AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Iemand zei laatst weer dat ie dumbbell pullovers voor borst deed.
Dus toen zei ik dat ie het staand met kabel moest doen, hij doen. Ik vraag waar ie het voelde, in zijn lats blijkbaar.
Dus toen zei ie dat staand pullover een andere oefening was.
En dumbbell pullover deed ie specifiek voor zijn ONDERborst, want daar zit een aanhechting en daar voelt ie het meest.
Toen zei ik: doe maar wat jij wilt doen,als het maar voor jou werkt.

5 eieren per dag(3 hele+2eiwitten)??? Je gaat sws vroeg een hartaanval krijgen.:o

Wanneer leert men nou eens dat cholesterol uit voedsel amper effect heeft op je eigen cholesterol en dat de boosdoener vezadigde/transvetten zijn.. Als ik dat probeer uit te leggen lachen ze me uit en zeggen dat ik het zeker van wikipedia heb afgehaald:o.(En dan zelf hun mening niet kunnen onderbouwen met onderzoeken, want ze hebben 'kennis'...)

En omdat ik ook gewoon erg obsessed met BB ben dat ik alles opzoek etc lachen de dommerds me ook nog wel eens uit. Probeer ik ze een beetje uit te leggen waarom ik zoveel eet(om de 2/3 uur) en een voedingsschema & trainingsschema volg krijg ik als reactie: Ach man heb je zeker weer van wikipedia, gewoon veel eten en trainen, buik gewoon elke dag doen(met lichaamsgewicht) want die herstelt toch snel en dan word je wel beast...???

1 van de jongetjes kon na een jaar trainen 70kg bandrukken, ik train net 2 maand en zit al op 50:o. Die zullen nog wel realiseren dat meneer wikipedia gelijk heeft en toch wel wat verstandiger en beter bezig is geweest:D.

Voedingswaarden zijn trouwens ook onzin, je moet niet alles geloven wat je online ziet en gewoon veel eten..

En zo nog wel veel meer van zulke reacties, the struggle of smart people with dumb friends:o.

Laatst bewerkt:
5 eieren per dag(3 hele+2eiwitten)??? Je gaat sws vroeg een hartaanval krijgen.:o

Wanneer leert men nou eens dat cholesterol uit voedsel amper effect heeft op je eigen cholesterol en dat de boosdoener vezadigde/transvetten zijn.. Als ik dat probeer uit te leggen lachen ze me uit en zeggen dat ik het zeker van wikipedia heb afgehaald:o.(En dan zelf hun mening niet kunnen onderbouwen met onderzoeken, want ze hebben 'kennis'...)

En omdat ik ook gewoon erg obsessed met BB ben dat ik alles opzoek etc lachen de dommerds me ook nog wel eens uit. Probeer ik ze een beetje uit te leggen waarom ik zoveel eet(om de 2/3 uur) en een voedingsschema & trainingsschema volg krijg ik als reactie: Ach man heb je zeker weer van wikipedia, gewoon veel eten en trainen, buik gewoon elke dag doen(met lichaamsgewicht) want die herstelt toch snel en dan word je wel beast...???

1 van de jongetjes kon na een jaar trainen 70kg bandrukken, ik train net 2 maand en zit al op 50:o. Die zullen nog wel realiseren dat meneer wikipedia gelijk heeft en toch wel wat verstandiger en beter bezig is geweest:D.

En zo nog wel veel meer van zulke reacties, the struggle of smart people with dumb friends:o.

weet niet waar ik harder om moet lachen.

eigeel uit je ei halen als beginner.
om de 2/3 uur eten.
denken dat je sterk bent met 50 kilo bench
denken dat je slimmer bent omdat je andere brosience spuit dan je vrienden.

Voedingswaarden zijn trouwens ook onzin, je moet niet alles geloven wat je online ziet en gewoon veel eten..

goed verhaal

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

Eigeel uit je ei halen als beginner.
Om de 2/3 uur eten.
Denken dat je sterk bent met 50 kilo bench

+1

eigeel uit je ei halen als beginner.
om de 2/3 uur eten.
denken dat je sterk bent met 50 kilo bench

Volgensmij heb je geen reet meegekregen???.. Het ging er om dat ik meer boek dan m'n vriend(en) die zomaar wat doen. En ja ik haal een paar eigeeltjes uit m'n ei, zit toch wel aardig met m'n vet inname. Dus iets wat vet van het ontbijt weg halen kan geen kwaad, ofwel?

En verder ben ik inderdaad slimmer door het volgen van een trainings- & voedingsschema. Waarvan ik het trainingsschema met behulp van mensen hier in elkaar heb gezet en een voedingsschema waarbij ik 0,5kg per week aankom. Begon op 73 en zit nu op 79kg in 2 maand tijd(2kg vocht door creatine).

En om de 2/3 uur eten, 5/6 maaltijden per dag, doen we dat niet bijna allemaal? Dat lijkt me toch wel wat beter dan 3 grote maaltijd en that's it zoals m'n vrienden dat doen. Die overigens ook geen rekening houden met gezond & ongezond, want tja gewoon veel eten..

Dus blijf maar lachen joh, ik weet wel wat ik doe.

En waaruit baseer je dat ik denk dat ik mezelf sterk vind met mijn 50kg bench? Het was een vergelijking met dat van een vriend. In plaats van dat ik wekenlang op hetzelfde gewicht blijf hangen tot het te makkelijk wordt verhoog ik het elke week. Progressive overload, want ja ik ben ook zo dom met m'n broscience.

