Fitness Seller

Contest Log contest log grosje

Verdomd lekkere 6-pack! Ziet er goed uihuit!

Effe nieuwsgierig... gaat je zoon naar een middelbare school met theatervakken of vervolgopleiding? Gaaf hoor dat hij dat gaat doen! Heb zelf lesgeven op theaterschool... drama! :p

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt Sue
Mijn buikie ziet er voor een ouwe lul als ik niet slecht uit he?
Alleen mijn kop nog ff strak trekken (dat is moeilijk :) )

Mijn zoon gaat VMBO/HAVO doen met theatervak 3 uur p/week
noemen ze hier theaterklas.
Hij kan na 4 of 5 jaar een examen doen in toneel
Daarna kan hij door naar een echte toneelopleiding (als hij dat zou willen)
Ik ben zelf erg sportief en hij helemaal niet en vind dit weer erg leuk.
Als hij het maar naar zijn zin hebt dan hen ik daar vrede mee hoor ;)

ja moet inderdaad toegeven voor een ouwe lul... :p
Vind niet dat je onder doet hoor, integendeel. Misschien moet je maar een streep door de oude lul heen zetten :p

Leuk van je zoon! Juist leuk dat je andere interesses hebt! Heb op iets soortgelijks lesgeven, krijgt hij dan ook zang en dans, of alleen toneel?

Ok een kleine update
Vanochtend even snel in de spiegel geschoten
Moet zeggen - het lijkt mooier dan het in werkelijkheid is (ik sta wel alles aan te spannen natuurlijk)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

PS heb nog steeds last van de hams maar het wordt minder (vandaag de 3e dag na training)
was een erg heftige spierpijn dus. (dat krijg je er van als je een lange tijd geen benen traint)
Hoop dat het snel nog minder wordt en dan probeer ik dit weekend weer benen te trainen
Hoorde vanochtend dat ik niet kan trainen vanavond (shit verplicht rust)
Mijn zoon gaat volgend jaar naar een school met een toneelopleiding en vanavond ga ik met mijn zoon naar het toneel van de huidige eerste klas kijken. Wel leuk dus.
Nou ben nieuwsgierig wat jullie van de foto vinden?

Goedemorgen!!
Damn dat zit er toch goed uit! En dan toch nog aangeven "het lijkt mooier dan in de werkelijkheid":roflol: Je bent me er ook 1! haha
Dat ben jij toch! Ziet er nogmaals DAMN goed uit voor je leeftijd! Mag je vrouw blij mee zijn hahahaha:D

Mijn buikie ziet er voor een ouwe lul als ik niet slecht uit he?
Alleen mijn kop nog ff strak trekken (dat is moeilijk :) )

Buikje ziet er zeker goed uit!

Ik heb me laten vertellen dat je heel voordelig een facelift in Polen kunt ondergaan :D
Hoef je ook maar 1 keertje in je leven te laten doen.
Het wordt n.l. zo strak gedaan dat je 's nachts je oogleden niet meer kunt sluiten :eyes:

Buikje ziet er zeker goed uit!

Ik heb me laten vertellen dat je heel voordelig een facelift in Polen kunt ondergaan :D
Hoef je ook maar 1 keertje in je leven te laten doen.
Het wordt n.l. zo strak gedaan dat je 's nachts je oogleden niet meer kunt sluiten :eyes:

en als je daar de verpleging in gaat krijg je een gratis borstvergroting! (of moest je dan naar hongarije?)

Borstvergroting? Zie je mij al lopen met 2 van die dingen?
Nee dames dan neem ik liever die rimpels die ik nu heb er maar bij

Gisterenavond trouwens lekker uit eten geweest
Mexicaans kip en pannekoekjes met veel bonen dus
Heb er geen spijt van hoor

Je ziet er goed uit!

Ik vind het altijd leuk om te zien dat niet iedereen na een zekere leeftijd in zijn zetel gaat hangen met een zakje chips, blikje bier om een pens te kweken. Je bent een goed voorbeeld! ;)

Je ziet er goed uit!

