MuscleMeat

Citaten van verstandlozen

Bezoekers in dit topic

Laatst gaf een vriend van me aan dat hij de V6 van zijn vorige BMW (630i) nog regelmatig miste. Voordat ik daar wat op kon zeggen zei een andere vriend dat de V6’en van de laatste BMW’s legendarisch zijn. Mijn bijdrage bleef bij: ”andere merken hebben dat nooit kunnen evenaren”.
Is dat geen 6 in lijn ?
 
Yep, BMW heeft voor zover ik weet nog nooit een auto met een V6 op de markt gebracht.
 
Gisteren weer een mooie.

2 gym bro's, de eerste gaf aan dat het goed is om bij bench langzaam te zakken.

Gymbro 2: nou als dat zit dus anders, als je alleen maar zakt train je alleen de spieren die dat doen, dus kan je niet meer pressen.

Gymbro 1: ja die en die doen altijd 3 seconden langzaam zakken en hebben goede resultaten.

Gymbro 2: ja je krijgt wel een dikkere borst, dat zijn die spieren voor het zakken die groeien. Je hebt 2 soorten spieren in je lichaam, de spieren voor het zakken en die spieren voor het duwen.

202271f96350907e94c8d8b486ae938793b14e2d_00.jpg
 
Gisteren weer een mooie.

2 gym bro's, de eerste gaf aan dat het goed is om bij bench langzaam te zakken.

Gymbro 2: nou als dat zit dus anders, als je alleen maar zakt train je alleen de spieren die dat doen, dus kan je niet meer pressen.

Gymbro 1: ja die en die doen altijd 3 seconden langzaam zakken en hebben goede resultaten.

Gymbro 2: ja je krijgt wel een dikkere borst, dat zijn die spieren voor het zakken die groeien. Je hebt 2 soorten spieren in je lichaam, de spieren voor het zakken en die spieren voor het duwen.

Bekijk bijlage 480857
Weet je wat het erge is, soms hoor ik dit soort bullshit van mensen met een oprecht goed fysiek, ik vraag me dan toch af waar het mis gaat bij mij :p
 
Ik doe nu setjes van 20 herhalingen met minder gewicht, om droog te trainen weet je wel.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Gister sprak ik een Marokkaanse jongen die ik ken in de gym, hij is rond de 1,75 en ongeveer 65kg, ik vroeg hem of hij aan het bulken was, hij vertelde me dat hij zichzelf perfect vond en nu traint om zijn spiermassa te behouden.
 
Wat is daar mis mee?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Gister sprak ik een Marokkaanse jongen die ik ken in de gym, hij is rond de 1,75 en ongeveer 65kg, ik vroeg hem of hij aan het bulken was, hij vertelde me dat hij zichzelf perfect vond en nu traint om zijn spiermassa te behouden.
Niet iedereen wil “groot” worden
 
- iemand in mijn gym beweerde dat het consumeren van eiwitten voor het slapengaan ervoor zorgt dat je gedurende je slaap afvalt

- mensen die zeggen dat supplementen AAS zijn 'gebruik je nou van die poedertjes, pas je wel op'
 
- iemand in mijn gym beweerde dat het consumeren van eiwitten voor het slapengaan ervoor zorgt dat je gedurende je slaap afvalt

- mensen die zeggen dat supplementen AAS zijn 'gebruik je nou van die poedertjes, pas je wel op'
Dit is waarom ik voor het slapen 12 scoops whey neem ook
 
  • Haha
Waarderingen: hk95
- mensen die zeggen dat supplementen AAS zijn 'gebruik je nou van die poedertjes, pas je wel op'

Maar vervolgens zonder moeite een lijntje poeder hun neus in duwen want 'af en toe kan geen kwaad'
 
Of alles hierboven tegelijk x2
 
Back
Naar boven