AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

ik denk eerder dat hij je mee uit vroeg.

toen ik heel stoer het gewicht liet vallen op de safety bars deed ik boos me oortjes uit en vroeg ik :

Wat?!?!?!?

toen vroeg die inderdaad of ik mee uit wou gaan, ik heb netjes gezegd dat ik geen homo ben, toen heb ik mijn oortjes terug in gedaan en ben ik gaan squatten met een dumbbell van 40 kg in mijn anus.

toen ik heel stoer het gewicht liet vallen op de safety bars deed ik boos me oortjes uit en vroeg ik : Wat?!?!?!? toen vroeg die inderdaad of ik mee uit wou gaan, ik heb netjes gezegd dat ik geen homo ben, toen heb ik mijn oortjes terug in gedaan en ben ik gaan squatten met een dumbbell van 40 kg in mijn anus.
:roflol:

Laatst bewerkt:
toen ik heel stoer het gewicht liet vallen op de safety bars deed ik boos me oortjes uit en vroeg ik :

Wat?!?!?!?

toen vroeg die inderdaad of ik mee uit wou gaan, ik heb netjes gezegd dat ik geen homo ben, toen heb ik mijn oortjes terug in gedaan en ben ik gaan squatten met een dumbbell van 40 kg in mijn anus.

en hoe voelde je je daarbij?

Personal trainer; "Smal optrekken voor rug, breed optrekken is voor borst"

funny-pictures-fucking-science-auto-539005.jpg

zmog4.png

Niet te vatten toch.

you never know

'Als je eenmaal aan de eiwitten zit kom je er nooit meer af'

En sinds het beginnen van mijn bulk
'Je traint maar je wordt alleen maar dikker'

Jongen van een jaar of 20 in gesprek met een man van een jaar of 40 over zijn eerste kuur die die gepland heeft.
"Jongen: Ze hebben mij op dutchbodybuilding forum aangeraden om te beginnen met testosteron, gewoon dat, 500 mg voor 12 weken."
Waarop de man reageert: "Nee man, dat moet je niet doen. Dat is super slecht voor je! Je kunt beter winstrol en dianabol pakken. Is een vriend van mij ook goed op gegaan."

:o

Spijtig dat de meeste mensen niet snappen hoe onsterfelijk belachelijk zo'n mensen zich maken met hun onzin.

Valt toch wel een beetje te merken aan die enkele like dat er veel glimlachend gepasseerd zijn.

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

'Als je eenmaal aan de eiwitten zit kom je er nooit meer af'

En sinds het beginnen van mijn bulk
'Je traint maar je wordt alleen maar dikker'

Dat meen je toch niet serieus? Als iemand dat tegen mij zou zeggen kwam ik echt nooit meer bij.

Jongen van een jaar of 20 in gesprek met een man van een jaar of 40 over zijn eerste kuur die die gepland heeft.
"Jongen: Ze hebben mij op dutchbodybuilding forum aangeraden om te beginnen met testosteron, gewoon dat, 500 mg voor 12 weken."
Waarop de man reageert: "Nee man, dat moet je niet doen. Dat is super slecht voor je! Je kunt beter winstrol en dianabol pakken. Is een vriend van mij ook goed op gegaan."

:o

Iedereen weet toch dat orals minder schadelijk zijn.

Valt toch wel een beetje te merken aan die enkele like dat er veel glimlachend gepasseerd zijn.

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Dat meen je toch niet serieus? Als iemand dat tegen mij zou zeggen kwam ik echt nooit meer bij.

En het was ook nog een kameraad van mij, ik denk dat ik nieuwe vrienden moet zoeken :o:(

''die streep in het midden van je borst ? dan moet je die oefening met die kabels doen''.

hihiih

Kerel in de gym.

Hij: gebruik je creatine
Ik: ja man
Hij: hoe lang dan?
Ik: heb twee potten besteld dus 2x 3 maanden, 6 maanden
Hij: serieus?! Dat is helemaal niet goed voor je. Je mag maar maximaal 6 weken creatine kuur gebruiken anders stopt je lichaam met het aanmaken ervan!
Ik: hahahahahaha. Ok.

Toen rustig weg gelopen :D

Terug
Naar boven