AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Laatst zei iemand tegen iemand die best wel gespierd was: 'Jij gebruikt zeker steroiden'! Hij antwoorde nee maar iemand geloofde hem niet. Iemand vertelde het tegen andere door waardoor die het gingen geloven, van kwaad tot erger. Nu staat die iemand bekend als een steroiden gebruiker terwijl dat niet zo is.. Sad story :(

"liefste dagboek, vandaag was ik een f**got.........."

Iemand op een ander forum waar ik op zit over afvallen:

"Het maakt niet zoveel uit hoeveel kcal ge eet, maar wel de welke. Wie nog durft bewijzen dat kcal in = kcal out zou eigenlijk een trap onder zijn kont moeten krijgen"

"Het maakt niet zoveel uit hoeveel kcal ge eet, maar wel de welke. Wie nog durft bewijzen dat kcal in = kcal out zou eigenlijk een trap onder zijn kont moeten krijgen"

Wat was de uitleg? :roflol:

1.gif

"Dat is gewoon de waarheid. Uw lichaam verbruikt bvb 2x zoveel energie voor het verbranden van 1 kcal proteine in vergelijking met 1 kcal (geraffineerde) koolhydraten. Daarmee dat kcal tellen eigenlijk op niets slaat, zo lang je je voedingsinname niet wijzigt."

Heeft hij gelijk in. 1kcal eiwit =! 1kcal kh.

Ik las ergens elders op dbb. Creatine moet je snuiven dan word het 5% beter opgenomen

inb4 is dat je moeder

Heb je nou serieus je stats aangepast nadat je in een ander topic loopt te verkondigen dat je al 25 jaar niet meer traint? :roflol:
Gisteren zat je nog op 20% BF @ 88-89kg :roflol:

Ga maar lekker snuiven jij ja

Ik wilde hetzelfde zeggen, serieus :eek:
Zn leeftijd is ook weg, misschien komt dat omdat zijn gedrag niet bij zijn leeftijd past.

OT:

''Je moet pas eten als je honger hebt en als je geen honger hebt na de training, dan heb je niet goed getraind''.

Ik wilde hetzelfde zeggen, serieus :eek:
Zn leeftijd is ook weg, misschien komt dat omdat zijn gedrag niet bij zijn leeftijd past.

OT:

''Je moet pas eten als je honger hebt en als je geen honger hebt na de training, dan heb je niet goed getraind''.

haha sterk die. Als ik aleen zou eten als ik honger had was ik zo weer sub 70kg

Terug
Naar boven