XXL Nutrition

Contest Log (v) Contestlog Marina1975

Op dit moment doe ik wat gaat en goed voelt. Planning was idd nog bp erbij te pakken. Maar de energie begon wat op te raken dus gestopt. Volgende training wordt dan borst en schouders. Misschien 1 oefening bi/tri erbij.

Fullbody op compounds beviel me de vorige cycle wel.
Maar op dit moment gezien hoe het gaat is het meer freewheelen maar ik zorg dat ik alle spiergroepen pak.

Ik ben er nog niet uit hoe ik het moet doen met foto's maken. Ik heb niemand die dit een beetje kan.
Daarbij weet ik ook niet of ik ze zou durven posten. Aangezien mijn gewicht nu op zijn laagst is... :(

Wat @Bosco55555 zegt :)

Wordt eentonig, maar totaal eens met vorige sprekers.

Doen waar je je goed bij voelt. Ik heb ook niemand die foto's kan maken, dus dan maar met de zelfontspanner, bij gebrek aan beter.

• Topic Starter Topic Starter
Als je dr geen goed gevoel bij heb dan maar zonder foto's

Ik kan het me goed voorstellen...is best wel moeilijk voor je

Je moet je helemaal niet verplicht voelen hoor Marina...je hoeft hier aan niemand verantwoording af te leggen

Niet te lang over piekeren hoor... :)
Het is gewoon lastig... Denk dat ik eerder mensen aan het schrikken maak. :sad:
Dus ik weet het nog niet. Misschien alleen wat detail shots en geen totaal shot... Maar ben er nog niet uit.

Wordt eentonig, maar totaal eens met vorige sprekers.
Thanks allemaal. :)

Doen waar je je goed bij voelt. Ik heb ook niemand die foto's kan maken, dus dan maar met de zelfontspanner, bij gebrek aan beter.
Het is niet alleen iemand om foto's te maken. Die heeft zich inmiddels al aangeboden.. waarvoor mijn dank :)

Maar meer dat k zo skinny ben dat het gewoon totaal niet oogt en ik eerder mensen laat schrikken ... :sad:

Dus ik weet het nog niet. .
Ik ga iig iemand meeten die foto's zou willen maken... en die ik al langer wil ontmoeten. :)
Of de foto's er komen weet ik dus nog niet. Het kan zomaar zijn dat ik wel wat foto's post maar dat ze niet voldoen aan de contest eis...

Dat is dan helaas jammer... Ik heb al veel gewonnen in deze contest en dat is vooral over mezelf en hoe dingen beter aan te pakken.
Dat is voor mij ook al een enorme winst.
En daarbij weet ik wel zeker dat de rest van de dames een super contest neer gaan zetten en dat het nog bar spannend gaat worden wie 1,2 en 3 wordt!

Anders maar foto's waar jij je goed bij voelt :p
Ik denk dat de meeste mensen hier wel weten hoe jouw fysiek eruit ziet daar er regelmatig war voorbij kwam van bb united:) zou dat iig van je af proberen te zetten.

Anders maar foto's waar jij je goed bij voelt :p
Ik denk dat de meeste mensen hier wel weten hoe jouw fysiek eruit ziet daar er regelmatig war voorbij kwam van bb united:) zou dat iig van je af proberen te zetten.
Ach ja... Ik zie nog wel :)

Vanmorgen weer bijtijds erbij
Gedaan wat kon en goed voelde

Borst/schouders/beetje tri
BP 8x20kg warm up
BP 8x25kg. 3x8x27,5kg 3x5x30kg
Incline DB press 3x8x10kg
Cable cross over high 3x10x11,3kg
Rear bent over Side delt raise cable 3x10x4,5kg
Upright row 3x10x15kg
Straigth arm push down 10x8kg. 10x10kg. 10x12,5kg
Triceps push down straigth bar 2x10x12,5kg

Fin. 50min dus mooi zat.

