AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

begeleider verteld ook dat hij in een gym trainde waar mensen 300 benchde.

ja en alle ouderen leden van de atletiekvereniging deden vroeger high rep 200+ squats full rom

Niet iedereen die aan trainen/gewichtheffen doet doet mee aan wedstrijden/is geïnteresseerd in wedstrijden. Ik denk dat er nog wel wat "onbekende mensen" in NL zijn die zulke presentaties kunnen leveren. Full rom

Iedereen in NL weg kunnen blazen met benchpress maar dan geen wedstrijden doen

Sure bro

Niet iedereen die aan trainen/gewichtheffen doet doet mee aan wedstrijden/is geïnteresseerd in wedstrijden. Ik denk dat er nog wel wat "onbekende mensen" in NL zijn die zulke presentaties kunnen leveren.

Full rom

En jij gelooft zeker ook in sinterklaas?

who cares dat hij 8jes met 210 kan

eric spoto bencht meer

DUS

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik geloof best dat er onbekende mensen zijn die meer drukken dan bekende pl'ers, waarom niet.

ruud gransier is wat bencht betreft niet zomaar een 'bekende pler'

Nu komt het punt waarop ik normaal gesproken beweer dat ik het simpelweg niet weet omdat IK wel een sociaal leven heb, maar die leugen kom ik hier niet mee weg vermoed ik.

• Like
Waarderingen: Ot92
6 januari had hij een pr van 9x190kg.

Hier hebben ze het ook nog over meerdere setjes.

ja maar ondanks het feit dat ruud er zn sport van heeft gemaakt om zo veel mogelijk te benchen waar hij fucking succesvol in is, zijn er gewoon random gymgangers die hem er hard uitbenchen

want dat is veel geloofwaardiger dan dat er gewoon weer iemand voor de tien miljardste keer lult over zn stats

only on dbb

ja maar ondanks het feit dat ruud er zn sport van heeft gemaakt om zo veel mogelijk te benchen waar hij fucking succesvol in is, zijn er gewoon random gymgangers die hem er hard uitbenchen

want dat is veel geloofwaardiger dan dat er gewoon weer iemand voor de tien miljardste keer lult over zn stats

only on dbb

Tti40OA.gif

Mijn bio docent gaf mij een lager cijfer omdat volgens haar een visolietablet veel vet bevat. "je hoort het al aan de naam : visOLIE". Zo'n tablet is niet eens 1 gram, hoe kan dat nou veel vet bevatten, of ben ik nou gek?
stuur heel dutchbodybuilding ploeg op haar af

Bananen:

Bananen bevatten melatonine and serotonine, chemische stoffen die erom bekend staan dat ze het lichaam helpen om te slapen, en ook tryptofaan, een aminozuur met een kalmerend effect in het brein, en ook magnesium, die als spierverslapper werkt.

Een banaan is ook radioactief. Dus muteren we ook tot Hulk ;)

....

only on dbb

Inderdaad. Op DBB deadlift iedereen 200kg, maar in de sportschool doen ze de warming up van mijn warming up... met riem ???

Ik ren de 100 meter ook sneller als hussain bolt maar heb geen behoefte aan wedstrijden

Doe dit wel 4x trainen in de week

Terug
Naar boven