AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

klote creatine productie ook altijd

Ja is kut hoor, ik heb last te lage creatine productie dus ik zit aan de CRT

Kerel in de gym. Hij: gebruik je creatine Ik: ja man Hij: hoe lang dan? Ik: heb twee potten besteld dus 2x 3 maanden, 6 maanden Hij: serieus?! Dat is helemaal niet goed voor je. Je mag maar maximaal 6 weken creatine kuur gebruiken anders stopt je lichaam met het aanmaken ervan! Ik: hahahahahaha. Ok. Toen rustig weg gelopen :D

Hahaha zo herkenbaar. :roflol:
Dat moment wanneer je niet eens wil discussieren en dus maar gewoon "ok" zegt en wegloopt.

en ja hoor ik heb er weer een ....Als ik ga trainen word ik te snel te gespierd en dat is niet goed.
Komt omdat ik bijna 2 meter lang ben en ook aardig breed, dusja. Rustig opbouwen etc

Trouwens goeie fakestats. Van de zomer 63 kg@5% , en paar maanden later 85 kg@7% :roflol:
Is niet het enige wat hij faked...
Dit jaar is mijn eerste jaar aan de universiteit, ik studeer Informatica.
Vind het knap dat hij vanuit een Beroepssecundair onderwijs naar een uni informatica is gegaan. En dat allemaal terwijl hij ook nog werkt als elektricien.

Wat hij duidelijk niet heeft geleerd bij zijn opleiding informatica is hoe je je FaceBook afschermd :-)

Zal wel aan mij liggen dat ik niet begrijp waarom hij zijn opleiding faked. (En de rest).

Is niet het enige wat hij faked...

Vind het knap dat hij vanuit een Beroepssecundair onderwijs naar een uni informatica is gegaan. En dat allemaal terwijl hij ook nog werkt als elektricien.

Wat hij duidelijk niet heeft geleerd bij zijn opleiding informatica is hoe je je FaceBook afschermd :-)

Zal wel aan mij liggen dat ik niet begrijp waarom hij zijn opleiding faked. (En de rest).
Hahaha geweldig :roflol:

Is niet het enige wat hij faked... Vind het knap dat hij vanuit een Beroepssecundair onderwijs naar een uni informatica is gegaan. En dat allemaal terwijl hij ook nog werkt als elektricien.

:o:o:dance:

Is niet het enige wat hij faked... Vind het knap dat hij vanuit een Beroepssecundair onderwijs naar een uni informatica is gegaan. En dat allemaal terwijl hij ook nog werkt als elektricien.

Haha jij wint vandaag :)

I've heard a couple of guys in the gym mention that you should change your protein powder so your body doesn't get used to it and prevent growth. Is there any truth in this?

WOT tha fock?

beetje die mossel fibrahs choqueren togg

''eiwit shakes zijn slecht voor je lever want je lichaam maakt zelf ook al eiwit aan en als je die shakes neemt kan het zoveel niet aan''

oke dan, als jij het zegt

Terug
Naar boven