AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Ecto vandaag op werk: Om de 2 uur moet je eten om gewicht te verliezen.

waarom eet je vlees

daar zit niet zo veel proteine in

je kunt beter cashewnoten eten

vers van de pers deze uitspraak

• Like
Waarderingen: Lef
Mensen die bezig waren dat creatine je nieren kapot maakt. Zelfs iemand die zeker drie maanden non-stop creatine gebruikte en na het stoppen depressief was en al zijn kracht en massa verloren had. Hij voelde zich slecht en raadt dus ook iedereen aan om nooit aan creatine te beginnen want hij heeft er echt lang vanaf gezien. Dit weekend nog gehoord.

waarom eet je vlees

daar zit niet zo veel proteine in

je kunt beter cashewnoten eten

vers van de pers deze uitspraak
Gooide je toen geen dumbbell naar zn kop?

Zelf ook nog wel een paar leuke opgevangen afgelopen tijd;
Als je droog wilt komen kan je beter meer herhalingen pakken (al 9291!19810!x voorbij gekomen maar mensen blijven het beweren, cry)
Nee ik ga gelijk na de laatste spuit nakuren. Drumbbell; nee luister; blabla.. Gast; ja maar hij zal t wel weten toch hij traint al 15 jaar. Ja idd, klopt.
2 gasten vp 16+;Hoe krijg je die lijn? (chest) Met deze oefening maat; *flyes*.

Laatst bewerkt:
Mensen die bezig waren dat creatine je nieren kapot maakt. Zelfs iemand die zeker drie maanden non-stop creatine gebruikte en na het stoppen depressief was en al zijn kracht en massa verloren had. Hij voelde zich slecht en raadt dus ook iedereen aan om nooit aan creatine te beginnen want hij heeft er echt lang vanaf gezien. Dit weekend nog gehoord.

Made me giggle.

Is natuurlijk ook wel voor de ekte ekte, creatine.

Het woord alleen al :o

"Met die eiwitshakes van jou zou ik het ook makkelijk kunnen. Ik doe het zonder, dat is veel knapper"

abs moet je appart trainen

Made me giggle.

Is natuurlijk ook wel voor de ekte ekte, creatine.

Het woord alleen al :o
Begin was het grappig, maar na een tijd besef je dat er zo veel mensen zijn en dat je hiervan vaak het etiket 'zware misbruiker van anabolen en andere drugs' omdat je een shake drinkt.
Ben maar een gewone misbruiker hoor, zo zwaar ben ik helemaal nog niet :(

Zo ook een studiegenoot die naar een hele tijd fysiotherapie en bewegingsonderwijs gestudeerd te hebben nog steeds eigenwijs blijft schreeuwen dat creatine enkel bijdraagt aan de eiwithuishouding en niets met energie in je spier te maken heeft..

je p**mel stinkt, doe dat ding weg, bah haal dat ding uit mn mond.

Dude : 'Krijg jij ook altijd van die tintelingen van een creatine/pwo kuur' ?
Ik: dat komt door de bèta alanine uit de pwo en niet van creatine. En dit is geen kuur.
Dude: glazige blik en afdruipen...

Terug
Naar boven