Fitness Seller

Cman trainingslog - Quitting is not an option!

voor bulk idd iets te weinig, probeer wel zo clean mogelijk te bulken dus ben benieuwd wat jij dan allemaal eet :P

• Topic Starter Topic Starter
voor bulk idd iets te weinig, probeer wel zo clean mogelijk te bulken dus ben benieuwd wat jij dan allemaal eet :P

Ik heb nooit echt goed gebulked. Maar ik doe alles zo clean mogelijk. In principe wil ik dezelfde producten pakken als ik nu doe. Alleen dan meer :P Met als enige toevoeging een halve liter chocomel pwo. Dat is eigenlijke het enige niet zo cleane voeding.
Zal niet alles uitschrijven maar ik haal al mijn cals uit: pasta met vis (makreel of gebakken zalm) en ei en een stuk fruit (meal 1), meal 2 is avondeten wisselt maar iig 750 cals. Op sportdagen is meal 3 pwo een shake met water, rijst+kip+brocolli (klein beetje ketjap manis voor smaak) en een bak kwark met 25g cashews.
Op rustdagen bevat meal 1 meer vis/ei en geen pasta (low carb) en meal 3 savonds is dan een kwak-casseine fluff.

Liefst eet ik ook brinta/havermout. Alleen meal 1 is pas 14:00 uur dus tjat ga niet met mijn brinta op werk zitten. Af en toe pak ik een bord in het weekend thuis als meal1.
Tijdens bulk dus bovenstaande alleen dan meer, vooral meer pasta/rijst en ook voeg ik wel brood (roggee) toe en een banaan pre-wo. Clean genoeg toch?
Hoe vul jij 4500 clean man pff. Ik ga al moeite hebben met 150g (ongekookt gewogen) rijst met 200g kip post wo.

Havermout op werk is gemakkelijk, je doet in een tupperware bakje droge havermout, eitwitten en krenten en gooit er water of melk op als je het gaat eten :P

maar serieus, je eet nog cleaner dan ik man :) soms gooi is er een YYFIM maaltijdje door zoals subway. Ja precies, dat is dus mijn probleem. Ik heb grote maaltijden leren eten zoals 600gr aardappel, 300gr kipe en wat groenten. Ik vul vaak aan met havermout en roggebrood. eiwitten en vet haal ik gemakkelijk, alleen de KH zijn vaak lastig. wat je ook kan doen is om de 1,5 uur of om de 2 uur eten, doe ik ook soms.

Ja idd heel makkelijk eigenlijk! Ga ik tegen die tijd zeker eens proberen. Kan ik van de koude pasta/vis afstappen/afwisselen. Qua macro's ook gunstig door lagere eiwit/vet en hogere KH gehalte

Koude pasta is prima hoor, met tonijn of kip :)

Liefst eet ik ook brinta/havermout. Alleen meal 1 is pas 14:00 uur dus tjat ga niet met mijn brinta op werk zitten. Af en toe pak ik een bord in het weekend thuis als meal1.
Gewoon doen kerel! Ik kreeg eerst ook scheve gezichten, maar dat geldt ook voor mijn rijst + kip meals. Nu zijn ze het gewend en hoor ik ze nooit.

Ik zit toch ook niet te zeiken over hun krentenbol met kaas?

Havermout op werk is gemakkelijk, je doet in een tupperware bakje droge havermout, eitwitten en krenten en gooit er water of melk op als je het gaat eten :P

maar serieus, je eet nog cleaner dan ik man :) soms gooi is er een YYFIM maaltijdje door zoals subway. Ja precies, dat is dus mijn probleem. Ik heb grote maaltijden leren eten zoals 600gr aardappel, 300gr kipe en wat groenten. Ik vul vaak aan met havermout en roggebrood. eiwitten en vet haal ik gemakkelijk, alleen de KH zijn vaak lastig. wat je ook kan doen is om de 1,5 uur of om de 2 uur eten, doe ik ook soms.
Whut?!:o

Wendler Cycle 2 Dag 3 5/3/1 OHP + traps/abs

5/3/1 OHP
25x5
30x5
35x3
40x5
45x5
Repout minstens 5 -52.5x3 :<

BBB DB Seated OHP
15x10
15x10
15x10
15x10
15x10

DB seated side raises ss crunches
5x12 ss 40x
5x12 ss 40x
5x12 ss 40x

Bent over reverse flyes ss side crunches
7.5x12 ss 40x
7.5x12 ss 35x
5x12 ss 32x
In een crunch positie met een medicine ball links ec rechts draaien en de grond aantikken. Geen idee hoe je het noemt.

