MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

image.jpg

Zal al wel miljoenen keer gepost zijn, maar m'n broek zakt er toch echt elke keer weer af als ik iemand hoor zeggen dat je meer reps moet doen voor conditionering en definitie. Hoe debiel moet je zijn

Veel zweten val je van af.

Zal al wel miljoenen keer gepost zijn, maar m'n broek zakt er toch echt elke keer weer af als ik iemand hoor zeggen dat je meer reps moet doen voor conditionering en definitie. Hoe debiel moet je zijn
Ik snap de logica wel enigszins. Het duurde bij mij ook jaren voordat ik wist dat je tijdens het cutten ipv 4x8 naar 3x8/2x8 moest gaan. Is ook veel tegenstrijdige informatie over.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Gisteren nog eentje:
"Squatten moet je niet doen. Er komt teveel druk op je ruggenwervels en over 2 jaar kan je dan niets meer. Echt hoor! Er is zelfs bewijs voor, dus niet over 2 jaar bij mij komen uithuilen."

Vroeg nog om zn wetenschappelijke onderbouwde bewijs, maar zn reactie "Ja ergens gelezen op internet" zei al genoeg...

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Gisteren nog eentje:
"Squatten moet je niet doen. Er komt teveel druk op je ruggenwervels en over 2 jaar kan je dan niets meer. Echt hoor! Er is zelfs bewijs voor, dus niet over 2 jaar bij mij komen uithuilen."

Vroeg nog om zn wetenschappelijke onderbouwde bewijs, maar zn reactie "Ja ergens gelezen op internet" zei al genoeg...

Wat gaat hij dan zeggen als je bv al 10 j squat? :)

Wat, omdat je in een calorieen tekort zit gaat je kracht (op een gegeven moment) achteruit en daarom kun je het totale volume omlaag halen, maar wel dezelfde intensiteit behouden door ipv 4x8 naar 3x8 met zelfde gewicht te gaan. Of als je al lang cut zelfs naar 2x8 zodat je wel spieren behoud (door behoud van intensiteit) maar, doordat je een tekort hebt het volume niet aankan, dus het (uiteindelijk) halveert.

Wat, omdat je in een calorieen tekort zit gaat je kracht (op een gegeven moment) achteruit en daarom kun je het totale volume omlaag halen, maar wel dezelfde intensiteit behouden door ipv 4x8 naar 3x8 met zelfde gewicht te gaan. Of als je al lang cut zelfs naar 2x8 zodat je wel spieren behoud (door behoud van intensiteit) maar, doordat je een tekort hebt het volume niet aankan, dus het (uiteindelijk) halveert.

mijn schema bleef gewoon hetzelfde. Zelfs tot op het laatste. Kracht ging bij mij wat achteruit maar dat viel mee vond ik. Enkel opt laatste als ik mn vochtiname verlaagde dan werd het moeilijk. Maar die laatste dagen deed ik toch niet veel meer.

mijn schema bleef gewoon hetzelfde. Zelfs tot op het laatste. Kracht ging bij mij wat achteruit maar dat viel mee vond ik. Enkel opt laatste als ik mn vochtiname verlaagde dan werd het moeilijk. Maar die laatste dagen deed ik toch niet veel meer.
Als je de intensiteit kan behouden is dat ook het beste, maar vaak, zoals je zelf zegt, verlies je toch wat kracht. Om eigenlijk te voorkomen dat je spiermassa verliest doe je als 4x8 niet meer goed lukt gewoon een setje minder, totdat dat ook niet meer lukt en dan 2x8. Het is een van de manieren om training te programmeren tijdens het cutten en heb er zelf goed mijn kracht en spiermassa op behouden. Maar het is natuurlijk niet de enige manier.

Laatst iemand in de gym, ja sochtends neem ik altijd pre work out gelijk, dan heb ik gelijk die boost en herstel. ( hij traint savonds )
En tijdens het trainen neem ik BCAA ( oke logisch ) en dan neem ik na het trainen nog een dubbele pre workout voor herstel en eiwitten ( Whut )

Laatst iemand in de gym, ja sochtends neem ik altijd pre work out gelijk, dan heb ik gelijk die boost en herstel. ( hij traint savonds )
En tijdens het trainen neem ik BCAA ( oke logisch ) en dan neem ik na het trainen nog een dubbele pre workout voor herstel en eiwitten ( Whut )

En daarna lekker plafonddienst...

Topic even nieuw leven inblazen:

Gisteren zus ( no pics ) : Mensen doen enkel aan fitness of bodybuilding voor de houding, gewoon om te zeggen ' ik doe bodybuilding kijk mij '.

Moeder ( nee ook geen pics) onlangs: Gisteren van mijn diëtiste een voedingsschema gekregen om vet in spieren om te zetten.

Daarnet in de gym: benchen met voeten van de grond en halve ROMs makeeeeeuh

Eiwitten en kcals over het algemeen zijn ook veel te anabool!!11 Je moet eerst met testosteron beginnen voordat je gelijk aan iets sterks gaat zoals een goed dieet.

Terug
Naar boven