Mathijsimo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 148
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor bulk idd iets te weinig, probeer wel zo clean mogelijk te bulken dus ben benieuwd wat jij dan allemaal eet![]()
Met als enige toevoeging een halve liter chocomel pwo. Dat is eigenlijke het enige niet zo cleane voeding.
soms gooi is er een YYFIM maaltijdje door zoals subway. Ja precies, dat is dus mijn probleem. Ik heb grote maaltijden leren eten zoals 600gr aardappel, 300gr kipe en wat groenten. Ik vul vaak aan met havermout en roggebrood. eiwitten en vet haal ik gemakkelijk, alleen de KH zijn vaak lastig. wat je ook kan doen is om de 1,5 uur of om de 2 uur eten, doe ik ook soms.Gewoon doen kerel! Ik kreeg eerst ook scheve gezichten, maar dat geldt ook voor mijn rijst + kip meals. Nu zijn ze het gewend en hoor ik ze nooit.Liefst eet ik ook brinta/havermout. Alleen meal 1 is pas 14:00 uur dus tjat ga niet met mijn brinta op werk zitten. Af en toe pak ik een bord in het weekend thuis als meal1.
Whut?!Havermout op werk is gemakkelijk, je doet in een tupperware bakje droge havermout, eitwitten en krenten en gooit er water of melk op als je het gaat eten![]()
maar serieus, je eet nog cleaner dan ik mansoms gooi is er een YYFIM maaltijdje door zoals subway. Ja precies, dat is dus mijn probleem. Ik heb grote maaltijden leren eten zoals 600gr aardappel, 300gr kipe en wat groenten. Ik vul vaak aan met havermout en roggebrood. eiwitten en vet haal ik gemakkelijk, alleen de KH zijn vaak lastig. wat je ook kan doen is om de 1,5 uur of om de 2 uur eten, doe ik ook soms.

Nice. Vanmorgen ook laagste gewicht ooit gemeten @83,7.
Waarom ook niet.Ja vind het wel heerlijk. Maar een jaar lang elke keer hetzelfde eten.. Tja ik heb er niet zo veel moeite mee maar kan het wel eens afwisselen.
Gewoon doen kerel! Ik kreeg eerst ook scheve gezichten, maar dat geldt ook voor mijn rijst + kip meals. Nu zijn ze het gewend en hoor ik ze nooit.
Ik zit toch ook niet te zeiken over hun krentenbol met kaas?

Helaas totaal niet goed gegeten gister. Prima dag dat wel. Vanaf 8 tot 1 bezig geweest met het omzagen en uitgraven van een denneboom. Wat een klote werk zeg. Maar wel lekker rammen met een bijl enz. Prima workout.
Rest van de dag aan het water gelegen. Veel gefrisbeed en gegooid met een american football etc. Dus wel lekker in beweging gebleven. Helaas ook met de nodige biertjes en junk food hier en daar maar **** it moet kunnen af en toe
S'avonds nog meer bier/rum en BBQ
Vandaag dacht ik even wat gezonder en minder cals te pakken maar begrijp dat ik met de schoonfamilie all you can eat sushi ga eten. Morgen nieuwe dag. In ieder geval in deze twee dagen weer eens goed gegeten.

Alvast voor kerst? Zelf de afgelopen 3 dagen ook slecht gegeten, rest van de week op rijst met kip![]()
Heb zelf geen log nee, zou ik eigenlijk wel moeten doenmisschien binnenkort! zit nu even in een moeilijke periode ivm relatie etc etc etc.... vrouwen! :@
Ai minder man.. moeilijke wezens af en toe ja..
Nou wanneer je er wel aan toe bent heb je iig alvast 1 volger![]()

Ik gebruik het alleen in de cut (ochtend) om mijn honger te onderdrukken.. als je stelselmatig minder eet dan je verbrand ga je toch (zelfs met IF) wat honger krijgen.
Verder zullen de overige ingredienten vast wel iets met je lichaam doen, al is het om wat droger te ogen![]()
Misschien een beetje, ik neem ze wel maar net als vitaminen weet ik niet of het nu echt werkt![]()