AndroidHealthClinic

Clownsworld

De term zeikwijf bestaat ook en volgens sommige definities omschrijft het mensen zoals jij. Ben jij er dan per definitie eentje?
:thumb:
Met deze verbetering kan ik het wel een duimpje geven. Het woord "snol" vind ik hier afbreuk doen aan de discussie.

Geneuzel over taal is ook een vrouwelijk ding, nu ben ik gender verward.

De grootste slachtoffer van dat gender gedram en het zich immer uitbreidende alfabet zijn de gewone holebi's, zoals die vroeger genoemd werden. Die wisten prima wat ze waren en waar ze van hielden, al waren de bi's over dat laatste per definitie wat minder zeker.

:thumb:
Met deze verbetering kan ik het wel een duimpje geven. Het woord "snol" vind ik hier afbreuk doen aan de discussie.

Geneuzel over taal is ook een vrouwelijk ding, nu ben ik gender verward.
Dat is toch weer iets anders, een zeiksnol is een zeiksnor met een te kort aan testosteron.

Mijn punt is vooral dat als je "gender is a social construct" accepteert je al snel in dat soort gekkigheid komt als toen Femke Halsema het ambt van burgemeester vergelijk met vrouwen die brandweerman zijn: beide werd het ooit alleen voor mannen geschikt geacht. Daar waren de dames het niet mee eens, die wisten heel goed dat zij de uitzondering waren en wilden al helemaal niet heel veel vrouwelijke collega's erbij.

Laatst bewerkt:
Wat een raar woord voor geslacht of sekse...
:trollface:

-

Laatst bewerkt:
Eigenlijk slaat het woord racist nergens op. Alle mensen zijn toch hetzelfde ras? Of ben jij zo een racist?

Begrijpen dat er meerdere rassen bestaan, maakt je geen racist. Net zoals dat het je geen seksist maakt als je begrijpt dat er niet maar één soort sekse/geslacht is..

Terug
Naar boven