drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
clennomenol? wat zei je, mongol?"Zeg ... (noemt mijn naam), die clennomenol, zet je dat zelf in je been of hoe doe je dat?"
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
clennomenol? wat zei je, mongol?"Zeg ... (noemt mijn naam), die clennomenol, zet je dat zelf in je been of hoe doe je dat?"
Ecto vandaag op werk: Om de 2 uur moet je eten om gewicht te verliezen.

waarom eet je vlees
daar zit niet zo veel proteine in
je kunt beter cashewnoten eten
vers van de pers deze uitspraak
Ik denk dat die persoon te trots is, stiekem tegenspraak wil, en zo info wil krijgen.
Gooide je toen geen dumbbell naar zn kop?waarom eet je vlees
daar zit niet zo veel proteine in
je kunt beter cashewnoten eten
vers van de pers deze uitspraak
Mensen die bezig waren dat creatine je nieren kapot maakt. Zelfs iemand die zeker drie maanden non-stop creatine gebruikte en na het stoppen depressief was en al zijn kracht en massa verloren had. Hij voelde zich slecht en raadt dus ook iedereen aan om nooit aan creatine te beginnen want hij heeft er echt lang vanaf gezien. Dit weekend nog gehoord.

Begin was het grappig, maar na een tijd besef je dat er zo veel mensen zijn en dat je hiervan vaak het etiket 'zware misbruiker van anabolen en andere drugs' omdat je een shake drinkt.Made me giggle.
Is natuurlijk ook wel voor de ekte ekte, creatine.
Het woord alleen al![]()

Zelf ook nog wel een paar leuke opgevangen afgelopen tijd;
Als je droog wilt komen kan je beter meer herhalingen pakken
Ja. Doe het nu ook en merk echt dat ik sneller afval/droog word.Meer herhalingen zorgt toch ook voor meer cals verbranden?
Mensen die bezig waren dat creatine je nieren kapot maakt. Zelfs iemand die zeker drie maanden non-stop creatine gebruikte en na het stoppen depressief was en al zijn kracht en massa verloren had. Hij voelde zich slecht en raadt dus ook iedereen aan om nooit aan creatine te beginnen want hij heeft er echt lang vanaf gezien. Dit weekend nog gehoord.
je p**mel stinkt, doe dat ding weg, bah haal dat ding uit mn mond.