- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 8%
oke, beschouw het dan als een weekje rust van de afgelopen massaal goeie en zware trainingen!
nog meer motivatie om binnen anderhalve week te beulen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

miss dat ik dat ook maar is moet gaan proberen dan want das wel belangrijk merk k.heey egt knap dat je zoveel vooruit bent gegaan in 10 maanden.ben ook 22 en tzelfde postuur als jouw ongeveer voor dat je begon.en train nou jaartje ofzo mar ben maar 3 kg van aangekomen.wat is jouw eetschema of heb ik niet goed gekeke?miss dat ik dat ook maar is moet gaan proberen dan want das wel belangrijk merk k.
groeten en train ze

kan je niet én trainen én leren, kan je dat niet een beetje meer mentale kracht geven om te leren ?
Terug knallen!Mooie vorderingen, al vind ik dat er wel gigantisch veel volume zit in je trainingen. Je kan jezelf in mijn ogen niet voor onbepaalde tijd 4x per week afbeulen. Als dat wel zou kunnen in extreme vorm, dan is trainen namelijk heel eenvoudig; gewoon dagelijks de spier tot failure uitputten.
Succes met je examens!

dat je borst achterloopt, moet je gewoon als positief ervaren. een extra uitdaging/motivatie om elke keer weer naar die verdomde gym te gaan en die borst compleet af te beulen, elke keer weer... met steeds maar een beetje resultaat.
ik heb hetzelfde probleem.. gaan, gaan, gaan!! knalle!! gewoon doen, easy as dell![]()

Ja, het is zo ver. Examens zijn gedaan. En waarschijnlijk zijn ze gelukt. Vanaf morgen terug trainen! Zalig.
Op dit moment ben ik alles behalve tevreden, veel gewichtsverlies. Zelfs mijn omgeving wijst me erop. Maar dat betekent alleen maar extra motivatie.
Eveneens verhuis ik deze week, dus nog een weekje en ok begin met een voedingssschema.
Knal ze!

heb je niet goed kunnen eten tijdens je blok?
maar goed, morgen trainen... rooooaaaaar![]()
.