Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerel in de gym. Hij: gebruik je creatine Ik: ja man Hij: hoe lang dan? Ik: heb twee potten besteld dus 2x 3 maanden, 6 maanden Hij: serieus?! Dat is helemaal niet goed voor je. Je mag maar maximaal 6 weken creatine kuur gebruiken anders stopt je lichaam met het aanmaken ervan! Ik: hahahahahaha. Ok. Toen rustig weg gelopen![]()

Bovenkant lats ja? Jij legt zeker met smal bankdrukken ook de focus op binnenkant borst?Jouw gebrek aan hersencellen heeft geen citaat nodig, want wat ik zeg is correct, idioot.

Trouwens goeie fakestats. Van de zomer 63 kg@5% , en paar maanden later 85 kg@7%Jouw gebrek aan hersencellen heeft geen citaat nodig, want wat ik zeg is correct, idioot.

Jouw gebrek aan hersencellen heeft geen citaat nodig, want wat ik zeg is correct, idioot.
Misschien wordt je ook vooral dikker'Als je eenmaal aan de eiwitten zit kom je er nooit meer af'
En sinds het beginnen van mijn bulk
'Je traint maar je wordt alleen maar dikker'

Trouwens goeie fakestats. Van de zomer 63 kg@5% , en paar maanden later 85 kg@7%![]()

Nee ik denk:
1-10 Test E 250mg 2x/w
1-10 HCG 500IU 2x/w
10-20 Test E 125 mg 2x/w
10-20 Tren E 300 mg 2x/w
10-24 HCG 500IU 2x/w
Is niet het enige wat hij faked...Trouwens goeie fakestats. Van de zomer 63 kg@5% , en paar maanden later 85 kg@7%![]()
Vind het knap dat hij vanuit een Beroepssecundair onderwijs naar een uni informatica is gegaan. En dat allemaal terwijl hij ook nog werkt als elektricien.Dit jaar is mijn eerste jaar aan de universiteit, ik studeer Informatica.
Hahaha geweldigIs niet het enige wat hij faked...
Vind het knap dat hij vanuit een Beroepssecundair onderwijs naar een uni informatica is gegaan. En dat allemaal terwijl hij ook nog werkt als elektricien.
Wat hij duidelijk niet heeft geleerd bij zijn opleiding informatica is hoe je je FaceBook afschermd :-)
Zal wel aan mij liggen dat ik niet begrijp waarom hij zijn opleiding faked. (En de rest).

Is niet het enige wat hij faked... Vind het knap dat hij vanuit een Beroepssecundair onderwijs naar een uni informatica is gegaan. En dat allemaal terwijl hij ook nog werkt als elektricien.
Wat hij duidelijk niet heeft geleerd bij zijn opleiding informatica is hoe je je FaceBook afschermd :-)
Zal wel aan mij liggen dat ik niet begrijp waarom hij zijn opleiding faked. (En de rest).

Is niet het enige wat hij faked... Vind het knap dat hij vanuit een Beroepssecundair onderwijs naar een uni informatica is gegaan. En dat allemaal terwijl hij ook nog werkt als elektricien.

I've heard a couple of guys in the gym mention that you should change your protein powder so your body doesn't get used to it and prevent growth. Is there any truth in this?