Ik denk eerder een vrouwelijk ding.Op deze reageer je niet @Hell93?
Liever de discussie verlengen met irrelevant geneuzel dan ingaan op feiten. Is dat een vrouwen-ding? Biologisch of afgesproken?
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk eerder een vrouwelijk ding.Op deze reageer je niet @Hell93?
Liever de discussie verlengen met irrelevant geneuzel dan ingaan op feiten. Is dat een vrouwen-ding? Biologisch of afgesproken?
![]()
De mannen die dat doen, hebben die dan een mannelijk geslacht, maar een vrouwenlijk gender? Zoveel vragen....
De term zeikwijf bestaat ook en volgens sommige definities omschrijft het mensen zoals jij. Ben jij er dan per definitie eentje?
Dat zijn gewoon homo’sDe mannen die dat doen, hebben die dan een mannelijk geslacht, maar een vrouwenlijk gender? Zoveel vragen....
De grootste slachtoffer van dat gender gedram en het zich immer uitbreidende alfabet zijn de gewone holebi's, zoals die vroeger genoemd werden. Die wisten prima wat ze waren en waar ze van hielden, al waren de bi's over dat laatste per definitie wat minder zeker.
Dat is toch weer iets anders, een zeiksnol is een zeiksnor met een te kort aan testosteron.
Met deze verbetering kan ik het wel een duimpje geven. Het woord "snol" vind ik hier afbreuk doen aan de discussie.
Geneuzel over taal is ook een vrouwelijk ding, nu ben ik gender verward.
Eigenlijk slaat het woord racist nergens op. Alle mensen zijn toch hetzelfde ras? Of ben jij zo een racist?Laten we dit een aan een expert vragen. @apfelstrudel of @anytesters.
TrueEigenlijk slaat het woord racist nergens op. Alle mensen zijn toch hetzelfde ras? Of ben jij zo een racist?
Ik identificeer mijzelf als het Arisch ras

Als rijstkakker dus.
Fixed.
Waar zeg ik dat 'het allemaal geen biologische oorsprong heeft'?
Ik zeg dat niet alles..een biologische oorsprong heeft..
Eigenlijk slaat het woord racist nergens op. Alle mensen zijn toch hetzelfde ras? Of ben jij zo een racist?
Waar baseer jij dit begrip op?
Op haar racistische denkwijze