Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Oke, buikspieren zijn voor mij bijna niet nodig, mn bf is al vrij laag, ik ga liever squatten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oke, buikspieren zijn voor mij bijna niet nodig, mn bf is al vrij laag, ik ga liever squatten![]()
![]()
core strenght is her aller belangrijste, of je nu vet bent of mager.
Voor de rest heb ik niet echt materiaal voor buik te trainen. Daarom dat ik maar hoger ging in aantal reps. Maar ga zeker deze eens proberen.
Ja heb 18 kg gegained. Maar dit is zeker niet allemaal vetvrije massa hoor. Ik zat toen ik begon echt onder mijn gewicht. Laat het 12 kg zijn. De rest wat vet en vocht.
Nooit geen AAS gebruikt nee.

dus er klopt iets niethmm aan je fotos te zien, heb je anders ook niet veel vocht/ vet erbij gekregen. 18 kg man wtf dat kan haast niet in 10 maand!
ohja 12 kg spier gainen in 10 maand wil ook nietdus er klopt iets niet
als je 2kg "spier" gained wordt je 10kg zwaarder he...![]()
het zal dat zijn ja.

Eey coach!
Zie nu je logje pas. Gaat goed ofniet!! Je loopt een stuk voor op mij. Hoop over een paar maand te zijn waar jij nu bent. Je bent sterk op squatten ofniet? Ga zo door he!

goeie training coach , ik heb vandaag ook schouders gedaan , ik begin wel vaak met de press-oefening