MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

"Ik wil een beetje gespierd worden, maar niet zoals die bodybuilders"

"Ik wil een beetje gespierd worden, maar niet zoals die bodybuilders"

Wat vooral irritant is aan dit soort uitspraken is dat er vaak gedacht word dat een 'Arnold' fysiek in een paar maanden benchen en situps doen behaald word...

Wat vooral irritant is aan dit soort uitspraken is dat er vaak gedacht word dat een 'Arnold' fysiek in een paar maanden benchen en situps doen behaald word...

En dan kom je ook al snel weer bij de bekende: "Ja maar met anabolen kan ik dat ook zo behalen"

En dan kom je ook al snel weer bij de bekende: "Ja maar met anabolen kan ik dat ook zo behalen"

Dit ja, zo irritant. ''Oh, bodybuilders..jaaaa, anabolen, tsja..zo maak je het wel makkelijk he:rolleyes: ''

Tijdje terug iemand: '' je wilt toch ook afvallen? Dan mag je toch helemaal geen koolhydraten..? ''
(Naar aanleiding van dat ze iemand kent van 140kg (vrouw, obese) die keto dieet doet).

Deze was ook wel mooi trouwens: in de gym aan het praten met een van de vrouwelijke instructrices. Opzich best een fanatieke sporter die gewoon fullbody traint ipv alleen de standaard 5x per week squats die de meeste vrouwen hier doen. Zegt ze dat ik eens een juice kuur moest proberen (eerste reactie ofcourse wtf :p). Maar ze bedoelde dus dat ik op van die groente shakies voor 2 weken moest leven ivm detox... Had haar net m'n clean bulk voedingsschema voorgelegd :p

Vandaag met een uroloog over test-levels gepraat. Volgens hem kon de testosteronspiegel niet door een specifiek dieet worden verhoogd, en er bestond niet zoiets als "je gezond eten".

Gisteren een instructeur tijdens de open dagen; Ja het beste is wel om gewoon een van onze schema's te gebruiken ipv zelf je ding te doen, anders worden je spieren lui.

Om maar te zwijgen over zn link tussen BMI en gezondheid :o

Vandaag een nieuwe, jongere instructeur op mijn sportschool: "Ikzelf heb wel een strak trainingsschema want wil er goed uitzien voor de klanten die hier komen. Ik train alleen benen niet want ik voetbal ook vaak doordeweeks."

Tijd voor een andere sportschool..

"Als ik besluit aan de eiwitten shake te gaan kan ik net zo goed anabolen gaan gebruiken"

"Als ik besluit aan de eiwitten shake te gaan kan ik net zo goed anabolen gaan gebruiken"

Bij mij op het werk door de eigenaresse: ''De stap tussen van die shakes gebruiken en anabolen gebruiken is echt enorm klein, als je er eenmaal aan begint ga je dat ook zo doen''. Bertstare.jpg

Vandaag mt een klasgenoot gehad over het volgende.

Hij: Oh je gebruikt zeker ook shakes?
Ik: ja hoezo?
Hij: moet je niet doen man, gewoon hard trainen. Gebruik je ook.. Erm hoe heet dat ook alweer...? Creatine?!
Ik: ja nu zo'n 4 weken, 1x per dag.
Hij: ja is niet goed voor je want na 3 weken stopt je lichaam met het aanmaken ervan.
Ik: waar heb je dat vandaan? Bron oid?
Hij: ik heb het zelf gemerkt toen ik 4 jaar terug ook fitnesste..
Ik: oh ok...

Toen maar gestopt met praten, hopeloos geval :p

Toch vreemd dat zoveel mensen wel hun mening klaar hebben en erover willen meepraten, maar er totaal geen verstand van hebben en ook niks willen aannemen. Die neiging heb ik dus totaal niet over hobby's van anderen aangezien ik weet dat ik daar weinig kennis van heb.

nare verstandlozen ook altijd

Mijn schoonvader heeft een pot afslankeiwit gekocht. Ik vroeg wanneer ga je dat nemen?
Ja sochtends voor me werk want dan eet ik normaal niet, lekker met melk en een banaantje.
Ik vroeg wat die voor de rest at : Ja gewoon hetzelfde als altijd.

Ik reken even uit, 450 kcal gaat die dus extra nuttigen door die shake en ik kon m maar niet wijsmaken dat hij zo alleen maar meer aankomt.

Mijn schoonvader heeft een pot afslankeiwit gekocht. Ik vroeg wanneer ga je dat nemen?
Ja sochtends voor me werk want dan eet ik normaal niet, lekker met melk en een banaantje.
Ik vroeg wat die voor de rest at : Ja gewoon hetzelfde als altijd.

Ik reken even uit, 450 kcal gaat die dus extra nuttigen door die shake en ik kon m maar niet wijsmaken dat hij zo alleen maar meer aankomt.

het heet niet voor niets afslankeiwit jij domkop

Toppunt van marketing ook. Noem het ''afslank''eiwit en iedereen gaat het kopen. Noem het eiwitten met anabole werking en het is voor bodybuilders.

Bij mij op het werk door de eigenaresse: ''De stap tussen van die shakes gebruiken en anabolen gebruiken is echt enorm klein, als je er eenmaal aan begint ga je dat ook zo doen''. Bertstare.jpg

Een shake is een anabool. :D

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Toppunt van marketing ook. Noem het ''afslank''eiwit en iedereen gaat het kopen. Noem het eiwitten met anabole werking en het is voor bodybuilders.

Nu met gratis afslankplan twv 50 euro:

Ontbijt shake
Middag shake
Avond shake

Staat er ook nog op de label; let op een shake is geen maaltijdvervanger.

Mij hoor je niet klagen, het smaakt beter dan isolaat :$

Terug
Naar boven