- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squat ziet er prima uit vind ik. Maar ben zelf geen expert. Denk dat je beter even in het powerlift gedeelte van het forum vraagt. Daar zien meer mensen het en daar zitten ook de mensen die er verstand van hebben.

dus nog wel wat leg werk op een manier.Tja, deloaden. Noodzakelijk kwaad soms!
Ik doe deze week met je mee! Deload je alleen de mainlift of ook de rest? Kan me goed voorstellen dat Emporium een goed feest is geweest..topweer zaterdag!
Lastige situatie, net als ik. Niet genoeg massa om te cutten, maar te veel vet om te bulken. Ga je toch doorcutten? Ben bang dat ik je niet echt advies kan geven wat dit betreft; ik ben zelf ook niet zeker van wat ik ga doen na de diet break.
(tenminste, zou ik willen). Daarna einde zomer rustig aan bulken een paar kilo er bij pakken. Zou bulken ook via IF doen, kan prima 
Ik denk dat je iets te snel in gewicht dropt. Zou iets meer eten om kracht te behouden. Verder zou ik recompen of licht cutten omdat je deze zomer gewoon droog wilt zijn(tenminste, zou ik willen). Daarna einde zomer rustig aan bulken een paar kilo er bij pakken. Zou bulken ook via IF doen, kan prima
![]()
Kijk, het is net wat je wilt. Wil je ietsje meer massa maar geen definitie of ietsje minder massa en droog. Ik kan je vertellen dat hoe droger je bent hoe "groter" je er uitziet. Ookal heb je net wat minder massa. Als je goed traint en clean eet valt het verlies ook wel mee hoor. Vet (lichaamsgewicht) speelt ook een rol in kracht toename en afname.
GEwoon rustig door cutten, niet zo snel als nu en als je klaar bent om te bulken doen. Ik maak zelf gebruik van een simpele Leangains calculator om wat strenger je macro's te bepalen en houd dit in een app bij. Je EKV verhouding speelt bij IF ook een grote rol namelijk. Wat hoger in de vetten op non trainingsdagen en laag in vet, hoog in carbs op trainingsdagen. (carbs rondom de training).
veel aardappel, roggebrood en havermout. Goed over nagedacht, luister wel naar de lichaam. Als je te langzaam gaat wat dieper gaan, te snel wat uppen in Kcal.
Verder doe ik tijdens bulk een feeding window van 9 uur soms 10 en hou ik me niet aan de momenten wanneer ik eet. ik moet namelijk 4500 Kcal op een dag wegstouwen en dan nog kom ik bijna niet aan... al moeilijk genoegveel aardappel, roggebrood en havermout.
Tijdens cut of recomp hou ik me wel wat strakker aan de regels.
Ik moet t.z.t. nog maar eens kijken naar de juiste voeding voor het bulken. Ik heb momenteel een bulk schema maar dat is maar 1500-1900 cals boven onderhoud per week. Misschien te weinig en meer een recomp dan bulk.