- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-4 reps bij je incline, en toch een PR?waar staat die V trouwens voor bij PR? dat vraag ik me al heel lang af.
Nette workout zie ik, flink sterk ook al. 12 reps chinups met extra gewicht, op zo'n lengte.. nice![]()
Ik denk inderdaad dat Kelei meer voor de intermediates is en dat de tijd die je er in stopt niet direct terug gezien wordt in de resultaten die je behaalt.
Vooral als beginner denk ik dat je met 3x PW fullbody bijvoorbeeld ,minstens zoveel (al dan niet veel meer) resultaat gaat behalven mbt hypertrofie.
De reden dat ik kelei doe is omdat ik met 3, soms 4 man tegelijk sport (In een kleine homegym).
Dan doe ik mijn setje.. gewichten verwisselen.. nummer 2 doet set.. gewichten verwisselen.. nummer 3.. gewichten.. nummer 4... gewichten.. dan ben ik pas weer.
Dan zit ik al snel 5 minuten uit mijn neus te peuteren tussen sets, wat niet echt bevorderlijk is.
Dat is de reden dat ik het Kelei principe zo handig vind, dan kan ik gelijk heel mijn oefening en bijbehorende sets afmaken, zonder 5 minuten tussen met sets te hoeven wachten.
Natuurlijk was ik ook nieuwsgierig naar de hype. Ik krijg zelf ook last van mijn triceps en onderarm aanhechtingen. Gisteren ook een zeurderig gevoel in mijn linker borstaanhechting (bij de schouder). Dus belastend is het zeker inderdaad.
Als je met zoveel tegelijk sport kan ik me dat helemaal voorstellen. Met 2 man kan dat al vervelend zijn.
Ik denk dat ik een "late" beginner ben. Misschien dat ik zolang ik goed herstel 4x per week pak ipv 3x.
Maar een slecht idee vind jij het dus ook niet?
.
Nee zeker niet.
Zoals 3XL altijd zegt "Geloof niet, probeer alles".
Het zal wel even duren voor je je golden workout routine gevonden hebt, en tot die tijd.. lekker blijven proberen.
Ieder heeft natuurlijk ook zijn voorkeur! Hoe meer je probeert hoe beter je uit vindt wat er bij je past. Bovendien ga je in een paar maanden tijd toch niet het fysiek bereiken waar je naar streeft. Dus dan kun je net zo goed wat verschillende schema's proberen. Zolang je maar goed blijft eten en toegewijd blijft trainen![]()
Prima toch, experimenteren tot je weet wat je chill vindt. Lijkt me heel belangrijk gezien je toch lange termijn moet denken
Goede training! Je abs zien gaat sowieso motiveren. Haalde dat vorig jaar ook voor het eerst, alhoewel ik wel wat te radicaal was met cutten want er bleef geen massa over..
Gisteren zoute soep op en een fles spa rood dus zal vocht zijn.Nee joh, gewoon lekker PR's draaien in de cut, haha!Goed bezig hoor, sterke training weer! Hoe bevalt de switch terug naar dit schema?

Thanks
Bevalt goed. Het is zo lekker simpel. Gewoon gewicht erop en rammen. Ik vind compounds zowiezo heerlijk en elke training een duidelijk doel hebben is ook fijn. Bovendien ben ik in een uurtje klaar.
I hear you man. Ik ben ook erg blij weer gewoon low rep compounds te pakken. Gisteren voor het eerst weer echt gesquat en gedeadlift sinds kelei. Wat heerlijk. Front squat en RDL zijn wat dat betreft maar laffe imitatie compounds.
voelt dat nu opeens niet lekker casual na zo'n intens kelei schema?