Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

moest op medische controle gaan , bleek dat ik toch een 5tal kg was bijgekomen in vergelijk tot vorig jaar met nagenoeg hetzelfde vet % .

Dokter wist me te melden dat ik nu wel echt in de gevarenzone kwam met mijn hoog bmi :roflol:

Hij bekeek me erg verontwaardigd dat ik BLIJ was met de uitslag van het onderzoek

hahaha, die reactie had ik wel willen zien :roflol:

Wat een ontzettende bimbo, dat krijg je als iedereen maar random shit op het internet kan plaatsen.

Wat een muts is dat zeg!!!

- Door meer proteinEN wordt je vet omgezet in spiermassa LOL!!!!
- beste is 8 sessies van 8 en dan train je je buikspieroefeningen
- je verbrandt meer vet omdat je minder buikvet hebt

Daarjuist nog in de kleedkamer:

Dude 1: 'Wat ga jij trainen vandaag?'
Dude 2: 'Borst wou ik doen, is toch al even geleden.'
Dude 1: 'Ja borst is goed, is toch al van dinsdag geleden bij mij'
Dude 2: 'Zal bij mij ook zoiets zijn'

:headbang:

ik heb ook ervaring met voeding en gezondheid sinds peuterspeelzaal

huh

Wat een leuk personage: een fijne stem en goede tips! Zeker volgen! #myhappylife

Een kennis van me die net een maand traint zei tegen me" Ik heb groeihormoon besteld die hele goeie uit china, werd me aangeraden, maaruh....hoe deed je ook alweer tricepsoefeningen?".:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

ik zie nu ook gewoon van die kleine chineze kinderen voor mij groeihormoon te synthetiseren, is weer wat anders dan de gebruikelijke schoenen en ipads.

ik zie nu ook gewoon van die kleine chineze kinderen voor mij groeihormoon te synthetiseren, is weer wat anders dan de gebruikelijke schoenen en ipads.

ze maken honderden IUs per dag en kunnen met het loon dat ze krijgen nog niet eens 1 IU kopen

SCHANDALIG

''chicken size partyganger''; ik ga rond maart beginnen met kuren ouwe, dan ben ik voor intents klaar. ja nog net niet zelfs maar dat is eigenlijk nog beter ha ha. dan ga ik wel begaaien man das dan kkvet volgens mij, dan sta je daar zo helemaal opgepompt, weuuhh

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

collega die sinds twee weken havermout eet en beweert halve kilo extra vvm te hebben gekregen.
Bleek dat tie de meting met een digitale weegschaal had gedaan :roflol:

Gelijk even een stokje voor gestoken dat tie nieuwe whey bij B&F ging bestellen.

een klasgenoot claimde laatst ook zijn 4kg gain in 2 weken aan creakong te danken te hebben. :eek:

''chicken size partyganger''; ik ga rond maart beginnen met kuren ouwe, dan ben ik voor intents klaar. ja nog net niet zelfs maar dat is eigenlijk nog beter ha ha. dan ga ik wel begaaien man das dan kkvet volgens mij, dan sta je daar zo helemaal opgepompt, weuuhh

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

een klasgenoot claimde laatst ook zijn 4kg gain in 2 weken aan creakong te danken te hebben. :eek:

Crea, dat zijn toch annabowlen?

Terug
Naar boven