Gewoon doen waar je je goed bij voelt Marina.. Je doet dit alles voor jezelf en niet voor ons.. Ik denk overigens niet dat wij van je schrikken hoor, we kennen je inmiddels, weten hoe hard je werkt.. weten hoe je bikkelt, wij zien meer dan alleen maar foto's :)

Jij bent de enige competitie van jezelf, uiteindelijk.
Ik heb gemakkelijk praten, maar eigenlijk zou je een dikke middelvinger kunnen opsteken naar andere mensen. Voor hen heb je niets te bewijzen. Je werkt kneiterhard aan je fysiek, of je nu tevreden bent met het resultaat of niet.
Het vastleggen van dat resultaat is 'jouw momentje'. Of je datwilt delen of niet, is aan jou. Maar laat je niet tegenhouden door angst wat anderen van je fysiek vinden. Naast het feit dat ik me aansluit bij Hill, de mensen op dit forum hebben vaker foto's van je voorbij zien komen.
Je werkt er hard voor meid, laat je niet afschrikken of tegenhouden door anderen :kiss:

Weet je, jij bent de baas.. Als je foto, wilt sturen goed, anders ook goed. We steunen, je, volgens mij heb je best een clubje verzameld dat je genegen is, niets hoeft, doe aub waar je jezelf prettig bij voelt....

Gewoon doen waar je je goed bij voelt Marina.. Je doet dit alles voor jezelf en niet voor ons.. Ik denk overigens niet dat wij van je schrikken hoor, we kennen je inmiddels, weten hoe hard je werkt.. weten hoe je bikkelt, wij zien meer dan alleen maar foto's :)
Ik zie nog wel hoe en wat. Ga wel wat foto's (laten) maken... en dan zien of ik ze wel of niet post...
Ik zou soms wel eens willen zien... dat er wat meer gebeurt... maar ja. Ik heb een ander soort wedstrijd te winnen. Gezond worden!
Dank je. :)

Jij bent de enige competitie van jezelf, uiteindelijk.
Ik heb gemakkelijk praten, maar eigenlijk zou je een dikke middelvinger kunnen opsteken naar andere mensen. Voor hen heb je niets te bewijzen. Je werkt kneiterhard aan je fysiek, of je nu tevreden bent met het resultaat of niet.
Het vastleggen van dat resultaat is 'jouw momentje'. Of je datwilt delen of niet, is aan jou. Maar laat je niet tegenhouden door angst wat anderen van je fysiek vinden. Naast het feit dat ik me aansluit bij Hill, de mensen op dit forum hebben vaker foto's van je voorbij zien komen.
Je werkt er hard voor meid, laat je niet afschrikken of tegenhouden door anderen :kiss:
Ik weet dat je gelijk hebt. Maar het is ook zo dat ik knetterhard doorknok om resultaten te zien. En die blijven helaas uit.... :(
Het bewijs naar mezelf lukt me dus ook niet en dat valt me soms gewoon even heel zwaar. :(
Mijn twijfel blijft altijd wel hoor... Ik weet nog de K opmerkingen die ik de vorige contest heb gehad... Oke.. naast em neerleggen... Maar soms is dat lastig omdat je zelf gewoon meer wilt bereiken dan lukt. Maar goed... Ik knok gewoon door. :)
Dank je voor je enorm lieve woorden. :heart:

Weet je, jij bent de baas.. Als je foto, wilt sturen goed, anders ook goed. We steunen, je, volgens mij heb je best een clubje verzameld dat je genegen is, niets hoeft, doe aub waar je jezelf prettig bij voelt....
Dank je. :)
ik zal uiteindelijk doen wat voor mij goed voelt. Maar dat besluit kan ik pas nemen als ik wat foto's heb gezien...

