XXL Nutrition

Contest Log Contest log Guido

Bezoekers in dit topic

Waarom niet pas de finale resultaten bekend maken na het einde van de contest (in dit geval 18u vanavond)? Net doordat de tussentijdse resultaten nu al zichtbaar zijn (én het feit dat je je rating op elk moment nog kan wijzigen), krijg je deze heisa...
Niet leuk voor de contestleden (want stress). En sommige stemgerechtigden halen er wellicht plezier uit om er wat mee te "rammelen". Dat creëert een redelijk pervers effect...
Of is dat nu net de bedoeling van deze hele contest? :p
Dat laatste houdt het al jaren fantastisch leuk! Niks aan doen dus ;)
Perversiteit is inderdaad de bedoeling van deze contest.
Precies:woot:
Wie zit er eigenlijk achter het bodybuilding.nl account? Volgens mij is dat gewoon Sanca Saxon die de hele contest manipuleert
Wahahaha..:roflol:
 
Ik dacht hou mijn jasje aan. In vergelijking met jou lijk ik wel iemand van de tennisvereniging. :o Wel mooie Gym. Goeie apparatuur. Goeie muziek. :D. Eigenaar wat een beest. Ga in april daar bouwen aan Guido 2.0. Fijn weekend iedereen. :doggy:
WAhahaha..hoezo BDD
 
Wil iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt. Heb me echt geamuseerd, dingen geleerd, vrienden gemaakt en op het laatst was het toch echt retespannend. Special thanx to wovano en pleister die me net dat beetje xtra gegeven hebben. :bow::hello::thumbs:
 
Gefeliciteerd kerel. Volgende keer als je komt een gratis shakie aan de bar:cool:.

Ohja en je bent 2,50 euro vergeten mee te nemen. Moet je me even aan herinneren als je komt.
 
Gefeliciteerd kerel. Volgende keer als je komt een gratis shakie aan de bar:cool:.

Ohja en je bent 2,50 euro vergeten mee te nemen. Moet je me even aan herinneren als je komt.
Trek maar van de contributie af als ik met nog 5 man bij jou kom trainen:knipoog::wave2:
 
Wil iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt. Heb me echt geamuseerd, dingen geleerd, vrienden gemaakt en op het laatst was het toch echt retespannend. Special thanx to wovano en pleister die me net dat beetje xtra gegeven hebben. :bow::hello::thumbs:
Proficiat champ! :)
 
Gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd Guido32

Ga je nog verder loggen of ben je er klaar mee?
 
Gefeliciteerd!
 
Ik vond loggen superleuk. Ben er zeker niet klaar mee. Ga weer loggen met een speciaal doel-contest. Komende periode (ongeveer half jaar) maintenance programma draaien. Dat wil niet zeggen dat ik ga trainen als n pussy maar minder dagen en minder volume. In maart, april volgend jaar ga ik een bouwprogramma beginnen en bij Pleister trainen. Dan wordt loggen weer interessant en volgens mij start dan ook nieuwe contest. Ws zijn mijn benen dan ook beter:rolleyes:. Nogmaals iedereen bedankt voor support en steun. Heb er van genoten. Ga nu trainen. Benen. :D
 

Ik ga van september tot maart bouwen om monster benen te kweken, dan heb ik nog een kans tegen jou:roflol:

:trollface:

 
Congrats Guido :thumb:
 
Gefeliciteerd met de overwinning!
 
Back
Naar boven