier zeggen "ik eet de hele dag door" en wanneer ze alles natellen komen ze nog onder onderhoud uit.

en stel dat je onderhoud 3000kcal is en je eet er 4200 dan zet je nogal snel vet aan he, bulken is zeker wel opletten of je moet een dik vatsig persoon willen worden dan kan het makkelijk.

Mwah. Ligt er aan op wat je bulkt..;)

"Train jij natuurlijk of niet ? " ik zo hoebedoel je ? "Ja zonder shakes enzo"

Dikke piel

Laatst zei iemand tegen iemand die best wel gespierd was: 'Jij gebruikt zeker steroiden'! Hij antwoorde nee maar iemand geloofde hem niet. Iemand vertelde het tegen andere door waardoor die het gingen geloven, van kwaad tot erger. Nu staat die iemand bekend als een steroiden gebruiker terwijl dat niet zo is.. Sad story :(

gewoon antwoorden.

"Ja ik ben natural" pak je shake en neem een slokje.

ander kijkt je met verbazin aan

profit??

Haha was in de les, iemand anders zag shakebeker in me tas en zei shakie ? Ik zo nee alleen een PWO, waar de ander dus van dacht dat het "shakie" was.

Zodoende vroeg die of ik naturel was, waarop ik zei dat is nog steeds natural.. oh oh oh en stil was die

Terug
Naar boven