- Waardering
- 1.069
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
''Wat moet Ik eten om gewicht kwijt te raken?'' ik antwoorden: minder dan je nu doet. ''Ja maar je moet dan toch juist meer eten, spaarstand Enzo'' ARE YOU FUCKING KIDDING ME, WAT WIL JE HOREN DAT JE NAAR DE MC DONALDS MOET OFZO.

''Wat moet Ik eten om gewicht kwijt te raken?'' ik antwoorden: minder dan je nu doet. ''Ja maar je moet dan toch juist meer eten, spaarstand Enzo'' ARE YOU FUCKING KIDDING ME, WAT WIL JE HOREN DAT JE NAAR DE MC DONALDS MOET OFZO.

Kan helemaal niet merken aan jou dat je eind van je prep zit![]()

Hij bedoelde meer kleine maaltijden om je stofwisseling te versnellen.

Vandaag Allerheiligen dus traditiegetrouw bij grootmoeder eten, meestal wafels of pannenkoeken.
Ik tegen grootmoeder: Ja eigenlijk moet ik geen pannenkoeken hebben hoor.
Zij: Waarom niet?
Ik: Zitten niet voldoende waardevolle voedingsstoffen in.
Zij: Waarin dan wel volgens jou?
Ik: Bijvoorbeeld rijst met kip en groenten of pasta met vis.
Zij: In rijst zit echt niks in.
Mijn pa die meeluisterde: Daarom da ze in Azië rijst eten als energiebron zeker?
Grootmoeder: Ja maar daarom krijgen Aziaten hun ogen niet goed open.
![]()

Vandaag Allerheiligen dus traditiegetrouw bij grootmoeder eten, meestal wafels of pannenkoeken.
Ik tegen grootmoeder: Ja eigenlijk moet ik geen pannenkoeken hebben hoor.
Zij: Waarom niet?
Ik: Zitten niet voldoende waardevolle voedingsstoffen in.
Zij: Waarin dan wel volgens jou?
Ik: Bijvoorbeeld rijst met kip en groenten of pasta met vis.
Zij: In rijst zit echt niks in.
Mijn pa die meeluisterde: Daarom da ze in Azië rijst eten als energiebron zeker?
Grootmoeder: Ja maar daarom krijgen Aziaten hun ogen niet goed open.
![]()
Kunnen we er samen wat gaan eten he?van mij mag jij best nog wat pannekoeken hebben hoor