Gefeliciteerd nog kerel! Goede verjaardag gehad?
Thanks! Ja perfecte verjaardag gehad! Goed weekend gehad zeg.
Qua voeding en drank natuurlijk compleet waardeloos... haha. Bier, vette hap alles... Wel lekker weer een keer. Nog wel vrijdag op mijn verjaardag en zaterdag mijn workouts gepakt.
---------- Toegevoegd om 07:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:59 ----------
Training van zaterdag:
Wendler Cycle 2 week 2 Dag 3 5/3/1 OHP Schoulders/traps
5/
3/1 OHP
25x5
30x5
35x3
42.5x3
47.5x3
Repout minstens 3 -
55x3
Prima target gehaald en wilde niets verder forceren.
Seated DB shoulder press
15x10
15x10
15x10
15x10
15x10
Seated db side raises
5x12
5x12
5x12
Bent over reverse flyes
7.5x12
7.5x12
5x12
BB Shrugs
100x15-20 -> RP naar 40
100x15-20 -> RP naar 40
DB Shrugs
25x10 3 sec squeeze and hold
25x10 3 sec squeeze and hold
Abs
Prima train. Target gehaald. Niet ontevreden over het gewicht. Deze cycle zit ik qua gewicht op mijn max. De singles week zullen allemaal 1rm pr's worden als ik ze haal op de BP na.
Dus qua kracht zit ik nog wel goed. Merk alleen dat ik het volume niet meer aan kan. Waar ik vorrheen nog 3x5 105 squatte haal ik nu nog maar 1x105 bijv, al is de ramp up wat steiler. Komt zo na de cut wel weer.
Hoop deze week toch wat pr's neer te kunnen zetten.
Single BP op 82,5 (pr is 90kg) dus zal geen pr worden. Squat wel als ik die 110 omhoog krijg wat ik betwijfel aangezien ik 105 net 1 x kreeg. OHP pr poging op 57,5 en ook deadlift PR poging op 145kg. Die laatste twee denk ik misschien nog wel er uit te kunnen persen.
Zit er aan te denken om 2 keer per week een 5km hardloop sessie toe te voegen. Ik drop nog wel in gewicht en word droger maar gaat wat trager dan ik zou willen mede door al het gecheat van de laatste tijd. bbq's, festivallen etc. Ik ga niet minder eten want zit nu al laag en dan ben ik helemaal een slappen vaatdoek de rest van de zomer. Ff tot 3 augustus dooir cutten en dan 2 weken gran canaria. Daarna zie ik wel of ik nog verder cut ofniet.
---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:21 ----------
Ga een opleiding sportvoeding van 12 maanden volgen naast mijn huidige werk. Puur uit interesse op het moment maar wellicht dat ik er meer mee wil gaan doen op de langere termijn.
Ook een basisopleiding anatomie staat op de planning.
Vind het allemaal zo interessant en leuk sinds ik een jaar geleden begonnen ben dat ik er gewoon meer van af wil weten en meer mee wil doen. Zin in.