- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha sterk die. Als ik aleen zou eten als ik honger had was ik zo weer sub 70kg
Schiet ook niet op natuurlijk."Je moet alleen eten als je honger hebt, je hebt niet voor niks honger. Wanneer je je vol propt als je geen honger hebt, breng je schade toe aan je lichaam. Je hoeft niet te bulken om te groeien, eten als je honger hebt is voldoende om te groeien." - Aldus iemand van dit forum, een ruwe reconstructie van wat er gezegd is.

Kijk deze idioot die zichzelf helemaal geweldig vindt met zijn 43 cm armen![]()
Kijk deze idioot die zichzelf helemaal geweldig vindt met zijn 43 cm armen![]()
.Van zijn FB geplukt.Als ie 1m60 is, is 43cm nog niet eens zo heel slecht.
Van zijn FB geplukt.
"Toen ik 20 jaar was woog ik maar 70 kg en was ik erg smal voor mijn lengte van 1,90 en dat weten veel van jullie nog wel, toen ik besloot op mijn 21e te gaan trainen... 7 jaar later weeg ik 93 kg door heel hard trainen, goede voeding en doorzettingsvermogen!!! Ik kan ook zeggen dat ik heel veel meegemaakt heb en dat ik het niet altijd even makkelijk heb gehad met veel dingen, maar als je echt iets wil dat ook zeker kan! NOOIT OPGEVEN!! Mijn uiteindelijke doel is 100 kg maar dat duurd nog wel een paar jaar.."
Eentje van eigen bodem.En wat vind jij van het gebruik van HCG tijdens de eerste kuur? Beter een AI gebruiken of toch voor HCG gaan?