BB Shrugs
100x17 rp naar 40
100x15 rp naar 40
Kapot..

DB Shrugs
20x15 Squeeze and hold
25x12 Squeeze and hold

Dat was het. Na de faal op 5x squat nu ook op OHP. had niet moeten verhogen deze cycle maar gewoon de vorige weer opnieuw moeten doen. Heeft geen zin zo in de cut. Ik maak nu de cycle af. Zag wel voor het eerst de vein die over de bicep loopt doorgaan over front delt :) Nice. Vanmorgen ook laagste gewicht ooit gemeten @83,7.
Zo ff cheaten, een mcflurry als pwo :eating: Waarom ook niet.

Morgen 8 uur sochtends een den/spar bij iemand uit de tuin omzagen.. En dan smiddags eens geniet van de zon en (ja ik weet het) een biertje met aansluitend een BBQ.

Koude pasta is prima hoor, met tonijn of kip :)
Ja vind het wel heerlijk. Maar een jaar lang elke keer hetzelfde eten.. Tja ik heb er niet zo veel moeite mee maar kan het wel eens afwisselen.

Gewoon doen kerel! Ik kreeg eerst ook scheve gezichten, maar dat geldt ook voor mijn rijst + kip meals. Nu zijn ze het gewend en hoor ik ze nooit.

Ik zit toch ook niet te zeiken over hun krentenbol met kaas?

True that. Was met mijn past/vis hap in het begin idd ook. Helemaal toen ze ontdekten dat dat mijn eerste meal van de dag is..

Helaas totaal niet goed gegeten gister. Prima dag dat wel. Vanaf 8 tot 1 bezig geweest met het omzagen en uitgraven van een denneboom. Wat een klote werk zeg. Maar wel lekker rammen met een bijl enz. Prima workout.
Rest van de dag aan het water gelegen. Veel gefrisbeed en gegooid met een american football etc. Dus wel lekker in beweging gebleven. Helaas ook met de nodige biertjes en junk food hier en daar maar **** it moet kunnen af en toe :rolleyes:
S'avonds nog meer bier/rum en BBQ :eating:

Vandaag dacht ik even wat gezonder en minder cals te pakken maar begrijp dat ik met de schoonfamilie all you can eat sushi ga eten. Morgen nieuwe dag. In ieder geval in deze twee dagen weer eens goed gegeten.

Helaas totaal niet goed gegeten gister. Prima dag dat wel. Vanaf 8 tot 1 bezig geweest met het omzagen en uitgraven van een denneboom. Wat een klote werk zeg. Maar wel lekker rammen met een bijl enz. Prima workout.
Rest van de dag aan het water gelegen. Veel gefrisbeed en gegooid met een american football etc. Dus wel lekker in beweging gebleven. Helaas ook met de nodige biertjes en junk food hier en daar maar **** it moet kunnen af en toe :rolleyes:
S'avonds nog meer bier/rum en BBQ :eating:

Vandaag dacht ik even wat gezonder en minder cals te pakken maar begrijp dat ik met de schoonfamilie all you can eat sushi ga eten. Morgen nieuwe dag. In ieder geval in deze twee dagen weer eens goed gegeten.

Alvast voor kerst? Zelf de afgelopen 3 dagen ook slecht gegeten, rest van de week op rijst met kip :P

Alvast voor kerst? Zelf de afgelopen 3 dagen ook slecht gegeten, rest van de week op rijst met kip :P

Hah nee niet voor de kerst. Dacht dat hij weg moest omdat hij teveel zon ving. Ken de mensen niet verder, hielp een maat. Idd rest van de week op kip en rijst. Alleen is mijn vriendin morgen jarig en ik vrijdag en daarom een feestje zaterdag.. En vrijdag weer een BBQ en voetbal kijken..
En volgende week weer een festival, Dreamfields. Dus tja haha.. Summertime he.. Beste van maken maar.

EDIT: Heb je zelf een log ergens trouwens?

Training vandaag, dag 4 van week 1 inhalen.

Wendler Cycle 2 Week 1 dag 4 5/3/1 Deadlift back/triceps

5/3/1/ Deadlift

60x5
75x5
90x3
100x5
115x5
Repout minstens 5 - 130x5
Kon wel wat meer maar niet forceren.

