5 eieren per dag(3 hele+2eiwitten)

Je gaat sws vroeg een hartaanval krijgen.
Wanneer leert men nou eens dat cholesterol uit voedsel amper effect heeft op je eigen cholesterol en dat de boosdoener vezadigde/transvetten zijn.. Als ik dat probeer uit te leggen lachen ze me uit en zeggen dat ik het zeker van wikipedia heb afgehaald

.(En dan zelf hun mening niet kunnen onderbouwen met onderzoeken, want ze hebben 'kennis'...)
En omdat ik ook gewoon erg obsessed met BB ben dat ik alles opzoek etc lachen de dommerds me ook nog wel eens uit. Probeer ik ze een beetje uit te leggen waarom ik zoveel eet(om de 2/3 uur) en een voedingsschema & trainingsschema volg krijg ik als reactie: Ach man heb je zeker weer van wikipedia, gewoon veel eten en trainen, buik gewoon elke dag doen(met lichaamsgewicht) want die herstelt toch snel en dan word je wel beast...
1 van de jongetjes kon na een jaar trainen 70kg bandrukken, ik train net 2 maand en zit al op 50

. Die zullen nog wel realiseren dat meneer wikipedia gelijk heeft en toch wel wat verstandiger en beter bezig is geweest

.
Voedingswaarden zijn trouwens ook onzin, je moet niet alles geloven wat je online ziet en gewoon veel eten..
En zo nog wel veel meer van zulke reacties, the struggle of smart people with dumb friends

.