- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Inderdaad @Bosco55555. Je moet helemaal niets @marina1975!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op dit moment doe ik wat gaat en goed voelt. Planning was idd nog bp erbij te pakken. Maar de energie begon wat op te raken dus gestopt. Volgende training wordt dan borst en schouders. Misschien 1 oefening bi/tri erbij.
Fullbody op compounds beviel me de vorige cycle wel.
Maar op dit moment gezien hoe het gaat is het meer freewheelen maar ik zorg dat ik alle spiergroepen pak.
Ik ben er nog niet uit hoe ik het moet doen met foto's maken. Ik heb niemand die dit een beetje kan.
Daarbij weet ik ook niet of ik ze zou durven posten. Aangezien mijn gewicht nu op zijn laagst is...![]()

Het is gewoon lastig... Denk dat ik eerder mensen aan het schrikken maak.Als je dr geen goed gevoel bij heb dan maar zonder foto's
Ik kan het me goed voorstellen...is best wel moeilijk voor je
Je moet je helemaal niet verplicht voelen hoor Marina...je hoeft hier aan niemand verantwoording af te leggen
Niet te lang over piekeren hoor...![]()

Inderdaad @Bosco55555. Je moet helemaal niets @marina1975!
Thanks allemaal.Wordt eentonig, maar totaal eens met vorige sprekers.

Het is niet alleen iemand om foto's te maken. Die heeft zich inmiddels al aangeboden.. waarvoor mijn dankDoen waar je je goed bij voelt. Ik heb ook niemand die foto's kan maken, dus dan maar met de zelfontspanner, bij gebrek aan beter.

Ach ja... Ik zie nog welAnders maar foto's waar jij je goed bij voelt
Ik denk dat de meeste mensen hier wel weten hoe jouw fysiek eruit ziet daar er regelmatig war voorbij kwam van bb unitedzou dat iig van je af proberen te zetten.

Ik zie nog wel hoe en wat. Ga wel wat foto's (laten) maken... en dan zien of ik ze wel of niet post...Gewoon doen waar je je goed bij voelt Marina.. Je doet dit alles voor jezelf en niet voor ons.. Ik denk overigens niet dat wij van je schrikken hoor, we kennen je inmiddels, weten hoe hard je werkt.. weten hoe je bikkelt, wij zien meer dan alleen maar foto's![]()
Ik weet dat je gelijk hebt. Maar het is ook zo dat ik knetterhard doorknok om resultaten te zien. En die blijven helaas uit....Jij bent de enige competitie van jezelf, uiteindelijk.
Ik heb gemakkelijk praten, maar eigenlijk zou je een dikke middelvinger kunnen opsteken naar andere mensen. Voor hen heb je niets te bewijzen. Je werkt kneiterhard aan je fysiek, of je nu tevreden bent met het resultaat of niet.
Het vastleggen van dat resultaat is 'jouw momentje'. Of je datwilt delen of niet, is aan jou. Maar laat je niet tegenhouden door angst wat anderen van je fysiek vinden. Naast het feit dat ik me aansluit bij Hill, de mensen op dit forum hebben vaker foto's van je voorbij zien komen.
Je werkt er hard voor meid, laat je niet afschrikken of tegenhouden door anderen![]()

Dank je.Weet je, jij bent de baas.. Als je foto, wilt sturen goed, anders ook goed. We steunen, je, volgens mij heb je best een clubje verzameld dat je genegen is, niets hoeft, doe aub waar je jezelf prettig bij voelt....

Doe ik hoor. T gaat al stukken beter!
Sommige opmerkingen waren ook echt wel erg... Maar goed...Zo mooi als @SanneF kan ik het niet verwoorden
Begrijp je absoluut. Negatieve opmerkingen blijven langer hangen en komen harder aan dan mensen verwachten.
Irritant van je kuit! Normaal zou ik zeggen om wat meer magnesium te nemen en te kijken hoe dat gaat, maar magnesium werkt ook licht laxerend
Doe ik ook! ThanksGewoon doen waar jij je het fijnste bij voelt Marina! Zet hem op, de laatste loodjes zijn in zicht!![]()

En ik maar denken Bos reageert op mijn log

geen idee waarom maar hoop dat dat blijft.
ook al zijn mijn armen erg dun...
Jij doet deze competitie en al het harde werken niet voor hen, maar voor jezelf. Als jij geen foto's wilt plaatsen, is dat jouw goed recht. We weten hoe hard je ervoor werkt, welke tegenslagen je hebt en hoe je je er doorheen vecht! Er zijn veel mensen trots op je hoor, waaronder ik!