SLDL
40x10
40x10
40x10
40x10
40x10

DB Row
22.5x12
22.5x12
20x12

PLR

67.5x5
67.5x5
67.5x5
Pfffff

Pullup wide grip
bwx5
bwx4
bwx4+2+2+2 RP

BB Skullcrushers
25x12
22.5x12
22.5x12

Standing OH extension
17.5x12
15x12
12.5x12

Dips tussen bankjes
2xF

Kapot. Ontzettend warm in mijn homegym. Zelfs met alle ramen open.. Nu stortregent het en koelt het af..
OK training. Was trouwens een fasted training, alleen 10g BCAA. Ben niet op zijn sterkst fasted en vroeger op de dag vind ik altijd minder ook. Maar targets gehaald.

Heb zelf geen log nee, zou ik eigenlijk wel moeten doen ;) misschien binnenkort! zit nu even in een moeilijke periode ivm relatie etc etc etc.... vrouwen! :@

Heb zelf geen log nee, zou ik eigenlijk wel moeten doen ;) misschien binnenkort! zit nu even in een moeilijke periode ivm relatie etc etc etc.... vrouwen! :@

Ai minder man.. moeilijke wezens af en toe ja..

Nou wanneer je er wel aan toe bent heb je iig alvast 1 volger :thumbs:

Zit eraan te denken om eens een fatburner te proberen. Nog nooit geprobeerd en wellicht dat het voor mij werkt.
Iemand goede ervaring mee?

Ik gebruik het alleen in de cut (ochtend) om mijn honger te onderdrukken.. als je stelselmatig minder eet dan je verbrand ga je toch (zelfs met IF) wat honger krijgen.

Verder zullen de overige ingredienten vast wel iets met je lichaam doen, al is het om wat droger te ogen ;)

Ik gebruik het alleen in de cut (ochtend) om mijn honger te onderdrukken.. als je stelselmatig minder eet dan je verbrand ga je toch (zelfs met IF) wat honger krijgen.

Verder zullen de overige ingredienten vast wel iets met je lichaam doen, al is het om wat droger te ogen ;)

Honger onderdruk ik met een hoop koffie haha.. heeft het verder op de onderdrukking na nog nuttig voor vetverbranding vind je?

Misschien een beetje, ik neem ze wel maar net als vitaminen weet ik niet of het nu echt werkt :)

Misschien een beetje, ik neem ze wel maar net als vitaminen weet ik niet of het nu echt werkt :)

Hmm ok. Ik doe het maar zonder denk ik. Tenzij ik echt een plateau raak waar ik niet doorheen kom.
Door de vele bbq's/festivallen etc gaat de cut maar traag de laatste 2 weken.. :rolleyes:

dat is waar :) in de dagen dat het rustig is zo clean mogelijk blijven eten en voor de rest lekker genieten :)

Wendler Cycle 2 Week 2 Dag 1 5/3/1 BP chest+biceps

5/3/1 BP
35x5
42.5x5
50x3
60x3
67.5x3
Repount minstens 3 - 77.5x5
Heerlijk. GEEN last van mijn elleboog. Of het komt door een tip dat ik hier op het forum heb gekregen (zie onder log) of tussen de oren zat. Hoe dan ook voor het eerst in maanden pijnvrij gebenched. Heerlijk en echt lekker voor motivatie! Prima repout ook :thumbs:

Decline DB press
15x10
15x10
15x10
15x10
15x10

DB Flyes
15x12
12.5x12
12.5x12

Forward lean (weighted) dips
bwx8
bwx7
bwx6
**** YES ook pijn vrij. Echt ongelooflijk! Volgnede keer weighted weer proberen op te bouwen.

EZ BB Curl
27.5x12
25x12
22.5x12

Concentration curls
10x12
10x12
7.5x12

Weighted chins
bw+10x5
bw+7,5x5
bw+5x4
Proberen hier de reps in de 4-6 rabge te houden voortan en weight adden

Heerlijke chest training. Verreweg de beste sinds maanden. Niet de resultaten maar zoals ik al zei: PIJN vrij. Geen tendiritis pijn. Ik heb een tip gekregen hier op het forum van Phenochef.

http://www.youtube.com/watch?v=0dgbCDtqdlI

Ik heb meteen een binnenband gekocht en het geprobeerd. En het voelde heel vreemd. En na het rekken had ik een beetje last. Maar dat trok langzaam weg en arm voelde een stuk losser. En totaal geen last vandaag tijdens zowel de bench als de dips. Normaal moet ik de dips heel moeilijk doen omdat ik veel last heb. Liep er al maanden mee en nu lijk ik een oplossing te hebben. Paar keer per week rekken de aankomende tijd :thumbs:

Terug
Naar boven