lovedonkey
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Dag heren,
Even kort over mezelf->
22 jaar
183 cm->77 kg->vetpercentage van 12,3(volgens 'weegschaal')
Overdag:Kantoorwerk(stage)
train 3-4(krachttraining/splitschema) dagen in de week( van ma t/m dond i.v.m. kamers!)
Bijzonderheden: Diabetic militius-suikerziekte
Wat ik me hierbij bijzonder afvraag is wat voor invloed insuline precies heeft(spuiten voor elke maaltijd?).., of ik nu ook andere voeding dien te nemen dan de normale sporter?(meer aminozuren oid?geen idee om zelf eerlijk te zijn..)
Verder probeer ik me serieus diep te verdiepen in hoe ik vooruit kan komen want ik zit al 9 maand letterlijk op hetzelfde niveau en ik word slapper->vandaar dat ik eens een fatsoenlijk eetschema probeer op te stellen ipv 2 x op een dag te eten ''wat aanwezig is''
GRAAG advies dus over de volgende zaken indien mogelijk:
Advies over bijgesloten voedingsschema
Extra aandachtspunten betr. diabetic/insuline
Korte toelichting wat er anders op mijn ''rustdag'' moet dan op een trainings dag..
Ergens rekening mee houden aangezien ik nu veel meer voeding krijg dan normaal, gaat wellicht te snel?
Verder heb ik zelf via verschillende formules maar berekend op 3200 cal..
Niet al teveel verstand qua benodigdheden voor ''groei'' en de preciese inhoud van de producten kan ook nog wel enkele fouten bevatten.. mijn best erop gedaan iig
Nogmaals, ben heel dankbaar voor advies want mijn motivatie begint op deze manier in te zakken
Mijn trainigsschema voor zover ik deze herinner(aangenomen op mijn sportschool sinds 1 week)
Maandag:
10 min cardio(hardlopen)
leg press 3 x 8
leg extension 3 x 8
Leg press calf raises 2 x 15
Standing calf raises 2 x 15(verzuren)
seated leg curls 3 x 8
deadliften 3 x 8
dumbbell lunges 3 x 8
Dinsdag:
10 min cardio(hardlopen)
'Bankdippen'(voeten geheel los, handen voor me/onder me schouders) 2 x 15
Decline bench press 3 x 8
Flat bench dumbbell flys 3 x 8
decline mts press 3 x 8
Cable crossover (recht voor me uit) 3 x 8
Seated cable chest 3 x 8
dan nog men biceps oefeningen(die ik al goed voel dankzij borst.. dus trainen gaat k*t daarvan)
WERK IK VANAVOND BIJ->EERST STAGE!
Even kort over mezelf->
22 jaar
183 cm->77 kg->vetpercentage van 12,3(volgens 'weegschaal')
Overdag:Kantoorwerk(stage)
train 3-4(krachttraining/splitschema) dagen in de week( van ma t/m dond i.v.m. kamers!)
Bijzonderheden: Diabetic militius-suikerziekte
Wat ik me hierbij bijzonder afvraag is wat voor invloed insuline precies heeft(spuiten voor elke maaltijd?).., of ik nu ook andere voeding dien te nemen dan de normale sporter?(meer aminozuren oid?geen idee om zelf eerlijk te zijn..)
Verder probeer ik me serieus diep te verdiepen in hoe ik vooruit kan komen want ik zit al 9 maand letterlijk op hetzelfde niveau en ik word slapper->vandaar dat ik eens een fatsoenlijk eetschema probeer op te stellen ipv 2 x op een dag te eten ''wat aanwezig is''
GRAAG advies dus over de volgende zaken indien mogelijk:
Advies over bijgesloten voedingsschema
Extra aandachtspunten betr. diabetic/insuline
Korte toelichting wat er anders op mijn ''rustdag'' moet dan op een trainings dag..
Ergens rekening mee houden aangezien ik nu veel meer voeding krijg dan normaal, gaat wellicht te snel?
Verder heb ik zelf via verschillende formules maar berekend op 3200 cal..
Niet al teveel verstand qua benodigdheden voor ''groei'' en de preciese inhoud van de producten kan ook nog wel enkele fouten bevatten.. mijn best erop gedaan iig
Nogmaals, ben heel dankbaar voor advies want mijn motivatie begint op deze manier in te zakken
Mijn trainigsschema voor zover ik deze herinner(aangenomen op mijn sportschool sinds 1 week)
Maandag:
10 min cardio(hardlopen)
leg press 3 x 8
leg extension 3 x 8
Leg press calf raises 2 x 15
Standing calf raises 2 x 15(verzuren)
seated leg curls 3 x 8
deadliften 3 x 8
dumbbell lunges 3 x 8
Dinsdag:
10 min cardio(hardlopen)
'Bankdippen'(voeten geheel los, handen voor me/onder me schouders) 2 x 15
Decline bench press 3 x 8
Flat bench dumbbell flys 3 x 8
decline mts press 3 x 8
Cable crossover (recht voor me uit) 3 x 8
Seated cable chest 3 x 8
dan nog men biceps oefeningen(die ik al goed voel dankzij borst.. dus trainen gaat k*t daarvan)
WERK IK VANAVOND BIJ->EERST STAGE!
Laatst bewerkt: