AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Hell no, beetje vroeg denk k :D. K heb net mn eerste degelijke bulk achter de rug augustus 2009 78kg 14%bf januari 2010 nu 90kg 16-17%bf.
Een roid (op oliebasis) zet je best in een spier en niet in een ader als je wil blijven leven als k het goed begrepen heb.

ow had niet naarje stats gekeken en leeftijd. had eigelijk bij niets nagedacht lol:d

:roflol:

Buiten van het feit dat je hier op bepaalde dingen geen kritiek mag geven en er occasioneel (onterecht) een post verdwijnt is dit wel het beste Nederlandstalige forum.

Hulde!

ooow yes zeg dat wel, als ik dit forum bekijk met sommige andere dan mogen we hier eeeegt wel gelukkig zijn!

"Die axle van je lijkt wel heel erg op een fatbar"

:roflol:l

Correct Paul.

ao7df.jpg

Staat op de achterkant van de whey van mn pa die ik jat dat 23gram eiwit 43% van je dagelijkse behoefte is... Gebaseerd op iemand met een behoefte van 2000kcal. Jaa...

Nee. De meeste mensen die niet trainen eten maar iets van 50gr op een dag. Ik denk dat ik zelfs nog minder at voordat ik trainde. 10 volkoren boterhammen met chocopasta, wat koekjes, en verder niks. Alleen is 50gr incl plantaardige eiwitten meegerekent wel wat weinig denk ik.

Laatst bewerkt:
Staat op de achterkant van de whey van mn pa die ik jat dat 23gram eiwit 43% van je dagelijkse behoefte is... Gebaseerd op iemand met een behoefte van 2000kcal. Jaa...

ADH is hoeveel je minimaal moet eten om gezond bezig te zijn. Meer is niet per se ongezonder, maar minder wel.

Het blijft glazig dat een producent van eiwit refereert naar zulke lage eiwit-inname terwijl je niet voor de grap een pot whey koopt ofzo. Zet er op zn minst bij dat atleten of whatever meer kunnen gebruiken, want het geeft een vertekenend beeld (zeker omdat ze uitgaan van de dagelijkse behoefte van vrouwen).

Het blijft glazig dat een producent van eiwit refereert naar zulke lage eiwit-inname terwijl je niet voor de grap een pot whey koopt ofzo. Zet er op zn minst bij dat atleten of whatever meer kunnen gebruiken, want het geeft een vertekenend beeld (zeker omdat ze uitgaan van de dagelijkse behoefte van vrouwen).

Zijn ze verplicht erop te zetten.

ecto: "je moet gw00n sow veel mogelyk variere weetjuh!" :cool:
ecto: "er is 1 site waar ALLES op staat www.fitness-island.com"

Terug
Naar boven