Fitness Seller

CoachDO gecoached door dbb-members...

Bezoekers in dit topic

Nette bench!
 
Als je de borst helemaal naar de klote hebt getraind, is het natuurlijk niet zo gek dat de triceps niet veel meer kan presteren...
No prob, die triceps is dan al voldoende aangepakt man!
Ik hoop dat je herstel goed genoeg is om zo'n triceps training na zo'n borsttraining niet averechts te laten werken... ;)
Lekker gebuffeld man! :thumb:
 
Sterke trainingen Coach!:thumbs:
Gaat weer de goede kant op. Heb je je eten ook een beetje op orde?
 
Thanks

Als je de borst helemaal naar de klote hebt getraind, is het natuurlijk niet zo gek dat de triceps niet veel meer kan presteren...
No prob, die triceps is dan al voldoende aangepakt man!
Ik hoop dat je herstel goed genoeg is om zo'n triceps training na zo'n borsttraining niet averechts te laten werken... ;)
Lekker gebuffeld man! :thumb:

Hopelijk, ik veronderstel van wel.

ik zou eigenlijk mijn triceps eens apart moeten trainen. Kijken hoever ik verwijderd ben van vroegere krachstats.
Vroeger combineerde ik triceps ook met rug, waardoor ze minder vermoeid waren en ik hogere stats kon berieken

Bedankt Hummer!


Sterke trainingen Coach!:thumbs:
Gaat weer de goede kant op. Heb je je eten ook een beetje op orde?

Eten zit tamelijk goed. Geen voedingsschema, maar kom wel aan gemiddeld 180 gr eiwitten per dag.
Mijn gewicht is van 82 kg naar 88-89 kg gegaan in minder dan 2 maanden. Dus veel vocht en vet, maar hopelijk ook spierweefsel.
 
Wat ik altijd fijn heb gevonden in een split is het trainen van antagonisten. Dus borst/rug en biceps/triceps. Deze tegengestelde bewegingen/spieren geven een heerlijke strech en pomp. Het nadeel hiervan is dat een arm training natuurlijk niet zo zwaar is dan een romp training.

Je gaat weer goed vooruit, netjes!
 
Wat ik altijd fijn heb gevonden in een split is het trainen van antagonisten. Dus borst/rug en biceps/triceps. Deze tegengestelde bewegingen/spieren geven een heerlijke strech en pomp. Het nadeel hiervan is dat een arm training natuurlijk niet zo zwaar is dan een romp training.

Lijkt mij wel eens interessant om te proberen. Deed je dan eerst borst en dan rug? Want het lijk mij dat er na rug nog weinig energie over is.
Hoeveel oefeningen deed je van elke spiergroep? En hoe ziet je weekindeling er dan uit?
 
waarom zoveel triceps oef coach , je pakt je borst al zo goed aan , dan is denk ik zelfs 2 oef wel genoeg
 
Lijkt mij wel eens interessant om te proberen. Deed je dan eerst borst en dan rug? Want het lijk mij dat er na rug nog weinig energie over is.
Hoeveel oefeningen deed je van elke spiergroep? En hoe ziet je weekindeling er dan uit?
Kijk naar de eerste trainingen in mijn log als je meer wilt weten.

Maar ik varieerde altijd met welke spiergroep ik begon. De ene maand rug en de andere borst. Deed voor iedere spiergroep 3 a 4 oefeningen van 3 a 4 setjes. Reprange tussen de 12 en 6 reps.

Maar een romp training is idd erg zwaar omdat het gewoon ook nog eens veel compounds bevat.
 
waarom zoveel triceps oef coach , je pakt je borst al zo goed aan , dan is denk ik zelfs 2 oef wel genoeg

Twee eerste zijn zware oef, die andere twee eerder afmakertjes.
 
Vandaag rug getraind, ging tamelijk. Eindelijk terug 130 kilo deadlift.

Rug:

1. Deadlift:
8*60 kg
6*110 kg
6*120 kg
6*125 kg
3*130 kg (4*130)
8*100 kg

2. Dumbbell Row:
12*28 kg
10*30 kg
9*32 kg Pr

3. Medium grip chins:
5*
5* Pr
2*

4. ISO Row:
12*30 kg
10*40 kg
5*50 kg Pr

5. Pulldown behind neck:
12*50 KG
12*55 KG
7*60 KG (8*65)
 
Goede training! :thumb:
3 pr's, what else can I say..? ;)
 
Netjes man, veel setjes en dus ook volume op die deads. Jij kunt niet meer bukken morgen... soms komt dat goed uit :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
netjes die DL man.
 
Nog steeds bezig met die back routine :) ... Gaat netjes hier met die PR's
 
Je gaat lekker coach:)! Maar ik vind dat je ook veel oefeningen voor triceps doet, doe er zelf ook maar 2. Maar als jij het fijn vind moet je het natuurlijk gewoon doen:P!
 
Goede training! :thumb:
3 pr's, what else can I say..? ;)

Thx!

Netjes man, veel setjes en dus ook volume op die deads. Jij kunt niet meer bukken morgen... soms komt dat goed uit :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lol

netjes die DL man.
thankx

Nog steeds bezig met die back routine :) ... Gaat netjes hier met die PR's
Ja heb lang uigelegen door examens en blessure, dus heb ze nooit tot de max kunnen trainen. Dus nu maar doen.


Je gaat lekker coach:)! Maar ik vind dat je ook veel oefeningen voor triceps doet, doe er zelf ook maar 2. Maar als jij het fijn vind moet je het natuurlijk gewoon doen:P!

Je hebt me :D Die laatste 2 oefeningen doe ik inderdaad graag :D
 
Lekker schouders getraind. Was wel moe, weinig slaap gehad. Maar niet zoveel van gemerkt. Was wel dood toen training gedaan was.

Schouders

1. Neck press:
12*60 kg
12*65 kg
11*70 kg Pr reprange
6*75 kg (6*75)
+ 6*60 kg


2. Side Laterals:
12*13 kg
11*14 kg
9*15 kg Pr reprange

3. Front One Arm dumbbell Raiseis:
12*13 kg
11*14 kg Pr reprange
8*15 kg Pr reprange

4. Bent Over Lateral dumbbell Raise:
12*7 kg
12*8 kg
6*10 kg (8*10)

5. Upright Barbell/cable Row:
12*35 kg
11*40 kg
10*45 kg Pr reprange
+Superset startend met 50 kg met cable.

6. Dumbbell Shrugs
12*2*40kg
12*2*45 kg
9*2*50 kg (10*55 kg)


Kuiten

1.Calf Raises
15*105 kg
15*125 kg
12*135 kg Pr reprange

2. Seated calf raises
15*15 kg
15*20 kg
15*20 kg (15*30)
 
6x75kg Neck press!!! :eek:

Komt helemaal goed man!

Impressive! :thumb:
 
Veel pr's netjes :thumb:
sterke neckpress en side laterals.
 
is die neckpress in de smith?

goede press iig!
 
Back
Naar boven