MuscleMeat

clenbuterol

Bezoekers in dit topic

jaidee

Novice
Lid geworden
30 jul 2015
Berichten
14
Waardering
5
Lengte
1m75
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
Hallo iedereen ....
Kent of heeft er hier iemand ervaring met clenbuterol CLENOX van MALAY TIGER er zitten 100 tabs van 0.04mcg in .
Ben deze ondertussen een dag of 10 aan het nemen nu met gering resultaat voorlopig .
Het is de eerste keer dat ik clen gebruik en buiten wat ik lees en zie op internet weet ik niet wat ik mag verwachten .
Dit is mijn schema : dag 1-3=1t, dag 4-6=1.5t , dag 7-9 = 2t , dag 10-12= 2.5t , dag 13-15=3t
en dan 2 Weken niets ...
Als ik na mijn 2 weken rust terug begin met clen kan ik dan best terug beginnen met dag 1 of ga ik verder met de hoeveelheid waarmee ik ben gestopt?

Welke producten kan ik er extra bijnemen voor een beter resultaat of alleen clen ?

Mijn doel is puur om af te vallen ...ik ga 4x per week naar de gym voor wat cardio en gewichtstraining


:)
 
Skip de clen en ga onder je kcal behoefte zitten.. werkt ook en je hebt die troep niet in je lichaam.. (zelf weten)
 
Hallo iedereen ....
Kent of heeft er hier iemand ervaring met clenbuterol CLENOX van MALAY TIGER er zitten 100 tabs van 0.04mcg in .
Ben deze ondertussen een dag of 10 aan het nemen nu met gering resultaat voorlopig .
Het is de eerste keer dat ik clen gebruik en buiten wat ik lees en zie op internet weet ik niet wat ik mag verwachten .
Dit is mijn schema : dag 1-3=1t, dag 4-6=1.5t , dag 7-9 = 2t , dag 10-12= 2.5t , dag 13-15=3t
en dan 2 Weken niets ...
Als ik na mijn 2 weken rust terug begin met clen kan ik dan best terug beginnen met dag 1 of ga ik verder met de hoeveelheid waarmee ik ben gestopt?

Welke producten kan ik er extra bijnemen voor een beter resultaat of alleen clen ?

Mijn doel is puur om af te vallen ...ik ga 4x per week naar de gym voor wat cardio en gewichtstraining


:)

je begint gewoon weer opnieuw met je clen cycle denk niet dat je hart t zo leuk vind als je blijft verhogen
 
foute sectie man en illegale stuff, hoort thuis in aas forum.
 
Persoonlijk zou ik proberen af te vallen zonder deze troep en als je het dan toch doet maar beter zeer zeker zijn van wat je neemt. Als je al begonnen bent en je nog moet vragen wat je ervan kan verwachten vrees ik toch dat je je niet goed genoeg hebt voorbereid.
 
Wat is je huidig vetpercentage?
 
Hallo iedereen ....


Mijn doel is puur om af te vallen ...ik ga 4x per week naar de gym voor wat cardio en gewichtstraining


:)

verkeerd forum.

puur afvallen = weinig eten en veel bewegen.
"wat cardio en gewichtstraining"is weinig resultaat. Veel cardio en weinig eten is veel afvallen.

Beter is knap krachttraining gaan doen en hoog intensief cardio, liefst hiit. En goed eten. Vet kwijt raken is beter dan alleen gewicht kwijt raken.
 
Kan je geen advies geven over gebruik clenbuterol, nooit gebruikt ... ik weet alleen da je redelijk snel resultaat kunt boeken door idd onder onderhoud te eten en cardio sessies in te lassen.
Op deze manier ben ik van 26 % naar 12% gegaan.
 
Back
Naar boven