Ik nam gewoon een deload wanneer ik 'm nodig vond
heb er geloof ik 2 maanden op gecut, k denk 2x 4 dagen gedeload ofzo
Ok dat was ik ook van plan ja.
Op naar de 10-12%!
---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------
Zoals gezegd gestart met cutten. Beginsituatie zie foto's. Wil cutten naar 10-12%. Morgen weer een meetdag en foto dag. Mocht het erg verschillen t.o.v. geposte foto's (2 weken oud) zal ik die updaten.
Ga door met Kelei echter volume van 45 terug naar 30 per oefening. 4x in de week.
Week 1 dag 2B
RDL 97.5x10 +2,5kg -2 reps
Heerlijk
(V)PR pronated grip aen geen straps. Grip groeit als een malle. Alleen laatste 2 sets nog net rep 3 er uit kunnen pakken. ik tel het optillen (gewone deadlift) niet als rep.
Pull ups bwx10
Evernaring PR weer. Eindelijk weer eens die 10 reps.
Dips bw+5,8x12 +2 reps
VPR Ging goed. Heel geconcentreerd. Verhogen naar +7kg volgende keer.
Chest supported DB rows 20x11 +1 rep
(V)PR Lekker. Merk echt dat mijn rug mijn zwakke deel is.
Lunges 47,5x12 +2,5kg
Nog te laag. Volgende keer 50 erop.
Incline DB curls 15x9 +1
Toch nog 2 onder pr. Denk dat ik de vorm beter heb nu waardoor het zwaarder is. Pomp is wel goed. Heb ook de bench iets minder incline gezet, denk dat hij te vlak stond eerst.
Overhead tricep extension 22,5x11
Same. Zwaar maar lekker.
Seated BB Calf raise 3x20x100
Same. Kramp schoot er net niet in bij de 2e set pff.
DB Side lat raises +1 rep
VPR Maar zwaar hoor
Gaat nog steeds lekker. Nog steeds PR's. Zal wel niet meer zo snel gaan aankomende tijd ivm voeding. Zak van 3200 naar 2800.
heb "Gebulkt" op 3200 laatste tijd. Ik denk alleen dat ik meer gerecomped heb omdat ik eigenlijk geen vet bigekomen ben. Volgens berekeningen moet ik ook 3500 plus eten voor een bulk normaal gesproken. Denk dat ik vooral veel vocht en wat spier bijgekomen ben deze laatste 2 maanden.
Nu start ik wel op mijn aanbevolen cut hoeveelheid. Als 2800 te veel is breng ik het nog wat terug.