Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit is de reden waarom ik een headset draag, zodra ik em afdoe hoor ik halve reps, mensen die harder schreeuwen dan een amerikaans wijf wat gaat bevallen, onnodig veel te zware gewichten op de grond laten vallen, en last but not least, de fucking 3fm koen en sander show, gaan ze lekker mensen opbellen en praten terwijl je bezig bent.
au revoir
Tweemaal zo zacht en kort als een hele rep.
Omdat amerikanen watjes zijn en een ruggeprik krijgen; die zul je niet veel horenWaarom klinkt een amerikaanse vrouw anders dan een europese vrouw, tijdens bevallen?
.Hoe hoor en weet je dat het gewicht dat ze laten vallen, onnodig veel is?
Omdat amerikanen watjes zijn en een ruggeprik krijgen; die zul je niet veel horen.
In europa is een ruggeprik of überhaupt verdoving vaak taboe.
aan de akoestiek van de sportruimte, hij heeft een overontwikkeld gehoor.
De akoestische klanken zijn voor hem een hele openbaring, waar het voor ons simpele klanken zijn.
Omdat amerikanen watjes zijn en een ruggeprik krijgen; die zul je niet veel horen.
In europa is een ruggeprik of überhaupt verdoving vaak taboe.
aan de akoestiek van de sportruimte, hij heeft een overontwikkeld gehoor.
De akoestische klanken zijn voor hem een hele openbaring, waar het voor ons simpele klanken zijn.

Moest voor mijn examen van aardrijkskunde leren dat iedereen die minder dan 2000 kcal's eet, ondervoed is.
Ook moest ik leren dat 'melk' een plantaardige eiwit is ... klopt toch niet?

http://nos.nl/op3/artikel/2042285-healthy-workout-wanneer-wordt-gezond-ongezond.html
Artikel over te veel sporten, te obsessief. Op zich een okey insteek, bigorexia (vooral mannen) en orthorexia (vooral vrouwen) is best een probleem, maar daar gaat het verder helemaal niet over.
" vice-voorzitter van de NVVL, Elly Kaldenberg, ... "Je ziet dat deze groep bijvoorbeeld heel erg bezig is met training- en voedingsschema's uit de sportschool."" hmm, hmm, beetje rare formulering, die schema's komen vaak niet uit de sportscholen, maar goed. Maar dan deze parel (van iemand anders):
"Ik zie jongeren op Instagram die denken dat ze wel even aan een sixpack komen. Die leggen alles op een weegschaal om te kijken hoeveel eiwitten en koolhydraten ze binnen krijgen. Ik ben al vijftien jaar sportdiëtist en wat ik nu zie, heb ik nooit eerder gezien."
Tiswat.
Esther heeft er niet zo veel verstand van blijkbaar...Moest voor mijn examen van aardrijkskunde leren dat iedereen die minder dan 2000 kcal's eet, ondervoed is.
Ook moest ik leren dat 'melk' een plantaardige eiwit is ... klopt toch niet?
Melk komt uit de koe. Koe eet gras. Melk is plantaardig.

Koe eet gras, ik eet koe.
ik ben vegetarier?
Oh wacht dat klopt natuurlijk niet. Gras is geen dierlijk product dus dan ben ik een veganist.
JONGENS IK BEN EEN VEGANIST.
als ik het niet overal loop te verkondigen geloven ze mij niet
Heerlijk statement weerEsther heeft er niet zo veel verstand van blijkbaar...
---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------
Melk komt uit de koe. Koe eet gras. Melk is plantaardig.
Verder ook nog nooit onaardige melk gezien, vooral niet tegen planten.