Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Inderdaad, echt een domme streek. Ze wil waarschijnlijk gewoon zien waar ik me geld allemaal aan uitgeef.

dan overtuig haar van het voordeel van het zelf kunnen beheren van je geld op die leeftijd. het is niet zo dat je ineens alles zelf moet kunnen regelen

Het valt me op dat veel mensen hier te pas en ten onpas het woord 'ectomorph' droppen.

"Ik maak geen progressie, ik moet wel een ectomorph zijn!" (de persoon in kwestie kan net zo goed een endo zijn)

"Vrouwen vallen enkel op ectomorphs!" (mager = ecto?)

Et cetera

We hebben "ecto" ook omgedoopt tot scheldwoord hier.

deze zag ik net staan op een ander forum:

ik ben 43 jaar en ik zou op zo korte tijd grotere biceps willen zoals en bodybuilder maar met droge spiermassa en blijvend resultaat ik heb tot nu cellmass genomen en je begint het duidelijk te zien evolueren maar de tijd is verslavend nu heb ik gehoord dat true -mass ook zeer goed is wat kan ik doen om goed rezultaat te hebben bedankt voor de informatie en nog ma

Antwoord Team Workout:
Voor het beste resultaat gebruik je best de True Mass gecombineerd met de Mass Stack Foundation Cycle!

deze zag ik net staan op een ander forum:

ik ben 43 jaar en ik zou op zo korte tijd grotere biceps willen zoals en bodybuilder maar met droge spiermassa en blijvend resultaat ik heb tot nu cellmass genomen en je begint het duidelijk te zien evolueren maar de tijd is verslavend nu heb ik gehoord dat true -mass ook zeer goed is wat kan ik doen om goed rezultaat te hebben bedankt voor de informatie en nog ma

Antwoord Team Workout:
Voor het beste resultaat gebruik je best de True Mass gecombineerd met de Mass Stack Foundation Cycle!

:roflol:

schandalig tog!! de adviseur denkt meer aan zen verkoopcijfers dan aan de waarheid:s

schandalig toCH!! de adviseur denkt meer aan zen verkoopcijfers dan aan de waarheid:s

Absoluut!
...maar ja: als de koper zegt dat het ene goedje werkt, dan snap ik wel dat 'ie een geijkte combo probeert aan te smeren. :cool:

In november ben k bij de dokter bloed gaan laten prikken en k hou daar altijd een grote blauwe plek aan over die een weekje blijft hangen.
2dagen na het prikken ga ik in leuven trainen en zo'n ecto puisten kop blijft me aankijken terwijl ik aan het squatten ben. Na n minuut of 10 staren komt hij naar me toe, wijst naar mn blauwe plek en zegt "van anabolen te spuiten zekers?". Ik heb gewoon droog ja geantwoord en verder getrained :fuu: .
Van dezelfde persoon in de kleedkamer gehoord: "Van die shakes gaan je ballen krimpen"

Laatst bewerkt:
Absoluut!
...maar ja: als de koper zegt dat het ene goedje werkt, dan snap ik wel dat 'ie een geijkte combo probeert aan te smeren. :cool:

tjah das wel een feit maar nog steeds. hij had er wel bij kunnen zeggen dat hij alels moet trainen enzo en wat dieet volgen enzo.

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

In november ben k bij de dokter bloed gaan laten prikken en k hou daar altijd een grote blauwe plek aan over die een weekje blijft hangen.
2dagen na het prikken ga ik in leuven trainen en zo'n ecto puisten kop blijft me aankijken terwijl ik aan het squatten ben. Na n minuut of 10 staren komt hij naar me toe, wijst naar mn blauwe plek en zegt "van anabolen te spuiten zekers?". Ik heb gewoon droog ja geantwoord en verder getrained .

hahha zalig gewoon:d (spuit je of niet?)

tjah das wel een feit maar nog steeds. hij had er wel bij kunnen zeggen dat hij alels moet trainen enzo en wat dieet volgen enzo.

Tuurlijk!
Maar de vraagsteller komt over als een 13-jarige op DBB die een sixpack wil. Zou die aannemen wat er als antwoord komt? Denk het niet. De antwoorder geeft ook niet aan dat z'n biceps sneller groot zullen worden ofzo :rolleyes:

Begin er maar eens aan als online shop om al je klanten op het goede pad te brengen :p
Klant denkt dat hij resultaat heeft -> klant is blij.
Meer moet je niet hebben.

Tuurlijk!
Maar de vraagsteller komt over als een 13-jarige op DBB die een sixpack wil. Zou die aannemen wat er als antwoord komt? Denk het niet. De antwoorder geeft ook niet aan dat z'n biceps sneller groot zullen worden ofzo :rolleyes:

hahahah daar moet ik je spijtig genoeg wel gelijk geven. ook al ben ik er 100 % tegen:s

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

hahha zalig gewoon:d (spuit je of niet?)

Hell no, beetje vroeg denk k :D. K heb net mn eerste degelijke bulk achter de rug augustus 2009 78kg 14%bf januari 2010 nu 90kg 16-17%bf.
Een roid (op oliebasis) zet je best in een spier en niet in een ader als je wil blijven leven als k het goed begrepen heb.

Terug
Naar boven