XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

ik zal nooit iemand corrigeren ,als het goed willen leren moeten ze maar zo'n Pt pipo huren of aan een meer ervaren vriendje vragen ,is trouwens bij Basic Fit ook ten strengste verboden

om iemand te helpen ,ook voor de daar werkende gastvrouwen en heren ,die mogen alleen maar hallo zeggen en stofzuigen ,was gisteren 1 van de weinige kk kaaskoppen daar ,

alleen gebrabbel in vreemde talen ,schaduw boksende Ali's en Somalische breedlopers ,

pff wat een pauperschool is het toch ook geworden :roflol:

ik zal nooit iemand corrigeren ,als het goed willen leren moeten ze maar zo'n Pt pipo huren of aan een meer ervaren vriendje vragen ,is trouwens bij Basic Fit ook ten strengste verboden

om iemand te helpen ,ook voor de daar werkende gastvrouwen en heren ,die mogen alleen maar hallo zeggen en stofzuigen ,was gisteren 1 van de weinige kk kaaskoppen daar ,

alleen gebrabbel in vreemde talen ,schaduw boksende Ali's en Somalische breedlopers ,

Woon jij echt in Helmond?

Hahahaha die schaduw boksende pannenkoeken heb ik hier ook vaak bij de basic gezien. Staan ze als van die flapdrollen voor de spiegel lekker interessant te doen

daar twijfel ik soms ook aan ,op de basisschool van mijn dochter is 75% - 80% allochtoon ,die paar andere blanken zijn meestal Pools plus nog een paar Helmondse tokkies

Hahahaha die schaduw boksende pannenkoeken heb ik hier ook vaak bij de basic gezien. Staan ze als van die flapdrollen voor de spiegel lekker interessant te doen

en dan om de zoveel tijd met een "gevaarlijke "blik rondkijken hoeveel indruk ze maken :roflol:

daar twijfel ik soms ook aan ,op de basisschool van mijn dochter is 75% - 80% allochtoon ,die paar andere blanken zijn meestal Pools plus nog een paar Helmondse tokkies

en dan om de zoveel tijd met een "gevaarlijke "blik rondkijken hoeveel indruk ze maken :roflol:

Die gevaarlijke blik hoort toch bij het schaduw boksen? De een gaat niet zonder het ander..

Kameraad zijn neefje kom ik tegen hij is ook met sport bezig. Hij wil even gaan bulken en dan zijn vocht in spieren omzetten. :)

Okayy

On topic: hoorde net iemand vertellen dat je aminozuren moet nemen voor je vetverbranding. :orly:

Dat jullie het even weten. :thumbup:

• Like
Waarderingen: BB_
On topic: hoorde net iemand vertellen dat je aminozuren moet nemen voor je vetverbranding. :orly:

Dat jullie het even weten. :thumbup:
Ik wil alleen plaatselijk vet verbranden op mijn buik. Welke aminozuren raad jij hiervoor aan? Of is pindakaas op m'n buik smeren voldoende?

Ik wil alleen plaatselijk vet verbranden op mijn buik. Welke aminozuren raad jij hiervoor aan? Of is pindakaas op m'n buik smeren voldoende?
Pindakaas is doorgaans voldoende. Mocht dat niet vlotten dan kun je kiezen voor pindakaas met stukjes. :thumbup:

• Like
Waarderingen: BB_
Laatst gaf een vriend van me aan dat hij de V6 van zijn vorige BMW (630i) nog regelmatig miste. Voordat ik daar wat op kon zeggen zei een andere vriend dat de V6’en van de laatste BMW’s legendarisch zijn. Mijn bijdrage bleef bij: ”andere merken hebben dat nooit kunnen evenaren”.

Laatst gaf een vriend van me aan dat hij de V6 van zijn vorige BMW (630i) nog regelmatig miste. Voordat ik daar wat op kon zeggen zei een andere vriend dat de V6’en van de laatste BMW’s legendarisch zijn. Mijn bijdrage bleef bij: ”andere merken hebben dat nooit kunnen evenaren”.

Neem aan dat je die gasten meteen ontvriend hebt. :mad:

Zo erg vind ik het nou ook weer niet, ik vind het alleen wel erg grappig dat je zo iets kunt zeggen terwijl het BS is.

Zo erg vind ik het nou ook weer niet, ik vind het alleen wel erg grappig dat je zo iets kunt zeggen terwijl het BS is.

Zag serieus vorige week een (Belgische) e60 520i, met een M5-badge helemaal verkeerd geplakt EN V6 achterop :roflol: :coffee:

Zag serieus vorige week een (Belgische) e60 520i, met een M5-badge helemaal verkeerd geplakt EN V6 achterop :roflol: :coffee:

Mijn overbuurman heeft ook zo'n 15K in het pimpen van zijn 528i station naar een M5.. Heeft zelfs een uitlaatmodificatie laten plaatsen die hij met zijn mobiel kan bedienen :roflol:
Hij is overigens 34 en heeft 3 kinderen en hij is er zo blij mee als een kind. Gek genoeg is hij dan nu weer rond aan het kijken voor wat anders, net nu die zo'n beetje klaar is met deze.

Air Max sparen is gelukkig een stuk betaalbaarder.

Van week week een collega..

''Als je niet ontbijt gaat je lichaam in de overlevingsmodus. Dan wordt je lunch en diner dus direct als vet opgeslagen.''

Ik vond hem nog wel creatief bedacht eigenlijk. Op dat moment wilde ik hem even een basislesje metabolisme te geven, tot hij vervolgde:

''Als je gaat krachttrainen is het beter om wat vet te hebben, zodat je dat kunt omzetten in spieren.''

Ik besloot dat basislesje metabolisme maar achterwege te laten. Deze collega was zo overtuigd van zijn eigen onzin dat er weinig eer aan te behalen viel.

Terug
Naar boven