Laatst bewerkt:
Volgensmij heb je geen reet meegekregen???.. Het ging er om dat ik meer boek dan m'n vriend(en) die zomaar wat doen. En ja ik haal een paar eigeeltjes uit m'n ei, zit toch wel aardig met m'n vet inname. Dus iets wat vet van het ontbijt weg halen kan geen kwaad, ofwel?

En verder ben ik inderdaad slimmer door het volgen van een trainings- & voedingsschema. Waarvan ik het trainingsschema met behulp van mensen hier in elkaar heb gezet en een voedingsschema waarbij ik 0,5kg per week aankom. Begon op 73 en zit nu op 79kg in 2 maand tijd(2kg vocht door creatine).

En om de 2/3 uur eten, 5/6 maaltijden per dag, doen we dat niet bijna allemaal? Dat lijkt me toch wel wat beter dan 3 grote maaltijd en that's it zoals m'n vrienden dat doen. Die overigens ook geen rekening houden met gezond & ongezond, want tja gewoon veel eten..

Dus blijf maar lachen joh, ik weet wel wat ik doe.

Laat je niet gekmaken broeder

Al is eigeel uit je ei halen bestwel debiel

en het maakt geen zak uit hoevaak je op een dag eet

Iemand zei laatst weer dat ie dumbbell pullovers voor borst deed.
Dus toen zei ik dat ie het staand met kabel moest doen, hij doen. Ik vraag waar ie het voelde, in zijn lats blijkbaar.
Dus toen zei ie dat staand pullover een andere oefening was.
En dumbbell pullover deed ie specifiek voor zijn ONDERborst, want daar zit een aanhechting en daar voelt ie het meest.
Toen zei ik: doe maar wat jij wilt doen,als het maar voor jou werkt.

ELK LICHAAM IS ANDERS!!1!1!!!

Sommige mensen hebben hun lats gewoon op hun onderborst zitten WAT IS JE PROBLEEM

Is het hier altijd zo " gezellig "

.?

the struggle of smart people with dumb friends:o.

Waarom zijn het dan nog jouw "vrienden"?
1 van de kenmerken van intelligentie is dat je beseft dat je helemaal niets weet, maar ik weet dan ook niet zoveel als jou natuurlijk...
Als je echt over struggle wil praten, ga in een derde wereldland wonen. :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoek ik op een ander forum wat over Primo op, krijg je dit :o Toch knap van 7 proviron en 5 clomid.
lijkt wel op mijn ex-vriendin haar drugsverslaving... ze is nu trotse mama van 2 zonen, zonder mij had ze het niet gered en zonder haar had ik niet zo'n goeie vriendin gehad en vriend kunnen zijn.

[Link niet meer beschikbaar]
dit grafiekje vind ik een beetje raar.. dunning kruger effect is toch anders dan het in dit grafiekje laat zien? Ook dat "No Nothing" links onderin is toch Engelse straattaal?

Het zou toch van linksboven steeds verder naar beneden moeten lopen? Dus hoe hoger de kennis hoe lager het zelfvertrouwen?

dit grafiekje vind ik een beetje raar.. dunning kruger effect is toch anders dan het in dit grafiekje laat zien? Ook dat "No Nothing" links onderin is toch Engelse straattaal?

Het zou toch van linksboven steeds verder naar beneden moeten lopen? Dus hoe hoger de kennis hoe lager het zelfvertrouwen?

tot op een zekere hoogte. denk dat het grafiekje wel klopt. als je ergens een expert in bent kan je wel verwachten dat diegene een beetje zelfvertrouwen heeft.

dit grafiekje vind ik een beetje raar.. dunning kruger effect is toch anders dan het in dit grafiekje laat zien? Ook dat "No Nothing" links onderin is toch Engelse straattaal? Het zou toch van linksboven steeds verder naar beneden moeten lopen? Dus hoe hoger de kennis hoe lager het zelfvertrouwen?

Ik denk inderdaad dat ze "Know Nothing" bedoelen, en in dat geval hadden ze beter "Zero Knowledge" kunnen gebruiken om het officieelig te laten klinken ofzo ;)

Waarom zijn het dan nog jouw "vrienden"?
1 van de kenmerken van intelligentie is dat je beseft dat je helemaal niets weet, maar ik weet dan ook niet zoveel als jou natuurlijk...
Als je echt over struggle wil praten, ga in een derde wereldland wonen. :cool:

Nou dat kwam omdat ik onder mijn niveau werd gezet door mijn basisschool omdat ze dachten dat ik door mijn instelling zou falen. En die vrienden zijn mijn vrienden gebleven, mbo'ers, bblers, noem maar op.

Zij doen niet aan wetenschappelijk onderbouwde onderzoeken en als ik ze wat wijs probeer te maken lachen ze me altijd uit en ontwijken ze het. Als ik dan vraag waarom ze mij geen gelijk geven krijg ik als reactie dat ik niet alles moet geloven op internet. Want kennis van niks > wetenschap.

Dat is nog een aardige struggle en ook nog wel eens behoorlijk vervelend, want die apen zijn niks wijs te maken en ook niet wijzer van te worden. En dan halen ze me omlaag door me op hun niveau te laten verlagen of gewoon beledigen lol.

Naja gelukkig zijn er genoeg dedicated BBers in de sportschool met wie ik wel gewoon normaal kan praten, bij m'n vrienden hou ik me wel gewoon in ookal komen ze weer met iets wat nergens op slaat.

Terug
Naar boven