Fitness Seller

Citaten van verstandlozen

Bezoekers in dit topic

Bekijk bijlage 453598
Lijkt mij wel duidelijk toch?

Ha die Patrick, grappig om dit hier tegen te komen, zo links als een malle, verbaal agressief en hartstikke betweterig, geen speld tussen te krijgen. Hij wilde mij vaak een lecture over racisme geven toen ik meerdere malen aangaf dat racisme in Nederland gigantisch wordt overtrokken. Volgens hem zijn bepaalde kunstmatige intelligentie en algoritmes racistisch. Ik vond van niet. Ik sta volgens mij op de blok bij deze kerel.
 
“Vanaf nu ga ik pas bijkomen, 3 shakes per dag vanaf morgen, je zal wel zien...”

“Een cut-schema ? Pfff een hele dag salade eten. Bah...”

“Ik groei niet in spiermassa, ik kom maar niet bij (16jarige bonenstaak)”
Ik: “wat eet je op je dag?”
Hij: “ontbijten lukt me niet en smiddags enkele boterhammen... maar s avonds eet ik enorm veel, zoals vanavond als ik thuiskom eet ik 1kg lasagne alleen op...”
Ik: “waarschijnlijk zo’n spotgoedkope voorbereide uit den aldi ?”
Hij: “ja, maar ik eet da wel helemaal op e”
:duh:
 
Die lasagne is dan wel dikke 1500kcal, goeie maaltijd voor die 16 jarige bonenstaat
 
Die lasagne is dan wel dikke 1500kcal, goeie maaltijd voor die 16 jarige bonenstaat

Als die 16 jarige bonenstaak niet "kan" ontbijten en smiddags maar een enkele boterham eet krijgt ie heus geen kg lasanga op :P
Sowieso altijd een hekel aan die lui die zeggen: ik kan eten wat ik wil!!! ik kan niet aankomen.
 
Als die 16 jarige bonenstaak niet "kan" ontbijten en smiddags maar een enkele boterham eet krijgt ie heus geen kg lasanga op :P
Sowieso altijd een hekel aan die lui die zeggen: ik kan eten wat ik wil!!! ik kan niet aankomen.
Zijn dan dezelfde kerels die iedere keer bij de woorden “pinten drinken” moeten roepen dat ze van één bak bier niet zat zijn... yeah right...
 
:hahaha::lol::roflol:

Who the fuck zei dat nou weer? :emo:
Dude die ook kwam sporten waar ik momenteel sport (eigen gym van vriend). Hij zat bij defensie zei die. Hij was aardig onder de indruk van mijn 100kg bench (geen idee welke eenheid hij zit maar zal niet veel bijzonders zijn) en vertelde me dat voor spieren kweken het niet uitmaakt of je 2x 50 bencht of 1x 100. Zelfde geld voor 4x40 en 2x80 etc
 
Dude die ook kwam sporten waar ik momenteel sport (eigen gym van vriend). Hij zat bij defensie zei die. Hij was aardig onder de indruk van mijn 100kg bench (geen idee welke eenheid hij zit maar zal niet veel bijzonders zijn) en vertelde me dat voor spieren kweken het niet uitmaakt of je 2x 50 bencht of 1x 100. Zelfde geld voor 4x40 en 2x80 etc
Doet hij iets met helicopters op kantoor?
 
hoorde iemand n.a.v. de persconferentie van dinsdag zeggen: ik ben helemaal klaar met corona, klinkt heel hard maar al die oudjes gaan toch dood en deze quarantaine sloopt onze economie
 
hoorde iemand n.a.v. de persconferentie van dinsdag zeggen: ik ben helemaal klaar met corona, klinkt heel hard maar al die oudjes gaan toch dood en deze quarantaine sloopt onze economie
Iedereen gaat ooit dood dus dat is best een waardeloos argument...
 
Iedereen gaat ooit dood dus dat is best een waardeloos argument...
Ja maar is het het waard om het leven van iemand 1-5 jaar langer te maken en daarvoor in ruil de hele economie naar de tering werken waardoor veel levens voor misschien zelfs een langere periode geruïneerd worden?
 
Ja maar is het het waard om het leven van iemand 1-5 jaar langer te maken en daarvoor in ruil de hele economie naar de tering werken waardoor veel levens voor misschien zelfs een langere periode geruïneerd worden?

Nee, en mijn pa 93 en ma 85 willen dit ook niet. Ook zij zijn gewend aan het op zichzelf passen. Wonen zelfstandig. Ook zij balen van de semi lock down. Wij gaan inmiddels ook weer op bezoek, want elkaar niet zien, voelt zo doods. Leven is nu eenmaal risico's nemen. En zij die niet willen kunnen toch zelf in quarantaine blijven.
Ik wil weer sport op tv, het terras op, uit eten en naar de film en de kapper.
 
Ja maar is het het waard om het leven van iemand 1-5 jaar langer te maken en daarvoor in ruil de hele economie naar de tering werken waardoor veel levens voor misschien zelfs een langere periode geruïneerd worden?
Ja maar is het het waard om het leven van iemand die nog 10-40 jaar kan leven te ruilen voor een iets betere economie?
 
Back
Naar boven