MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

een paar domme uitspraken van me moeder:D

Ik vroeg vanmorgen aan me moeder: Mam wil je brinta menemen?
Mam: Brinta ?
Ik: Ja dat is goed voor je:p
mam: je word steeds gekker met al dat eten

10 min later zit ik aan tafel te eten

Mam:heb je al spierballen gekregen?
ik :ik train me hele lichaam niet alleen spierballen ,en je word geen beer in een half jaar dat duur wel langer.
Mam:heb je eigenlijk je spierballen op gemeten voor je begon met trainen?
Ik:nee ik merk zelf wel of me armen groter worden of niet
Mam:kan je eigenlijk ook een brede borst krijgen?
ik: ja ik train ook me borst.

Worden jullie ook zo moe van al die domme uitspraken van je moeder/vader? ik wel:eek2:

Haha herkenbaar dit:P, maar gewoon lekker mee lullen. Ze steunen je wel zo te zien wat ook mooi is;):)

Ach, ze kent er niets van maar lijkt wel geinteresseerd zoals je het uitlegt.
100 keer beter dan dat ze met zelfverzonnen stellingen aankomen..

Ik vind het wel schattig zo een moedertje.

Het valt me op dat veel mensen hier te pas en ten onpas het woord 'ectomorph' droppen.

"Ik maak geen progressie, ik moet wel een ectomorph zijn!" (de persoon in kwestie kan net zo goed een endo zijn)

"Vrouwen vallen enkel op ectomorphs!" (mager = ecto?)

Et cetera

Laatst bewerkt:
Haha herkenbaar dit:P, maar gewoon lekker mee lullen. Ze steunen je wel zo te zien wat ook mooi is;):)

Ach, ze kent er niets van maar lijkt wel geinteresseerd zoals je het uitlegt.
100 keer beter dan dat ze met zelfverzonnen stellingen aankomen..

+1

Ik heb vroeger wel eens van die aardbei shakes van mij vader op. Niet te zuipen toen. Dus maw geen last gehad van vragen van mijn ouders. Kon gewoon voedsel bestellen bij mijn ouders :D

'je eet kk ongezond'
:roflol:

Vriend van me laatst:"Wist je dat je dik wordt van meer dan 2 broodjes per dag?"
:roflol:

Psies. Kan je dat beest ook nog opeten met kerst, en van het geld waar je anders een kalkoen van had gekocht een sportschoolabbo fixen.

(zelf gemaakte koekjes, recept is hier van het forum.. ingredienten: havermout, pindakaas en whey)

Ik: lekker man die koekjes, en ze zijn nog goed ook:)
vriend: nou dat is nog maar de vraag!
ik: ehm? pindakaas, havermout en whey ???
Hij: ja, pindakaas, dat weet ik nog zo net niet of dat wel zo gezond is..

:o

Voor de mensen die hier wat problemen hebben met hun ouders, probeer ze eens te overhalen om mee te gaan naar de gym.(Bij de gyms hier in de buurt is 1ste keer altijd gratis). Lijkt me wel leuk :)

Voor de mensen die hier wat problemen hebben met hun ouders, probeer ze eens te overhalen om mee te gaan naar de gym.(Bij de gyms hier in de buurt is 1ste keer altijd gratis). Lijkt me wel leuk :)

was het maar waar...

mijn moeder is egt jaren naar de zaal geweest. waaronder een echte ahrdcore zaal en ze is er nog tegen:s kanje dat nu geloven? ze trainde met losse gewichten en al enzo dus ze was er niet om met roze dumbbells van 2 kg wat te gaan zwaaien...

was het maar waar...

mijn moeder is egt jaren naar de zaal geweest. waaronder een echte ahrdcore zaal en ze is er nog tegen:s kanje dat nu geloven? ze trainde met losse gewichten en al enzo dus ze was er niet om met roze dumbbells van 2 kg wat te gaan zwaaien...

Achja, elke ouders zijn anders he :D

Mijn pa loopt altijd van die opmerkingen te maken over mensen die trainen/veel eten, maar alzeg dat ie mee moet gaan naar de gym haakt ie af:D

Weet ik veel dat dat zo k*t geregeld is in België. Ik heb een pinpas vanaf m'n 14e. :D En aan m'n transacties te zien ben ik rond m'n 15e gaan internetbankieren. Enige wat je hier in Nederland hoeft te doen om te kunnen internetbankieren is zeggen tegen je bank:
Heheey swa, ik wil op het internetz geld kunnen uitgeven weeet je JONGE... BAM

En dan kan je ook internetbankieren. :)

ik ook vanaf me 14 internetbankieren en paypal ook al toen

Wtf waarom zegt mijn moeder dat ik op me 18e pas mijn eigen rekening krijg dan? :mad:

Terug
Naar boven