MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

De ergste die ik mensen heb horen zeggen zijn:

1: Ik wil niet te breed worden/ ik moet oppassen dat ik niet te breed word. (echt dan ga ik stuk, ze hebben geen idee hoe moeilijk het is om 1 cm omvang te winnen)
Mensen die dit zeggen moeten gewoon keiharde heropvoeding krijgen.

2: Anabolen man, kijk als ik zou gaan spuiten dan zou je moeten zien...... enz enz.

Ik heb geen ervaring met kuren en dat is aan mijn lichaam wel te zien maar heb wel vroeger iemand gekend die het deed en het is echt niet zomaar iets wat je even doet.
Ik vind het zo erg als ik mensen zo hoor praten van ff een kuurtje nemen ofzo , alsof je alleen maar een spuitje moet zetten en alles is gefixt.
Je moet keihard trainen, goed eten, gezondheidsrisico lopen, dealen met bijwerkingen en hopen dat je niet ziek wordt want dan is je hele kuur naar de knoppen.

3: Ik heb een oom/neef/maat (of whatever) die is ZO (gebaar met armen bij schouders alsof je een boomstam vasthoud op je nek, weten jullie welke ik bedoel??) BREED.

En dan ook altijd minimaal breder dan jezelf :p

Ja veel breder dan hunzelf zijn maar ze doen zo hun armen heel ver uit elkaar en hun handen naar binnen en dan schudden ze een beetje, ze geven een soort maat aan ofzo, een soort volume.
Maar zo groot is niemand niet want je kan geen schouders hebben die opeens een halve meter of meer uitsteken, daarom vind ik het zo en maf gebaar.

Maar jullie kennen het ook merk ik.

''je eet veels te veel''
''je traint te veel''

krijg ik het meest te horen maarja laat ze maar zeggen gewoon gezond eten en goed en hard trainen

Ik heb geen ervaring met kuren en dat is aan mijn lichaam wel te zien maar heb wel vroeger iemand gekend die het deed en het is echt niet zomaar iets wat je even doet.

dat is tog waar kuren is niet iets dat je zomaar even doet. je moet er goed bij nadenken. wat je spijt en of slikt. hoeveel je neemt wat eet en hoe je traint

Ja veel breder dan hunzelf zijn maar ze doen zo hun armen heel ver uit elkaar en hun handen naar binnen en dan schudden ze een beetje, ze geven een soort maat aan ofzo, een soort volume.
Maar zo groot is niemand niet want je kan geen schouders hebben die opeens een halve meter of meer uitsteken, daarom vind ik het zo en maf gebaar.

Maar jullie kennen het ook merk ik.
ja idd, dat ziet er altijd erg raar uit. Maarja.. ''iedereen kan zo breed worden met anabolen'' :rolleyes::D

Hahaha prachtig!
bij mijn gym heb je der ook een paar die zichzelf helemaal vol stoppen met supplementen maar ondertussen wel iedere dag in de snackbar te vinden zijn. En zich dan afvragen waarom het niet werkt...
echt he :D Krijg echt zin om zo'n mannetje dan ff met zijn koppie door de ruit heen te werpen. Offtopic: hij leek trouwens sprekend of Starvin' Marvin', uit Southpark :D:D:D:D

''je eet veels te veel''
''je traint te veel''

krijg ik het meest te horen maarja laat ze maar zeggen gewoon gezond eten en goed en hard trainen

Meestal hoor ik: je traint te weinig. Ze denken dan dat je minstens 5 dagen moet trainen, en liefst nog meer en dan zeker niet minder dan 2u.

dat is tog waar kuren is niet iets dat je zomaar even doet. je moet er goed bij nadenken. wat je spijt en of slikt. hoeveel je neemt wat eet en hoe je traint

Als je niet kuurt moet je er ook goed bij nadenken wat je eet en hoe je traint als je goed wil groeien... Net een fout die vele maken. Pas vanaf ze gaan kuren beginnen ze met een voedings- en trainingsschema.

''waarom neem je kip mee? je kan toch zo ook een patatje halen''

Blijft goed :roflol: Lieve vrienden van me altijd hihi.

aaag ze bedoelen het goed.
Heb ze nu wel overgehaald om als we iets te gaan halen, naar de subway te gaan.

Subway is ook troep hoor. ;)
Die premade sandwich bullshit waar je 5 euro per broodje voor betaalt.. Urgh.. Als je iets neemt neem dan gewoon iets te vreten bij de Albert Heijn ofzo.. Wat bruine bollen met een pakkie kipfilet. :p

Subway is ook troep hoor. ;)
Die premade sandwich bullshit waar je 5 euro per broodje voor betaalt.. Urgh.. Als je iets neemt neem dan gewoon iets te vreten bij de Albert Heijn ofzo.. Wat bruine bollen met een pakkie kipfilet. :p

helemaal niet premade ?
gewoon vers hurr. kalkoenfilet met paprika etc. :heart:

Supps gebruiken terwijl je voeding niet in orde is.

''Ja van mij hoeft het allemaal niet zo erg, ik bedoel ik wil niet te breed worden''.

Geloof me dat gebeurt ook niet

Oja ik was aan het deadliften, zegt iemand.
Dat moet je niet doen is slecht voor je rug.

''Ja ik kan alles eten maar ik kom echt niet aan!''

En waarom, waarom denken dikke mensen dat ze het vet op hun buik weg kunnen krijgen door buikspieroefeningen te doen

Laatst bewerkt:
En waarom, waarom denken dikke mensen dat ze het vet op hun buik weg kunnen krijgen door buikspieroefeningen te doen

QFT!! En dan vooral alleen maar buikspieroefeningen en vaak zonder cardio/dieet, want het lukt wel met alleen buikspieroefeningen :D

Ignorance is bliss :P

Situatie 1: deadlift
"Wat ben je daar aan het doen"
-Deadlift
"Dat is niet goed voor je rug hoor"
-Jawel, als je het rustig opbouwd en juiste techniek gebruikt is het zelfs goed voor je
"toch is het niet goed voor je
...

Situatie 2: fitness talk
"Heb jij tips om bij te komen"
- Voldoende Kcal binnen krijgen zonder al teveel vet en voldoende eiwitten
"Ja maar ik kom echt nooit bij, wat ik ook eet"
-Eet maar eens een kg noten per dag, we praten volgende week wel... :cool:

Situatie 3 Mensen die denken dat ze weten waar ze het over hebben (al vaak gelezen)
"Vetten worden omgezet in spieren"

Situatie 4: Zit ik op cafe en zegt er af en toe wel eens iemand dat ik sterkste man wedstrijden mee doe en powerlifting
"Zie eens mijn onderarmen, allemaal zonder te trainen"
-Mijn doel is dan ook om enkel grote onderarmen te hebben...

Situatie 5: Zit ik thuis met mijn ouders
"ja onze papa was vroeger ook zo gespierd, en dat zonder te trainen!"
-ja hoor...

Ik ben gestopt met trainen en na 8 weken was ik 8 kg spier verloren, allemaal door die creatine!
-Nee hoor, das van die roids...

en natuurlijk ook de enorm vele beschuldigingen van dopinggebruik, ook al smoor ik geen jointjes en heb ik al verscheidene dopingtesten ondergaan...
:(

Terug
Naar boven