XXL Nutrition

CoachDO gecoached door dbb-members...

Bezoekers in dit topic

zijn dat lekkere oefeningen kerel? ken ze niet nl. :(
 
Goede trainingen en net fysiek kerel!
 
Ik heb hele lange armen en nog nooit last gehad. Was een van mijn favoriete oefeningen vroeger. Zo zie je maar dat niet ieder mens gelijk is.
 
Laatst bewerkt:
zijn dat lekkere oefeningen kerel? ken ze niet nl. :(

Ja zijn wel een keer de moeite, rug zit nog steeds lekker vol. Degene die je wrs niet kent zijn de Reverse Grip Hammer Pulldowns, wat het zelfde is als een reverse grip pulldown maar dan met hammer strength apperaat.

Ook One arm Hammer reverse low rows is een Hammer strength apperaat en bootst een bepaalde row beweging na.

Rest is allemaal met losse gewichten en cable.

Goede trainingen en net fysiek kerel!

Bedankt kerel.

Ik heb hele lang armen en nog nooit last gehad. Was een van mijn favoriete oefeningen vroeger. Zo zie je maar dat niet ieder mens gelijk is.

:) Iedereen verschilt he, voor mij hadden ze veel nadelen.
 
Laatst bewerkt:
als je nadruk op de V wilt leggen. Mis ik chinups! In mijn ogen echt een must voor een brute V!

Succes

en wide grip pull pull ups of pull downs.
 
Doel: Nadruk op ontwikkelen van een V rug.

Had juist het idee dat die wel goed ging met jou laatste schema. Je deed veel chins/pullups.
Begrijp dat je deze oefeningen niet meer doet door die ontsteking. Maar heeft het wel resultaat gehad? Mijn rug gaat erg lekker nu ik veel chins doe.
 
Had juist het idee dat die wel goed ging met jou laatste schema. Je deed veel chins/pullups.
Begrijp dat je deze oefeningen niet meer doet door die ontsteking. Maar heeft het wel resultaat gehad? Mijn rug gaat erg lekker nu ik veel chins doe.

Ja had tamelijk resultaat, maar af en toe prikkeling wijzigen van spier kan geen kwaad.
 
Dag 2: Borst en biceps.

1) Incline Smith Rach/ Machine Press
12*15 (warmingup)
6*40 (warming-up)

Constant gewicht:
6*60 kg
6*60 kg
6*60 kg
5*60 kg
5*60 kg

2) Flat Dumbbell Presses (Feetup)
Constant gewicht en explosiviteit
8*26 kg
8*26 kg
8*26 kg
8*26 kg
8*26 kg

3) Low Incline Flyes
12*15 kg
12*15 kg
12*15 kg


4) Seated Machine Presses
1 strip set 2 dereades
6*60 kg
6*40 kg
12*20 kg

5) Concentration Dumbbell/ Cable curls
1 warm-up
10*14 kg
10*14 kg
10*16 kg
10*16 kg

6) Machine Bicep Curls
12*10 kg
12*20 kg
12*25 kg
10*20 kg

7) On arm zotmann curls dumbbell/ rope
12*8 kg
12*8 kg
12*10 kg

Abs
Tic-toc with stabel ball between legs 4*15
Seratus crunches with med ball 4*15
Plank position elbow to knee 4*15
Hanging leg raises 4*15
 
Amai, dood in de benen. Zalige training.

Dag 3: Legs

1) Full Dumbbell Squats
Pyramide warm-up:
12*bodyweight
12*10 kg
12*20 kg

12*30 kg
12*30 kg
12*30 kg
12*30 kg
10*30 kg

Dumbbell squat was zwaarder als gedacht, ten eerste kan je echt heel diep zakken, ten tweede heb je constant stress op je core en armen om die dumbbell's langs lichaam te houden. Was doodgaan. :)

2) Lying Leg Curls
20*20 kg
20*25 kg
20*30 kg
12*30 kg

3) One Legged Leg Presses (hoog op platform)
15*40 kg
15*50 kg
15*60 kg

Met een been geeft apart gevoel. Merk voor eerst tijdens een beenoefening dat rechterbeen sterker was als linker;

4) Leg Extensions gevolgd meteen door Free body weight squats
12*30 kg + 25 bodyweight squats
12*25 kg + 25 bodyweight squats
12*25 kg + 25 bodyweight squats

Die bodyweight squats meteen daarna was heavy, krijgt een pomp in de benen. Ziet ook op einde oefening wat separatie doorkomen.

