AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Gistermiddag een instructeur die zich afvroeg waarom ik altijd aan het einde van de middag of in de avond train:
"Je kan beter een keer 's ochtends gaan, dan schrikken je spieren"

spieren schrikken not even once

Ik zou morgen gaan trainen wanneer de klok een uur vooruit gaat, je spieren zullen niet weten wat ze overkomt.

de oplossing is altijd, meer massa

zelfs als dat niet de oplossing is, is het de oplossing

Dan worden ze dikker, maar je spier wordt niet opeens 5 cm opgeschoven

Als je al flink massa hebt en al een lange tijd aan het trainen bent en nogsteeds afvraagt hoe je je borst of traps, aanhechting van spieren kan veranderen dan ben je dom.

Bedoelde hij niet gewoon dat hij meer van zijn traps groter wilde maken en niet per se de aanhechting zelf?

Nee, hij had dikke traps maar niet breed, hij wilde doormiddel van training de aanhechting van zijn traps en borst verplaatsen..

Gistermiddag een instructeur die zich afvroeg waarom ik altijd aan het einde van de middag of in de avond train:
"Je kan beter een keer 's ochtends gaan, dan schrikken je spieren"

spieren schrikken not even once

nu we het toch over instructeurs hebben, wat voor een lamlendige opleiding doorlopen zij? kan me serieus maar bar weinig opmerkingen voor de geest halen welke zinnig of een feit is. als ik eerlijk mag zijn hebben ze er in iedergeval op bb gebied echt totaal geen kennis van maar proberen ze wel vaak zo over te komen en altijd maar hun gezwam achter de doorlopen studie te schuiven.

1. hun studieboeken staan vol achterhaalde theorieën en brosci.
2. ze denken dat de begeleiding die nodig is voor een bber exact hetzelfde in elkaar moet steken dan de begeleiding voor een, ik noem maar wat, persoon, die wilt afvallen/gewoon gezond wilt blijven.
3. ze verzinnen allerlei zelf verzonnen theorieën welke ze met maar 1 argument kunnen onderbouwen; ik heb een voedings/gezondheid gerelateerde opleiding gedaan, DUS het zal wel kloppen.
4. opleidingen vallen compleet door de mand.

welke zijn/is het ?

met een meisje aan het praten wat in mijn gym werkt na het trainen

'' je moet maar 3x per week koolhydraten eten''

''van koolhydraten wordt je dik''

''hij is wel sterk, ik zag hem laatst 75 kilo squatten'' ( over de squat brah bij ons die 160 kan squatten lol)

''van crossfit wordt je vet sterk''

'' ik wil een strakke buik voor de zomer daarom eet ik maar 3x per week koolhydraten. dus, pasta, rijst, ect.''

'' ja verder eet ik veel gezond, veel fruit en groente , in de ochtend bvb kwark met fruit en noten''

the level of unaware is fking strong.

met een meisje aan het praten wat in mijn gym werkt na het trainen

'' je moet maar 3x per week koolhydraten eten''

''van koolhydraten wordt je dik''

''hij is wel sterk, ik zag hem laatst 75 kilo squatten'' ( over de squat brah bij ons die 160 kan squatten lol)

''van crossfit wordt je vet sterk''

'' ik wil een strakke buik voor de zomer daarom eet ik maar 3x per week koolhydraten. dus, pasta, rijst, ect.''

'' ja verder eet ik veel gezond, veel fruit en groente , in de ochtend bvb kwark met fruit en noten''

the level of unaware is fking strong.

Valt toch goed mee ???

Pics van haar?

haarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-2.jpg

welk van deze uitspraken klopt dan volgens jou?

Hangt er vanaf in welke context je ze zet.
Ms doet ze paleo of een vorm van carbloading. Wat heel goed werkt om vet te verliezen. Fruit en groenten zijn ook gewoon gezond dus ik zie daar ook niets verstandsloos in. En waarom zou je van koolhydraten niet dik kunnen worden?

Crossfit geeft je toch ook een zekere basiskracht. Niet iedereen z'n standaard begint bij een 300 kg deadlift (om maar ff te overdrijven :p).

Hangt er vanaf in welke context je ze zet.
Ms doet ze paleo of een vorm van carbloading. Wat heel goed werkt om vet te verliezen. Fruit en groenten zijn ook gewoon gezond dus ik zie daar ook niets verstandsloos in. En waarom zou je van koolhydraten niet dik kunnen worden?

Crossfit geeft je toch ook een zekere basiskracht. Niet iedereen z'n standaard begint bij een 300 kg deadlift (om maar ff te overdrijven :p).

het zijn absolute statements niet mogelijkheden.

je kan ook afvallen op 99% koolhydraten.

je kan ook dik worden op 1% koolhydraten.

ze eet elke dag koolhydraten zonder dat ze het weet en zegt 3x per week koolhydraten te eten omdat ze geen idee heeft wat ze eet.

als je van crossfit ''vet sterk'' word, wat word je dan van powerlifting of strongman? uber duper sterk?

fruit en groente zijn gezond, maar ook ongezond, net als hamburgers.

nu we het toch over instructeurs hebben, wat voor een lamlendige opleiding doorlopen zij? kan me serieus maar bar weinig opmerkingen voor de geest halen welke zinnig of een feit is. als ik eerlijk mag zijn hebben ze er in iedergeval op bb gebied echt totaal geen kennis van maar proberen ze wel vaak zo over te komen en altijd maar hun gezwam achter de doorlopen studie te schuiven.

1. hun studieboeken staan vol achterhaalde theorieën en brosci.
2. ze denken dat de begeleiding die nodig is voor een bber exact hetzelfde in elkaar moet steken dan de begeleiding voor een, ik noem maar wat, persoon, die wilt afvallen/gewoon gezond wilt blijven.
3. ze verzinnen allerlei zelf verzonnen theorieën welke ze met maar 1 argument kunnen onderbouwen; ik heb een voedings/gezondheid gerelateerde opleiding gedaan, DUS het zal wel kloppen.
4. opleidingen vallen compleet door de mand.

welke zijn/is het ?

Nieuwe instructeur bij de sportschool. Traint zelf niet, loopt wel 1-2xwp hard.

Stats:
1.65-1.70
55-60kg
Squat/Bench/DL: 0/0/0

Waar ik altijd moe van word:

"IIFYM werkt niet "
"IIFYM werkt niet in de contest prep"

En wat ik ook vaak hoor.
"Je moet om de 2/3 uur eten"

Waar ik altijd moe van word:

"IIFYM werkt niet "
"IIFYM werkt niet in de contest prep"

En wat ik ook vaak hoor.
"Je moet om de 2/3 uur eten"

nja je moet toch niet in contest prep volgens IIFYM allemaal dirty voedsel gaan vreten met 10kg zout erin?

Terug
Naar boven