michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Betekent niet dat het goed is natuurlijk haha
zou het bij 3-4 blikjes p/w houden persoonlijk. Nja persoonlijk, vind het zelf niet te vreten, maar you get the point.
Salmon 0.008 0.017 n/d Canned
vs
Tuna 0.128 0.135 0.078 Canned
Kaluro dus zalm zou geen kwaad kunnen? Kan ik tonijn met zalm vv in mijn pasta? En dat dan wel dagelijks eten. Dan skip ik de el lijnzaad en kom ik aan ongeveer gelijke macro's.
. 
Lijnzaad olie is sowieso tijdverspilling als je het voor de omega-3 vetten neemt, kun je inderdaad beter zalm eten en die olie schrappen.
als je 3 a 4x per week tonijn vervangt voor zalm zit je golden.
moet goedkomen![]()
! Zoals gezegd woog ik vannochtend weer ""gewoon" 91,5 tov 93,3.
Ligt denk ik echt aan glycogeen en vocht. Gisteren een basketbal training gehad waardoor ik wat minder
Nice, goed breed frame om op te bouwen!
Je hebt het licht nu achter je bij de foto's, als je kan zorgen dat het licht van schuinboven of in ieder geval via de voorkant komt, krijg je een veel betere foto waarop je er veel droger uit ziet.
Ja dat zou goed kunnen, ik zit in een cut momenteel en hou dagelijks mijn gewicht bij.
Soms weeg ik 85,7, dan weer 86,1 dan weer 85,4 etc. Dus ik pak gewoon elke week het gemiddelde en ga daar van uit. Er is duidelijk een dalende lijn te zien bij mij dus dat zit wel goed. Maar inderdaad, vocht/glycogeen/darminhoud etc.
Goede vraag, erg lastig beoordelen zonder goede belichting, maar ik denk toch wel 15% min.
Vandaar nu weer even rustig bulken. Als ik n 1 keer naar 10-12% doorgegaan was zou er niets meer over blijven van wat ik al had aan spier ben ik bang.
.Als je tot 12% cut zal 't spierverlies heel erg meevallen, daarna wordt het al wat 'gevaarlijker' inderdaad.
Maar ik ken het, ik heb in de decembermaanden ook veels te hoog gebulkt en wordt er nu voor gestraft, momenteel week 5 van mijn cut.. 90kg naar 85,5 dusver.
En het cutten moet je sowieso, of je nu tot 25% bulkt of op 16-17% gaat bulken.