5) Adductor in SS met stabiliteit bal
12*40 kg
12*60 kg
12*60 kg

Abs$
Halve bal sit ups elbow to knee. 4*15
Lying on ground, moving in oppesite directions with med ball en plyo ball between legs 4*15
Med ball vertical chopper 4*15
Ball pass through: Max
 
Leuke oefeningen!:thumbup: Die dumbbell squat zal ook wel goed zijn voor je grip lijkt me.
 
Mooi schema alleen zijn veel oefeningen totaal onbekend voor me maar ga ze zeker even opzoeken! Of ik kijk erover heen maar ik mis oefeningen voor je kuiten?
 
Mooi schema alleen zijn veel oefeningen totaal onbekend voor me maar ga ze zeker even opzoeken! Of ik kijk erover heen maar ik mis oefeningen voor je kuiten?

Kuiten komen er tussen in. Wrs deze reejs bij triceps en schouders. Ook andere intensiteit per week.

De ene week een maal heel veel oefeningen. De andere keer elke trainingsdag een oefening.
 
Dag 1: Rug en Voorarm

1) Partial Deadlifts (top 1/3)
Warm-up:
12*20 kg
6*60 kg
6*100 kg

5*120 kg
5*120 kg
5*120 kg
3*120 kg
5*120 kg

2) Reverse Grip Hammer Pulldowns
Warm-up: 8*25 kg
8*40 kg Pr
10*35 kg
12*25 kg

3) Barbell row (wisselend om de week)
15*50 kg
12*50 kg
12*50 kg
10*50 kg

4)One arm Hammer reverse low rows
12*25 kg
12*25 kg
12*30 kg
12*30 kg Pr

5) Pulldowns to the Front
12*80 kg
12*90 kg
10*90 kg
9*90 kg

6) Wrist Curls
15*15 kg
15*15 kg
15*15 kg
15*15 kg

Buikspieren: circuitje

Quad Plex 4:
Oblique crunches on stable ball: 4*15
Abs roller 4*15
Bycicle movements 60*
Twist with med ball: 4*15

Kuiten
Sitting calf raises: 4*15*20 kg
 
ziet er goed uit kerel! mag ik vragen waarom geen volledige Deads en geen chins?
verder goede gewichten
 
ziet er goed uit kerel! mag ik vragen waarom geen volledige Deads en geen chins?
verder goede gewichten


Voor de afwisseling. Was al meer als een jaar bijna aan het deadliften. Trainer vond het tijd voor een pauze.

Chins krijg ik snel blessure van ter hoogste van pezen elleboog. Jammer want een zeer goede oefening. Zou aan mijn postuur liggen. Ter vervanging hiervan zijn die pulldowns.
 
Voor de afwisseling. Was al meer als een jaar bijna aan het deadliften. Trainer vond het tijd voor een pauze.

Chins krijg ik snel blessure van ter hoogste van pezen elleboog. Jammer want een zeer goede oefening. Zou aan mijn postuur liggen. Ter vervanging hiervan zijn die pulldowns.

ooh oke...wist ik niet man, volg je nog niet zo heel lang daarom. Maar prima redenen.

wel k*t van die pezen trouwens.
 
Mooie deads coach... alleen die BOR moet omhoog. Als ik jou rug zie zit daar meer power in. Kom op die 60 en 70kg gewichten wil ik zien!
 
Mooie deads coach... alleen die BOR moet omhoog. Als ik jou rug zie zit daar meer power in. Kom op die 60 en 70kg gewichten wil ik zien!

60 zou inderdaad mogelijk zijn. Maar train nu met constant gewicht en 15 reps, daarom dat ik rond 50 zit. Hoop natuurlijk zo snel mogelijk omhoog te gaan :D
 
Hoe gaat het met de kuittraining?
 
Back
Naar boven