AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Gister toch weer ene gehoord :roflol:

"Ik train nooit benen want ik doe ook aan hardlopen, dan word ik alleen maar minder soepel. En daarnaast, als je je bovenlichaam goed traint groeien je benen genoeg mee."

''eiwit shakes zijn slecht voor je lever want je lichaam maakt zelf ook al eiwit aan en als je die shakes neemt kan het zoveel niet aan''

oke dan, als jij het zegt

Je moest zeggen dat ook de eigen lichaams eiwit aanmaak van je lichaam stopt als je teveel eiwitten eet.

:roflol:

Niet echt een citaat. Maar gister twee gastjes van in de 15 in de gym die elkaar bij de eerste revs tijdens de warm-up al gaan spotten en meehelpen het gewicht op te tillen. Blijkbaar is dat cool

Met benchpress van 20 kilo.

Best grappig

Niet echt een citaat. Maar gister twee gastjes van in de 15 in de gym die elkaar bij de eerste revs tijdens de warm-up al gaan spotten en meehelpen het gewicht op te tillen. Blijkbaar is dat cool

Best grappig

gewoon functioneel trainen. de een bencht en de ander curlt

Best grappig

bro it was all you

barely even touched it

''Triceps en biceps op een dag kan niet, dan breek je je spieren af''

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij mij op werk lachen ze me uit als ik zeg dat je naar de McDonalds kan gaan zonder dik te worden, zolang je maar onder onderhoud zit.

Maar dan doen ze ook echt doen alsof ik compleet achterlijk ben..

Bij mij op werk lachen ze me uit als ik zeg dat je naar de McDonalds kan gaan zonder dik te worden, zolang je maar onder onderhoud zit.

Maar dan doen ze ook echt doen alsof ik compleet achterlijk ben..
Dan zou ik ze eens verwijzen naar de oude IIFYM log van Pleister :P

Jeweettoch, spieren afscheuren zodat ze groter teruggroeien.

Heb hem volgens mij al eerder voorbij zien komen.

Klasgenoot: Hee ik ga vanaf januari tot april een creatine kuur doen.
Ik: wut? kuur??? En waarom tot april?
Klasgenoot: Ja als je te lang neemt maakt je lichaam zelf geen creatine meer aan toch?

Hoe komen die sprookjes toch de wereld in? :o

Iemand die probeert af te vallen:

"Als je doordeweeks streng op je voeding let, kun je in het weekend eten en drinken wat je maar wilt."

Terug
Naar boven