Ik vind het altijd leuk om te zien dat niet iedereen na een zekere leeftijd in zijn zetel gaat hangen met een zakje chips, blikje bier om een pens te kweken. Je bent een goed voorbeeld! ;)

Bedankt voor het compliment
Er zijn er gelukkig hier op het forum genoeg die er op hogere leeftijd nog goed uit zien. Daar kan ik zelfs nog een voorbeeld aan nemen.
Maar als je een beetje op je voeding blijft letten en je blijft niet de met je kont in de bank hangen dan kan je aardig in vorm blijven.
Ik denk dat ik gewoon mazzel met mijn fysiek heb.

Bedankt voor het compliment
Er zijn er gelukkig hier op het forum genoeg die er op hogere leeftijd nog goed uit zien. Daar kan ik zelfs nog een voorbeeld aan nemen.
Maar als je een beetje op je voeding blijft letten en je blijft niet de met je kont in de bank hangen dan kan je aardig in vorm blijven.
Ik denk dat ik gewoon mazzel met mijn fysiek heb.

MIsschien voor een deel mazzel, maar als je verder een gezond lijf hebt is het toch vooral aan jezelf te danken hoe je er fysiek uitziet, dus dat is toch echt je eigen verdienste! En als je het bijhoudt kun je dat nog lang volhouden!

Borstvergroting? Zie je mij al lopen met 2 van die dingen?
Nee dames dan neem ik liever die rimpels die ik nu heb er maar bij

Gisterenavond trouwens lekker uit eten geweest
Mexicaans kip en pannekoekjes met veel bonen dus
Heb er geen spijt van hoor

Dat maaltje zie je vast niet terug onder dat sixpack :)

Nee kip en zwarte bonen en 2 raps (pannekoeken) zoveel cal is dat ook weer niet.
Erg lekker en veel eiwitten dus wat wil je nog meer
+ 2 corona biertjes om het mee weg te spoelen
Dit was een echte lekkere smokkelmaaltijd ;)

Nee kip en zwarte bonen en 2 raps (pannekoeken) zoveel cal is dat ook weer niet.
Erg lekker en veel eiwitten dus wat wil je nog meer
+ 2 corona biertjes om het mee weg te spoelen
Dit was een echte lekkere smokkelmaaltijd ;)

Smokkelmaaltjes moeten ook lekker zijn anders is het wel zonde :)

Ja je hebt gelijk
Als je het doet dan moet je het ook goed doen.
Al hou ik toch niet altijd rekening met al die maaltijden.
Door de weeks overdag wel maar 's-avonds eet ik wat de pot schaft
Mijn vrouw en kinderen die willen gewoon eten en ik ga dan niet apart staan kokkrellen,
Gisteren gewoon bloemkool met een speklapje gegeten (dan maar een klein lapje) en vanavond is het gewoon pasta.
Ik honger mij zelf niet uit hoor.
De laatste weken eet ik dit
's-morgen havermouth / om 10 uur 1 boterham kip een ei en een rijst wafel / om 12 uur het zelfde / 15 uur banaan en sinasappel (soms wat kwark) en dan 'savonds normaal eten en rond 22.30 weer kwark.
Weet niet hoeveel cal het exact is maar dat boeit mij ook verder niet.
De eerste weken werkte dit voor mij en ik blijf gewoon nog 4 weken zo door gaan.
Misschien gaat er niets meer af, misschien wel (we zien wel)

net terug van de sportschool
toch maar weer even benen getraint squaten/legpress/legg curl niet te zwaar maar genoeg om de komende 2 dagen spierpijn te hebben. Daarna biceps en triceps gedaan en nog net genoeg tijd voor 25 minuten cardio
Morgen hoop ik ook nog een uurtje te trainen, denk rug want mijn borst voel ik nog van zaterdag. Ik ga lekker mijn kwark eten en pitten ;)

net terug van de sportschool
toch maar weer even benen getraint squaten/legpress/legg curl niet te zwaar maar genoeg om de komende 2 dagen spierpijn te hebben. Daarna biceps en triceps gedaan en nog net genoeg tijd voor 25 minuten cardio
Morgen hoop ik ook nog een uurtje te trainen, denk rug want mijn borst voel ik nog van zaterdag. Ik ga lekker mijn kwark eten en pitten ;)
Truste maat je hebt het verdiend ik zorg wel voor je harem;)

Terug
Naar boven