michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks bro

Goed bezig man! Ik herken het heel erg van die FSQ! 3's gaan vrij gemakkelijk met het gewicht (zelfs op 90kg) maar 10RM zit op 75/80. Echt verrekte zwaar om die 10 te halen en dat gaat ook amper vooruit.

Week 1 Dag A1
FSQ 77,5x10
Gelijk maar toch lekker na die fail van vorige keer. Man dit blijft pittig.. Echt voorruit gaat het ook ff niet meer, althans de 3's gaan iets makkeijker maar de 10rm staat een beetje vast lijkt wel.
Chin ups (Suppinated) bwx11 +1 rep
VPR! Op Pull ups wide (Pronated) al eens de 12 gehaald. Nu met chins 11. Raar want zou makkelijker moeten zijn maar toch niet bij mij :S Maar bijna 12 dus tevreden.
Incline BP 65x12 +1 rep
VPR! Lekker om er weer eens 1 op de Incline bench te halen. Gaat het minst snel vooruit met deze routine vind ik. 67,5 volgende keer.
Inverted row bwx10 +1 rep
VPR Lekker.
Glute ham raises bwx12
Ga toch maar verhogen met een gewichtje (5kg) Vind het alleen lastig om mijzelf dan op te vangen met een schijf vast.
DB Concentration Curls 17,5x11 +2 reps
VPR De 3's werden wel 2's op een gegeven moment. Maar lekker vooruit.
Skullcrushers 30x10 +3 reps
VPR! Epic pump.
Standing calfs
Niet gedaan vanwege een klein krampje in kuit bij bbal van de week en ivm wedstrijd zaterdag.
Wide grip upright row 42,5x11 +3 reps
VPR Heerlijk, voelde hem ook echt goed vandaag.
Bar sterke dag weer vandaag. Weet niet wat het is deze week, maar ik cut op eten en stop met creatine en lijk wel fitter dan ooit. Overal PR's enz. Voel me echt sterk. Geen pijntjes. Wat het is ik weet het niet maar vind het heerlijk! Motivatie nog nooit zo hoog geweest!
Je kunt straps gebruiken voor de upright row, ben ik ook gaan doen en dat is een stuk chiller. Je grip ga je er toch niet mee trainen denk ik
Ik trek uberhaupt alleen maar met de vingertoppen bij de UR. Maakt toch niet uit? Tenzij je denkt dat de bar uit je handen vliegt..lekkere training weer trouwens. Goede vooruitgang ondanks de cut dus! Merk het zelf ook, pak minder kcals maar blijf overal ongeveer hetzelfde of pak een kleine plus.

) eten en 300 rise of an empire kijken met maten.K*t van die FSQ, even rustig aan doen als je er last van houdt. Volgende keer inderdaad beter naar je lichaam luisteren. Verder ga je wel echt lekker zo te zien zeg! Keep up the good work.
Je zou die 10 nog even naar 15 reps kunnen trekken of die 12,5 wat minder strikt uitvoeren om kracht op te bouwen. Zo heb ik dat met 12 naar 14kg ook gedaan. Heel klein beetje zwaaien, nu gaan ze stricter.