Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik ben misschien ook pas begonnen met BB en ik hanteer nog lage gewichten omdat ik me 100% focus op mijn gewicht. Mijn stats stellen inderdaad niks voor maar mijn BMI is perfect dus ... problems?

Het enigste reden waarom jij aan me stoort is vanwege de mentaliteit. Als ik iets wil bereiken dan doe ik dat, als jij commentaar wilt geven, dan doe je dat. Probleme solved? Je kind kan misschien betere stats dan mij hebben op 13-jarige leeftijd maar de vraag is, als hij nu al meer dan me weegt en hij is groter dan 1m85 ... wat wordt hij dan later als hij sport met sporten?

En ja ... mensen die 110% gemotiveerd zijn hebben een andere inzicht en mentaliteit dan andere die het maar halfserieus nemen en enkel zware gewichten hanteren voor hun ego.

Als je me toch wilt 'raken'. Mijn vader was 1m89 en weeg ook 120kg ... hij is kleiner en weegt nog meer dan je. Hoe voel jij je nu :)

je bmi komt pas in de buurt van perfect als je volgens je bmi overgewicht hebt

mijn doel? soms gaan mensen denken dat ze meer zijn dan ze daadwerkelijk zijn. grootheidswaanzin met een mooi woord. het is dan nodig de bovengenoemde persoon op zijn plek te zetten zodat in de toekomst mensen er minder aan zullen ergeren.
gr stefanio

Dus jouw doel is mensen op plaats zetten, sorry ... maar wie heeft jou het recht gegeven om dat te mogen doen? Als een kind een astronaut wilt worden zegt toch ook niemand: da's onmogelijk. Als jij een kind bent met een laag iQ hebt en je wilt dokter worden, zegt toch ook niemand: je bent te dom. Als een kind een bodybuilder wilt worden, zeg je toch ook niet: neen sorry, dat gaat niet.

Mensen moeten dromen, als jij het ooit zover schopt en je vraagt je dan af: wat moet ik nu doen? Als het zover is en je kan je droom te pakken. Dan vraag je je toch ook niet: wil ik dit echt?

Neen, alles is al voorbestemd. Je moet op voorhand weten wat je wilt. Als ik zeg dat ik een goede fysiek wil hebben, dan werk ik ervoor. Alle factoren die me bijdraaien tot mijn 'droomfysiek' zijn in orde en ja ik maak progressie.

I go further for progression, not to finish.

maar mijn bmi is perfect

wat:roflol:

'Mijn vader was 1m89 en weeg ook 120k'

::roflol::roflol:roflol:

ik voel me prima, moest het kwijt. vanwege 7 operaties ben ik itt 20kg afgevallen, dat je het effe weet. mag blij zijn dat ik nog besta

Je voelt je prima ... mooi. Ik ook. Maar heel eerlijk, jij kon er toch iets aandoen om de operatie te vermijden of niet (tenzij aangeboren)? Het wilt niet zeggen dat jij iets niet haalt, dan ik dat ook niet ga halen. Jouw visie is niet de enigste visie.

No hate

mijn doel? soms gaan mensen denken dat ze meer zijn dan ze daadwerkelijk zijn. grootheidswaanzin met een mooi woord. het is dan nodig de bovengenoemde persoon op zijn plek te zetten zodat in de toekomst mensen er minder aan zullen ergeren.
gr stefanio

Gast dit is het internet, move on.

HET enigste reden is fout, naar die goede baan kan je wel fluiten hahahah!

Tuurlijk, omdat meneertje 'IkWeetAllesBeter' dat zegt ... mijn schoolresultaten zijn erg goed. Was vanaf mijn 10de al gefascineerd door economie en nu nog steeds. Dat heet wilskracht om iets te behalen.

En ja, ik ga een goede job halen ... wil jij het tegenovergestelde bewijzen? Go ahead :)

Stefanio en Nikita, ik denk dat we eerder die ouders als verstandlozen kunnen aanduiden.

bro is aangeboren, ik hoop dat jij die operaties niet krijgt want dan ben je 52 kg, of ben je dan nog steeds een dromer die ooit groot wordt? je bent 17 de meeste gasten staan met hun 20 ste on stage, voor dat jij zover bent heb je al een pensioenuitkering, kan je in het bejaardentehuis shakes gaan drinken en zegt je verzorger dat je drugs gebruikt
whahaha

Ik heb geen enkele problemen met mijn lichaam en mijn basis is OK om te beginnen. Ja ik ben 17 en ja er zijn gasten die 20 zijn en on stage zijn. Wat is je punt? Op 3 jaar tijd KAN ik dat ook. Mijn leeftijd is goed om serieus te beginnen. En pensioenuitkering? Vanwaar haal jij dat ineens? En neen ben geen gast van 'kijknaarmij', ik doe het enkel voor mezelf en ik ga ook niemand wijs maken dat shakes drugs zijn?

