XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Hahaha, afslankplan ook echt. Voor iedereen dezelfde ook :)

" wow wat een armen heeft die, daar wil ik geen slag van krijgen"

Bij mij op het werk door de eigenaresse: ''De stap tussen van die shakes gebruiken en anabolen gebruiken is echt enorm klein, als je er eenmaal aan begint ga je dat ook zo doen''. Bertstare.jpg

Haha, ik sprak laatst een gast in de sportschool (knulletje van een jaartje of 19) die beweerd al zeker een jaar te overwegen om aan de shakes 'te gaan'. Hij heeft de stap blijkbaar nog niet durven zetten. Ik vroeg wat hem precies tegenhoudt. Nou.. hij weet dus niet hoe hij aan zijn ouders gaat uitleggen hoe hij in een korte tijd aan al die spieren komt. Ik hield het niet meer :roflol::roflol::roflol:

Vandaag een nieuwe, jongere instructeur op mijn sportschool: "Ikzelf heb wel een strak trainingsschema want wil er goed uitzien voor de klanten die hier komen. Ik train alleen benen niet want ik voetbal ook vaak doordeweeks."

Tijd voor een andere sportschool..

:roflol:

Haha, ik sprak laatst een gast in de sportschool (knulletje van een jaartje of 19) die beweerd al zeker een jaar te overwegen om aan de shakes 'te gaan'. Hij heeft de stap blijkbaar nog niet durven zetten. Ik vroeg wat hem precies tegenhoudt. Nou.. hij weet dus niet hoe hij aan zijn ouders gaat uitleggen hoe hij in een korte tijd aan al die spieren komt. Ik hield het niet meer :roflol::roflol::roflol:

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Ik zou dat zelf ook moeilijk kunnen verklaren hoor??

Zegt dat jongetje... "Jij hebt meisjesborsten" .... wtf ? #kansloos

mijn vader zegt dat dingen als 'je moet goed eten om gespierder te worden' allemaal rare theorietjes zijn die ik me laat wijsmaken door internetmensen die dat zeggen om geld aan mij te verdienen, dat terwijl mijn vader z'n bier weer weg zet en weer naar buiten loopt om een sigaretje te roken :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

" wow wat een armen heeft die, daar wil ik geen slag van krijgen"

ik ben nu ook redelijk buff maar ik word bij kickboksen nog altijd in elkaar geslagen door 14 jarige jongetjes

mijn vader zegt dat dingen als 'je moet goed eten om gespierder te worden' allemaal rare theorietjes zijn die ik me laat wijsmaken door internetmensen die dat zeggen om geld aan mij te verdienen, dat terwijl mijn vader z'n bier weer weg zet en weer naar buiten loopt om een sigaretje te roken :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

ik ben nu ook redelijk buff maar ik word bij kickboksen nog altijd in elkaar geslagen door 14 jarige jongetjes

dikgedrukte is toch gewoon waar

Zn vader zegt dat dat rare theorie is die hij zich laat wijsmakem door internet mensen die geld willen verdienen.

dansen die ook vrolijk om je heen, om vervolgens een frontkick te geven op je knieschijven?

pekela, not even once:roflol:

Kwam trouwens ook eens een keer een gast tegen met een dikke buik die zwaar aan het bulken was. Zijn theorie luidde: "ik kom nog steeds bewust aan, zodat ik al het vet in spieren om kan zetten". Wauww..

Kwam trouwens ook eens een keer een gast tegen met een dikke buik die zwaar aan het bulken was. Zijn theorie luidde: "ik kom nog steeds bewust aan, zodat ik al het vet in spieren om kan zetten". Wauww..

dat heb jij toch ook gedaan?

Terug
Naar boven