Fitness Seller

CoachDO gecoached door dbb-members...

Bezoekers in dit topic

Interessante manier van rug trainen! Kan begrijpen dat je daarna niet veel puf meer hebt voor deadlifts.
 
Vandaag schouders en kuiten getraind, voelde goed. Wel een beetje krachtverlies in beide spiergroepen. Toch een pr'tje :woot: ;)

Verder ook wat triceps gedaan.
Bedoeling was even zwaar te gaan als vroeger, maar dit gaf een slecht gevoel ter hoogte van rechter triceps. Ben dus overgeschakeld op zeer laag gewicht, in de hoop dat ik niet terug val in mijn blessure.

Nu na de training heb ik een zeuren gevoel. Maar minder als vroeger. Ga nu mijn triceps en borst licht trainen, totdat oude gevoel terug is.

Schouders

1. Neck press:
12*30 kg
12*65 kg
6*70 kg
5*75 kg

2. Side Laterals:
12*13 kg
10*14 kg
7*15 kg

3. Front One Arm dumbbell Raiseis:
12*12 kg
11*13 kg Pr reprange
6*14 kg Pr reprange

4. Bent Over Lateral dumbbell Raise:
12*8 kg
8*10 kg
8*10 kg

5. Upright Barbell/cable Row: 3*10
12*35 kg
10*40 kg
6*45 kg

6. Dumbbell Shrugs
12*2*45kg
12*2*50 kg
7*2*55 kg Prrr!!!


Kuiten

1.Calf Raises
15*105 kg
15*125 kg
8*135 kg

2. Seated calf raises
15*25 kg
10*25 kg
9*30 kg

Trcieps
1. Dumbbell One arm triceps extension:
12*12 kg
10*14 kg
8*14 kg

2. One Arm supinated dumbbell triceps extension:
12*8 kg
9*10 kg
6*12 kg

3. Triceps Pushdowns:
12*20 kg
12*25 kg
7*30 kg

4. Triceps Pushdowns, Rope.
12*10
12*15
7*20
 
Dacht dat shrugs voor trapezius waren en niet voor schouders :P Anyways, mooie training man. Lekker hard geknald!
 
Dam nwat een schouderdrukken.
Is dit gewoon met loze barbell ?
 
Verdomd sterke neck press man! :eek:
Als ik minder sympathiek zou zijn zou ik zelfs durven opmerken dat je neck press een beetje uit verhouding is met je andere gewichten die je pakt voor de schouderoefeningen... ;)
Je shrugs zijn ook goed by the way! ;)
Gebruik je (redelijk) veel "leg drive" tijdens het nekdrukken, of doe je ze heel strikt..?
Ik ben echt benieuwd, en vind het gewicht echt hoog. :cool:
 
stevig die schouder-training , verstandig dat je wat bent terug gegaan in gewicht
 
Dacht dat shrugs voor trapezius waren en niet voor schouders :P Anyways, mooie training man. Lekker hard geknald!

Ja meer neem ze altijd bij schouders, gewoon omdat mijn grip bij rug al lager is.
 
Dam nwat een schouderdrukken.
Is dit gewoon met loze barbell ?

Jep, wel in een rack natuurlijk.

Verdomd sterke neck press man! :eek:
Als ik minder sympathiek zou zijn zou ik zelfs durven opmerken dat je neck press een beetje uit verhouding is met je andere gewichten die je pakt voor de schouderoefeningen... ;)
Je shrugs zijn ook goed by the way! ;)
Gebruik je (redelijk) veel "leg drive" tijdens het nekdrukken, of doe je ze heel strikt..?
Ik ben echt benieuwd, en vind het gewicht echt hoog. :cool:

Is inderdaad stevig punt van mij. Moet zeggen dat ik ze zo correct mogelijk probeer uit te voeren. Maar naar het einde toe wordt de uitvoering natuurlijk wat minder. Zeker vandaag.

stevig die schouder-training , verstandig dat je wat bent terug gegaan in gewicht

Ja is denk k het beste wat ik kan doen, ook wat terug gaan in gewicht bij borst!
 
"7*2*55 kg Prrr!!!"
Sterke schouders! En monsterlijke shrug!:cool:
 
sterke neckpress zeg... heb je daarbij dan geen last van triceps??
 
nice die shrugs! Nette training!
 
Verdomd lekker bezig Coach! :thumbs:
 
Nette shrugs Coach! en ook vette neckpress! Maar je schouders lopen wel erg voor op bijvoorbeeld je triceps of niet? Geen commentaar hoor gewoon een vraagje:P
 
lekkere trainingen hier! ga zo door :thumbs:
 
Nette shrugs Coach! en ook vette neckpress! Maar je schouders lopen wel erg voor op bijvoorbeeld je triceps of niet? Geen commentaar hoor gewoon een vraagje:P

Triceps zit normaal veel hoger. Kijk maar bij vorige trainingen, maar door blessure nu een heel stukje minder. Neem normaal 16 tot 18 kilo.

Vragen mogen altijd ;)
 
Triceps zit normaal veel hoger. Kijk maar bij vorige trainingen, maar door blessure nu een heel stukje minder. Neem normaal 16 tot 18 kilo.

Vragen mogen altijd ;)

Ok had niet meegekregen dat je een blessure hebt.. sterkte ermee! Geen tijd gehad om alles wat ik gemist had door te lezen. :D
 
nice volumes zeg:)
 
Back
Naar boven