Heb geen idee wat jij nu wilt bereiken.

internet-serious-business.jpg

"mijn schoolresultaten zijn erg goed". oke, succes meneertje wereldwonder. met je sociale vaardigheden ga je het niet heel ver schoppen denk ik zonder sociale contacten. ik ben met mbo1 daghandelaar geworden bij een stockbroker, door mn sociale vaardigheden en contacten. een kennis van mij is phd natuurkunde, wiskunde en econometrie en zondert zich af, en wat is hij? krantenbezorgen

Dat zijn JOUW ervaringen, als iemand geweldig slim is en het niet haalt is dat zijn probleem. Ik heb mezelf nooit meneertje 'Wereldwonder' genoemd en dat zal ik ook niet doen. Ja, schoolresultaten zijn goed. Ja, mijn stats zijn goed om te beginnen. Trouwens, mijn sociale vaardigheden zijn goed. Echte contact leg je af in de buitenwereld, niet op het internet.

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Als jij me wilt beledigen, doe je lekker maar. Ik zal je niet beledigen :)

Nikita, het is juli. Een week geleden ofzo zei je dat je nog steeds met laag gewicht bezig bent. Je zit nu in je 6e maand van bodybuilden en je bent nog steeds bezig met een lege stang. Volgens mij ben je meer bezig met dromen dan met bodybuilden. Ik kan me ook nog herinneren dat je zei dat je alleen push ups doet voor je borst. Ik verdenk ook grootheidswaanzin.

Nikita, het is juli. Een week geleden ofzo zei je dat je nog steeds met laag gewicht bezig bent. Je zit nu in je 6e maand van bodybuilden en je bent nog steeds bezig met een lege stang. Volgens mij ben je meer bezig met dromen dan met bodybuilden. Ik kan me ook nog herinneren dat je zei dat je alleen push ups doet voor je borst. Ik verdenk ook grootheidswaanzin.

Ja vorig week was ik bezig met 20kg, nu rond 40-60kg ( nog steeds laag). Ik maak progressie. Daarvoor deed ik enkel lichaamsgewicht en heel af en toe wat kleine gewichten zoals 20kg. Omdat mijn doel was om eerst spieruithoudingsvermogen te verbeteren en daarna pas voor 'spiermassa' te gaan. Na maanden mijn spieruithoudingsvermogen en veel cardio te doen begon ik met een andere aanpak. Wilde eerst mijn hart trainen voordat ik begin met zware gewichten te tillen.

Doelen zonder plannen zijn dromen en alle mensen die iets willen bereiken hebben grootheidswaanzin. Mijn mama wilde als kind een topsporter worden (grootheidswaanzin in jullie ogen), het is haar ook gelukt. Mijn opa wilde als een kind een zakenman worden (grootheidswaanzin in jullie ogen) en hij verkocht massa's wapens/tanks/ enz. Het is hem dus ook gelukt. Ik heb familieleden die meedraaien in de toppolitiek, topsport enz. IEDEREEN in mijn familie heeft iets super groots bereikt. De ene is minister, de andere was reservekeeper bij het nationale elftal en de andere is de baas van de 'Oekrainse sporen'.

Nu is het waar wat ik vertel, kan toch niet dat 1 familie zoveel kan bereiken. Wel, kan dus wel en het is niet verzonnen (als je dat denkt, doe dan maar, maar het is en blijft een feit). Het zit in mijn genen.

Ja vorig week was ik bezig met 20kg, nu rond 40-60kg ( nog steeds laag). Ik maak progressie. Daarvoor deed ik enkel lichaamsgewicht en heel af en toe wat kleine gewichten zoals 20kg. Omdat mijn doel was om eerst spieruithoudingsvermogen te verbeteren en daarna pas voor 'spiermassa' te gaan. Na maanden mijn spieruithoudingsvermogen en veel cardio te doen begon ik met een andere aanpak. Wilde eerst mijn hart trainen voordat ik begin met zware gewichten te tillen.

Doelen zonder plannen zijn dromen en alle mensen die iets willen bereiken hebben grootheidswaanzin. Mijn mama wilde als kind een topsporter worden (grootheidswaanzin in jullie ogen), het is haar ook gelukt. Mijn opa wilde als een kind een zakenman worden (grootheidswaanzin in jullie ogen) en hij verkocht massa's wapens/tanks/ enz. Het is hem dus ook gelukt. Ik heb familieleden die meedraaien in de toppolitiek, topsport enz. IEDEREEN in mijn familie heeft iets super groots bereikt. De ene is minister, de andere was reservekeeper bij het nationale elftal en de andere is de baas van de 'Oekrainse sporen'.

Nu is het waar wat ik vertel, kan toch niet dat 1 familie zoveel kan bereiken. Wel, kan dus wel en het is niet verzonnen (als je dat denkt, doe dan maar, maar het is en blijft een feit). Het zit in mijn genen.

1723.gif

Oke nu weten we het wel, stop met het vervuilen van dit topic!

"grootheidswaanzin in jullie ogen" onzin. We kennen hun niet eens. Ik verdenk grootheidswaanzin op basis van hoe jij je opstelt en wat jij zegt, en hoe jij het zegt. Bijvoorbeeld, dit verhaal van hoe geweld je familie is klinkt als de ongeloofwaardige verhalen die kleine kinderen vertellen over hoe geweld hun familie is.

Maar goed. Ik ga je denk ik niet overtuigen.

Mijn papa heeft een porsche en een tesla, mijn opa was directeur bij GM, mijn broer is net magna cum laude afgestudeerd en zelf loop ik de hele dag rond in een ochtendjas.
Succes zit niet in je genen gozer.

Terug
Naar boven