- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Soms moet je een beetje leven, lekker een biertje erbij en dan heel die neus vol poederen om daarna 100 euro te betalen om een h**r niet te neuken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms moet je een beetje leven, lekker een biertje erbij en dan heel die neus vol poederen om daarna 100 euro te betalen om een h**r niet te neuken.

Die lasagne is dan wel dikke 1500kcal, goeie maaltijd voor die 16 jarige bonenstaat
Zijn dan dezelfde kerels die iedere keer bij de woorden “pinten drinken” moeten roepen dat ze van één bak bier niet zat zijn... yeah right...Als die 16 jarige bonenstaak niet "kan" ontbijten en smiddags maar een enkele boterham eet krijgt ie heus geen kg lasanga op
Sowieso altijd een hekel aan die lui die zeggen: ik kan eten wat ik wil!!! ik kan niet aankomen.
Klopt

Dude die ook kwam sporten waar ik momenteel sport (eigen gym van vriend). Hij zat bij defensie zei die. Hij was aardig onder de indruk van mijn 100kg bench (geen idee welke eenheid hij zit maar zal niet veel bijzonders zijn) en vertelde me dat voor spieren kweken het niet uitmaakt of je 2x 50 bencht of 1x 100. Zelfde geld voor 4x40 en 2x80 etc
Doet hij iets met helicopters op kantoor?Dude die ook kwam sporten waar ik momenteel sport (eigen gym van vriend). Hij zat bij defensie zei die. Hij was aardig onder de indruk van mijn 100kg bench (geen idee welke eenheid hij zit maar zal niet veel bijzonders zijn) en vertelde me dat voor spieren kweken het niet uitmaakt of je 2x 50 bencht of 1x 100. Zelfde geld voor 4x40 en 2x80 etc
Iedereen gaat ooit dood dus dat is best een waardeloos argument...hoorde iemand n.a.v. de persconferentie van dinsdag zeggen: ik ben helemaal klaar met corona, klinkt heel hard maar al die oudjes gaan toch dood en deze quarantaine sloopt onze economie
Ja maar is het het waard om het leven van iemand 1-5 jaar langer te maken en daarvoor in ruil de hele economie naar de t*ring werken waardoor veel levens voor misschien zelfs een langere periode geruïneerd worden?Iedereen gaat ooit dood dus dat is best een waardeloos argument...
Ja maar is het het waard om het leven van iemand 1-5 jaar langer te maken en daarvoor in ruil de hele economie naar de t*ring werken waardoor veel levens voor misschien zelfs een langere periode geruïneerd worden?
Ja maar is het het waard om het leven van iemand die nog 10-40 jaar kan leven te ruilen voor een iets betere economie?Ja maar is het het waard om het leven van iemand 1-5 jaar langer te maken en daarvoor in ruil de hele economie naar de t*ring werken waardoor veel levens voor misschien zelfs een langere periode geruïneerd worden?
Wel als het echt maar 0.11% van de bevolking betreft terwijl een economische crisis 100% van de bevolking betreft naar mijn meningJa maar is het het waard om het leven van iemand die nog 10-40 jaar kan leven te ruilen voor een iets betere economie?