Vandaag laat getraind. Uurtje na de lunch. gek genoeg heb ik het idee dat ik om 7:00 sterker ben...
Maar het was ook erg warm en benauwd in de gym... Dus beetje gedaan waar ik zin in had.
Heb al 5 dagen enorme kramp in mijn linker kuit... trekt ook niet echt weg en soms neigt het er echt in te schieten. Niet fijn. Maar gaat nu weer iets beter. Maar wat het is ... geen idee.....

Freewheelen vandaag..... (tussen 14:00-15:00)
Squat 5x20 (warm up) 5x30kg 5x5x32,5kg
SLDL 3x8x40kg
Legpress 3x10x56,6kg
Kuiten in legpress 3x15x59kg
Pull ups 5x5 ging weer redelijk easy
pull down wijde grip 3x10x25kg bij elke set laatste rep 20 sec static hold
Front raise schijf 10x5kg 2x10x7,5kg.... dat is niet handig vasthouden met 2 schijven op elkaar :o

Maar even voorzichtig met je kuit dan.

Zo mooi als @SanneF kan ik het niet verwoorden:)

Begrijp je absoluut. Negatieve opmerkingen blijven langer hangen en komen harder aan dan mensen verwachten.

Irritant van je kuit! Normaal zou ik zeggen om wat meer magnesium te nemen en te kijken hoe dat gaat, maar magnesium werkt ook licht laxerend

Gewoon doen waar jij je het fijnste bij voelt Marina! Zet hem op, de laatste loodjes zijn in zicht! :D

@FREAKJAM Wil je die template nog opsturen Freak? :)

Laatst bewerkt:
Maar even voorzichtig met je kuit dan.
Doe ik hoor. T gaat al stukken beter!

Zo mooi als @SanneF kan ik het niet verwoorden:)

Begrijp je absoluut. Negatieve opmerkingen blijven langer hangen en komen harder aan dan mensen verwachten.

Irritant van je kuit! Normaal zou ik zeggen om wat meer magnesium te nemen en te kijken hoe dat gaat, maar magnesium werkt ook licht laxerend
Sommige opmerkingen waren ook echt wel erg... Maar goed...

Kuit gaat al beter!

Gewoon doen waar jij je het fijnste bij voelt Marina! Zet hem op, de laatste loodjes zijn in zicht! :D
Doe ik ook! Thanks :)
@FREAKJAM Wil je die template nog opsturen Freak? :)
En ik maar denken Bos reageert op mijn log :roflol:

Slechte dag gehad gisteren. Was echt even op dus vroeg naar huis en op de bank beland. Na een slechte nacht vannacht ging T trainen absoluut k*t.... Maar ja so be it ... Ben wel gegaan vanmorgen en licht wat rug gedaan. Voel nu in ene een opleving :dunno: geen idee waarom maar hoop dat dat blijft.

Energie was ver te zoeken vanmorgen... Maar goed licht wat gedaan en op zich... Ach beter iets dan niets

Rug biceps
Warm up pull down 2x10x18 kg
Pull down wijd 3x10x25kg
Db row 3x10x12kg. 2x8x14 kg
Shruggs db 3x10x14kg
One arm cable row 3x10x18kg
Seated cabl row smalle grip 3x10x25kg
Barbell curl 3x10x15 kg..... Aders over hele armen :eek: ook al zijn mijn armen erg dun...

Fin.... Erg lichte gewichten... Maar was goed genoeg voor nu.

Vind dat toch beste db rows hoor!

Ik denk dat alles hier al gezegd is over je foto's Marina. Het gros van de mensen hier kent je fysiek en als er mensen tussen zitten die ervan "schrikken"...f**k them! :fu: Jij doet deze competitie en al het harde werken niet voor hen, maar voor jezelf. Als jij geen foto's wilt plaatsen, is dat jouw goed recht. We weten hoe hard je ervoor werkt, welke tegenslagen je hebt en hoe je je er doorheen vecht! Er zijn veel mensen trots op je hoor, waaronder ik! :bow2:

Keep it up topper! :thumb:

Je mag me ook wel een template opsturen....verras me maar....:p

Terug
Naar boven