Fitness Seller

CoachDO gecoached door dbb-members...

Bezoekers in dit topic

:roflol: I know, hoewel ik liever zou trainen dan leren :(

oke, beschouw het dan als een weekje rust van de afgelopen massaal goeie en zware trainingen!

nog meer motivatie om binnen anderhalve week te beulen :D
 
zolang jij de motivatie niet verliest is er niks aan de hand
 
Succes met de herexaams, ikzelf heb er ook 2 :(
 
Motivatie is het probleem niet, kriebelt de hele tijd. Kan gewoon niet wachten en als het zover is, wordt het knallen :D

@Kane: Succes bro!
 
Yah keep it up! GWn examens maken en savonds knallen :D
 
..

heey egt knap dat je zoveel vooruit bent gegaan in 10 maanden.ben ook 22 en tzelfde postuur als jouw ongeveer voor dat je begon.en train nou jaartje ofzo mar ben maar 3 kg van aangekomen.wat is jouw eetschema of heb ik niet goed gekeke?;)miss dat ik dat ook maar is moet gaan proberen dan want das wel belangrijk merk k.
groeten en train ze
 
heey egt knap dat je zoveel vooruit bent gegaan in 10 maanden.ben ook 22 en tzelfde postuur als jouw ongeveer voor dat je begon.en train nou jaartje ofzo mar ben maar 3 kg van aangekomen.wat is jouw eetschema of heb ik niet goed gekeke?;)miss dat ik dat ook maar is moet gaan proberen dan want das wel belangrijk merk k.
groeten en train ze

Eerst en voor al bedankt met compliment ;)

Nou maak nog geen gebruik van voedingsschema. Let gewoon zo op mijn voeding, dat ik voldoende eiwtten binnenhaal en voldoende koolhydraten. Verder heb ik ook gebruik gemaakt van weightgainers. Makkelijk, maar helpt wel.
 
kan je niet én trainen én leren, kan je dat niet een beetje meer mentale kracht geven om te leren ?
 
kan je niet én trainen én leren, kan je dat niet een beetje meer mentale kracht geven om te leren ?

Was het maar, nee ben continu bezig. Tot nu 's nachts. Nog tot dinsdag en dan :woot: Terug knallen!
 
Mooie vorderingen, al vind ik dat er wel gigantisch veel volume zit in je trainingen. Je kan jezelf in mijn ogen niet voor onbepaalde tijd 4x per week afbeulen. Als dat wel zou kunnen in extreme vorm, dan is trainen namelijk heel eenvoudig; gewoon dagelijks de spier tot failure uitputten.

Succes met je examens!
 
Mooie vorderingen, al vind ik dat er wel gigantisch veel volume zit in je trainingen. Je kan jezelf in mijn ogen niet voor onbepaalde tijd 4x per week afbeulen. Als dat wel zou kunnen in extreme vorm, dan is trainen namelijk heel eenvoudig; gewoon dagelijks de spier tot failure uitputten.

Succes met je examens!

Dank u,

Ik groei het beste op deze manier. Andere manieren heb ik minder plezier aan. Misschien dat volume inderdaad wat naar beneden mag. Maar zolang ik vorderingen blijf maken, ga ik nog een tijdje door.
Daarbij lig ik om de 3 maanden wel een maandje stil met examens enzo. Kan mijn lichaam weer bekomen.

Toch bedankt, op welke spiergroep zou jij besparen?
 
Ik zou een klassiek Starr variant aannemen. Jij lijkt eigenlijk veel op mij, ik train ook het liefste zo vaak en veel mogelijk, toch heb ik zelf een stapje terug genomen aangezien ik opmerkelijk veel last begon te krijgen van pijntjes.
 
Mmm zou ik wel eens kunnen overwegen Ga er eens over nadenken.
 
dat je borst achterloopt, moet je gewoon als positief ervaren. een extra uitdaging/motivatie om elke keer weer naar die verdomde gym te gaan en die borst compleet af te beulen, elke keer weer... met steeds maar een beetje resultaat.

ik heb hetzelfde probleem.. gaan, gaan, gaan!! knalle!! gewoon doen, easy as dell ;)
 
dat je borst achterloopt, moet je gewoon als positief ervaren. een extra uitdaging/motivatie om elke keer weer naar die verdomde gym te gaan en die borst compleet af te beulen, elke keer weer... met steeds maar een beetje resultaat.

ik heb hetzelfde probleem.. gaan, gaan, gaan!! knalle!! gewoon doen, easy as dell ;)

Ja maar ze is zich aan het bijtrekken. Heb ze heel lang slecht getraind. 3*12 met 45 kg ofzo. Ja groeide ik natuurlijk niks van. Wist niet beter. Nog wat pec-deck enz.
Belachelijk wat een tijd ik hiermee verloren ben. Met 5*5 ben ik echt kracht beginnen gainen en begin resultaat te zien.

Hoewel nu met examens :sad:

Maar geloof me, motivatie genoeg! Zal me weer moeten inhouden volgende week om niet elke dag te gaan!

Knallen! ;)
 
goed zo beest, keep me posting.. heb me geabonneerd op je log.
 
Ja, het is zo ver. Examens zijn gedaan. En waarschijnlijk zijn ze gelukt. Vanaf morgen terug trainen! Zalig.

Op dit moment ben ik alles behalve tevreden, veel gewichtsverlies. Zelfs mijn omgeving wijst me erop. Maar dat betekent alleen maar extra motivatie.

Eveneens verhuis ik deze week, dus nog een weekje en ok begin met een voedingssschema.

Knal ze!
 
Ja, het is zo ver. Examens zijn gedaan. En waarschijnlijk zijn ze gelukt. Vanaf morgen terug trainen! Zalig.

Op dit moment ben ik alles behalve tevreden, veel gewichtsverlies. Zelfs mijn omgeving wijst me erop. Maar dat betekent alleen maar extra motivatie.

Eveneens verhuis ik deze week, dus nog een weekje en ok begin met een voedingssschema.

Knal ze!

heb je niet goed kunnen eten tijdens je blok?

maar goed, morgen trainen... rooooaaaaar :D
 
heb je niet goed kunnen eten tijdens je blok?

maar goed, morgen trainen... rooooaaaaar :D

Nee de stress slaat altijd op mijn maag, gevoelig maagje :(.
Maar vanaf nu eten en trainen!
 
Back
Naar boven