XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Als je gezond eten en exact eten wat je nodig hebt tov de rest van de mensen die zich volproppen met junkfood totdat ze tonnetje rond zijn, dan is het inderdaad wel speciaal eten.
Lijkt alsof het tegenwoordig steeds meer de norm is dat men alleen maar magnetronmaaltijden eten en wekelijks bij de mac zitten.

juist al dat bewerkte voedsel eten is speciaal, wij zijn niet speciaal, wij leven als oude oermensen.

Als je gezond eten en exact eten wat je nodig hebt tov de rest van de mensen die zich volproppen met junkfood totdat ze tonnetje rond zijn, dan is het inderdaad wel speciaal eten.
Lijkt alsof het tegenwoordig steeds meer de norm is dat men alleen maar magnetronmaaltijden eten en wekelijks bij de mac zitten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

loze term? wanneer je je kcal bij producten haalt die je niet bij de fastfoodketen kan halen en een bonk saus overal bij vreet dan eet je behoorlijk clean.

verder heb ik nooit het IIFYM begrepen, op een cheatday snap ik het wel maar het is logisch dat je lichaam beter presteert op "clean" voedsel dan op een double cheese wopper ultra super chicken wing.

Wat is daar precies zo slecht aan?

Die kip is geen echte kippenvleugel maar gemalen kippenresten of weet ik wat. En die kaas is net plastic.

Zolang in dat afvalvlees de macro's zitten zoals aangegeven maakt dat toch geen hol uit? Ik ga ervan uit dat de eiwitten die erin zitten alsnog van afvalkip komen, dus lijkt me gewoon dierlijk eiwit dan. Wat is het probleem dan precies?

niks mits met mate geconsumeerd

Zolang in dat afvalvlees de macro's zitten zoals aangegeven maakt dat toch geen hol uit? Ik ga ervan uit dat de eiwitten die erin zitten alsnog van afvalkip komen, dus lijkt me gewoon dierlijk eiwit dan. Wat is het probleem dan precies?

Als het al van afvalkip komt, en dat vaak al niet eens. Zijn al vaker documentaires geweest dat het voedsel van McDonald's rotzooi is. Maar zoals pleurklaat zegt, mits het met mate geconsumeerd wordt kan het geen kwaad.

Die kip is geen echte kippenvleugel maar gemalen kippenresten of weet ik wat. En die kaas is net plastic.

Een hamburger bij Mc Donalds in België is wel degelijk 100% rundsvlees. Natuurlijk zijn dat niet de mooie stukken vlees, maar waarom zouden kleine vleesresten een slechtere voedingswaarde hebben?

Een hamburger bij Mc Donalds in België is wel degelijk 100% rundsvlees. Natuurlijk zijn dat niet de mooie stukken vlees, maar waarom zouden kleine vleesresten een slechtere voedingswaarde hebben?

idd, is gewoon vlees hoor :roflol: zulke praktijken gebeurden 10 jaar geleden wel ja

ik kan alles eten maar ik kom niet aan

Je begrijpt toch wat ii bedoel, misschien is dat stukje vlees wel goed maar niet de rest wat je erbij vreet.

Maar ik neem aan dat jij eveneens begrijpt wat ik bedoel, namelijk dat veel mensen te gemakkelijk fastfood als "des duivels" bestempelen ;). Zo ongezond zijn dat broodje en dat beetje saus dat er tussen zit ook weer niet.

"Mijn ma is veel gewicht aangekomen, ik denk dat ze diabetes heeft."

Uh, wat eet ze dan zoal?

"Ja ze eet best veel salades, heel de dag door eigenlijk, VEEL salades."

ok

Is ook geen probleem, seperatorvlees is alleen niet te vergelijken met gewone kipfilet.

Nog een oude legendarische van onze vriend sniperx, is al eens gepost in dit topic maar vond hem zo mooi;
''Jawel, maar ik ben niet zo'n fan van rugtraining, heb toch een rugtas op naar school.''

De klassieker van ''vet omzetten in spier'' laatst gehoord van mijn oud-trainingsmaat. En hij is nog wel buffer dan ik :roflol:

Hij zei het met bio op school geleerd te hebben? Wtf..

"Breed worden heeft niks met je eten te maken hoor !!!!!!"

Terug
Naar boven