Fitness Seller

CoachDO gecoached door dbb-members...

Voor de rest heb ik niet echt materiaal voor buik te trainen. Daarom dat ik maar hoger ging in aantal reps. Maar ga zeker deze eens proberen.

Crunches moet je ook gewoon met gewicht doen. Pak gewoon een dumbbell en hou die voor je borst vast. Weet zeker dat je dan de 50 niet meer haalt:p
Zelf doe ik crunches met een dumbbell van 16kg. Bij elke cunch bovenaan even goed aanknijpen/vasthouden(1-2seconden ofzo), en dan gecontroleerd weer terug. Als je dit op een goede manier doet, hoef je maar 15 reps te maken.
En afwisseling van oefeningen is ook een stuk leuker en is erg goed voor de buikspieren.

Ja heb 18 kg gegained. Maar dit is zeker niet allemaal vetvrije massa hoor. Ik zat toen ik begon echt onder mijn gewicht. Laat het 12 kg zijn. De rest wat vet en vocht.
Nooit geen AAS gebruikt nee.

hmm aan je fotos te zien, heb je anders ook niet veel vocht/ vet erbij gekregen. 18 kg man wtf dat kan haast niet in 10 maand!:eek:

ohja 12 kg spier gainen in 10 maand wil ook niet :D dus er klopt iets niet

wtf buikspieren daar hebik schijt aan :D

• Topic Starter Topic Starter
hmm aan je fotos te zien, heb je anders ook niet veel vocht/ vet erbij gekregen. 18 kg man wtf dat kan haast niet in 10 maand!:eek:

ohja 12 kg spier gainen in 10 maand wil ook niet :D dus er klopt iets niet

Toch is het zo :)
Nou denk toch dat het mogelijk is, zullen er wel meer zijn die zoveel massa gewicht gainen in zo een periode.

als je 2kg "spier" gained wordt je 10kg zwaarder he... ;)

als je 2kg "spier" gained wordt je 10kg zwaarder he... ;)

:roflol: het zal dat zijn ja.

Nou mij maakt het niet uit, ben 18 kg zwaarder en voel me beter! Meer kan ik niet wensen.
Mijn vetpercentage zit goed dus. Ik ben tevreden :D

Maar meer mag altijd he!

Genoeg geluld, juist nog eventjes getraind. Alleen de triceps. Omdat ik gisteren zo stikop was van mijn rug te trainen was ik niet meer aan mijn triceps geraakt.

Triceps dus op rustdag ondergenomen. Amai gfing lekker. Is eerste maal dat ik triceps apart trainde. Meteen nieuw persoonlijk record :woot:

De stats:

Triceps:

1. Dumbbell One arm triceps extension:
12*12 kg
10*13 kg
10*14 kg

2. One Arm supinated dumbbell triceps extension:
12*12 kg
12*14 kg
11*16 kg Persoonlijk record

3. Triceps Pushdowns: 3*10
12*25 kg
10*27.5 kg
8*30 kg

Eey coach!

Zie nu je logje pas. Gaat goed ofniet!! Je loopt een stuk voor op mij. Hoop over een paar maand te zijn waar jij nu bent. Je bent sterk op squatten ofniet:)? Ga zo door he!

Goede training Coach.

Eey coach!

Zie nu je logje pas. Gaat goed ofniet!! Je loopt een stuk voor op mij. Hoop over een paar maand te zijn waar jij nu bent. Je bent sterk op squatten ofniet:)? Ga zo door he!

Begint terug te gaan. Lang stilgelegen met examens en vakantie. Nu terug een tweetal weekjes goed bezig.
Langzaam opbouwen terug naar mijn oude niveau, qua kracht.

Squats, bwa dat valt wel mee. Op dit moment nog niet top. Moet veel beter, maar ga eraan werken. Tis immers niet echt te zien aan benen.

Jij ook succes! :thumb:

Stevige triceps hebje al keep it growing!

Vandaag schouders gedaan. Begin ging vrij stroef. Moest zelfs flink mijn best doen om de prestaties van vorige schouder training te evenaren.
Naarmate verder in de training, ging het beter. Met zelfs verbeteringen ten op zichte van vorige keer. Vooral qua reprange.

Alleen blijft mijn onderrug stijf. Te merken dat ik deze 2 dagen terug stevig onder handen heb genomen. Hoop dat de stijfheid morgen weg is, om optimaal te kunnen squatten.

Schouders:

1. Side Laterals:
12*12 kg
10*13 kg
8*14 kg

2. Dumbbell Shoulder Press:
12*22 kg
11*24 kg
8*26 kg

3. Front One Arm dumbbell Raiseis:
12*12 kg
10*13 kg
6*14 kg

4. Bent Over Lateral dumbbell Raise:
12*8 kg
9*9 kg
8*9kg

5. Upright Barbell/cable Row: 3*10
12*32 kg
12*34 kg
8*36 kg

6. Shrugs
12*22 kg
12*26 kg
12*28 kg

Tot de volgende. :cool:

goeie training coach , ik heb vandaag ook schouders gedaan , ik begin wel vaak met de press-oefening

Terug
Naar boven