peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoop dat het niks ernstigs is en dat het snel weer weggaat!
maar alleen al t feit dat ik aankom terwijl ik schoon eet dat trek ik niet..dus beter dan even laten checken..ik heb vanmorgen in ieder geval lekker 2 bruine boterhammen gegeten met 2 eitjes ipv mijn brinta..was t zo zat even...
. Maar ik merk aan mijn lichaam altijd wel dat, als ik een wat langere rustpauze inlas, mijn gewicht wel naar beneden gaat.. En spiermassa verlies je niet zo snel hoor
.
hey iedereen..ik weet al waar ik aan toe ben..en dat is dat er (gelukkig) niks aan de hand is..maar ja dan kom ik bij het volgende dilemma..waarom blijf ik dan maar aankomen?? Maandag ga ik t maar eens anders doen..wat meer brood eten ik denk dat op 1 of andere manier mijn lichaam dat strikt eten nog niet zo lekker kan trekken ofzo..tips zijn welkom hoor..bedankt iedereen,,

.Daarna als je het echt nodig vindt, langzaam wat minderen in calorien. Maar voorlopig ff niet dus
hey iedereen..ik weet al waar ik aan toe ben..en dat is dat er (gelukkig) niks aan de hand is..maar ja dan kom ik bij het volgende dilemma..waarom blijf ik dan maar aankomen?? Maandag ga ik t maar eens anders doen..wat meer brood eten ik denk dat op 1 of andere manier mijn lichaam dat strikt eten nog niet zo lekker kan trekken ofzo..tips zijn welkom hoor..bedankt iedereen,,
, maar je beentraining behoort toch tot de training waar je het meest zal verbranden & naverbranden (ik zou het persoonlijk niet weglaten). En qua voeding zou lekker op onderhoud gaan en gewoon wel clean eten. Brood weet ik niet, ja ieder lichaam reageerd natuurlijk anders op bepaalde voedingsmiddelen.. maar brood zorgt volgens mij ook voor meer vocht. Ik weet niet precies hoe je nu eet en wat je dan zo zou kunnen veranderen, dus lastig zo hier tips op te geven 

nou.. vooruitJammer dat je maar blijft aankomen , maar komt wel allemaal goed !
Blijven gaan Miss H Blijven gaan!
Check ook mijn log eens op pagina 3 voor mijn nieuwe fotos en geef een reactie![]()

tja..ik ga het maar eens goed uiktzoeken..alweer..Goed om te horen dat er niks medisch aan de hand is.Dan inderdaad eens naar je voeding kijken,je lijf protesteert dan ergens tegen.Succes met het uitzoeken hiervan!

ja ik denk ook dat daar het euvel ligt..even puzzelen dus..bedankt..Mijn tip: ga gewoon LEKKER op onderhoud eten. Dus gewoon gezond, goede koolhydraten en vetten, voldoende eiwitten (en niet teveel!), en weinig suiker, MAAR voor de rest gewoon binnen het budget van de calorien eten wat je lekker vindt. Jouw lichaam is door extreem dieet gewoon van slag..Ga gewoon lekker genieten van een boterham, zuivel, avondeten met koolhydraten enz....Daarna als je het echt nodig vindt, langzaam wat minderen in calorien. Maar voorlopig ff niet dus
![]()
ja eigenlijk geen id wat er allemaal getest is..Wat heb je nu precies laten checken? Neem aan minstens T3 T4 en TSH maar daarmee ben je er niet altijd. Maar ook voordat een arts zin krijgt om ieder relevant stofje te gaan laten natrekken moeten symptomen waarschijnlijk ernstiger en/of hardnekkiger zijn. Alleen kan het ook nog aan andere hormonen dan je schildklier toe te schrijven zijn. Je hebt ook geen quasi- irrelevante andere medicatie genomen ofzo?
Qua voeding kun je denk ik idd iets anders proberen, maar ik heb er te weinig verstand van om te zeggen wat dan. Je weet vast dat er een heel scala aan mogelijkheden bestaat om je dieet te manipuleren, maar er een uitkiezen is een andere zaak.
Benen trainen schrappen vind ik een vreemde move,lijkt mij niet te gaan helpen om geen spiermassa te verliezen en ook al niet om meer vet te verliezen, dus wat is eigenlijk het idee erachter?
Sowieso succes hoor!
zal niet al te uitgebreid zijn geweest idd..niks zo ingewikkeld als voeding.. het id achter de beentraining schrappen was.aangezien ik best wel massa aanzet maar ik ze niet droog krijg en ze dus "vet"ogen.. aangezien ik nu al die tijd op massa heb getraind..en mijn benen er dus steeds slechter eigenlijk uit gaan zien dachten we even aan een andere impuls..meerdere hh heb ik ook al gedaan..weinig verandering..vandaar..dank je wel..jullie allemaal trouwens..weet je mijn lichaam reageert gewoon ook heel raar...wat voor de meeste werkt..volgens bv de boekjes werkt bij mij juist weer contra..toen ik in mijn voorbereiding zat..ging ik opeens 5kg omhoogGoedemorgen Miss, fijn te horen dat de dokter tot zo ver niks kon vinden. Al is dat natuurlijk geen zekerheid, maar geeft het wel meer rust lijkt me. Ik zou je beentraining ook niet weg laten, het lijkt me sterk dat je nog vet veel massa zal aanmaken mits je een uitzondering bent en ook een hogere testo hebt, maar je beentraining behoort toch tot de training waar je het meest zal verbranden & naverbranden (ik zou het persoonlijk niet weglaten). En qua voeding zou lekker op onderhoud gaan en gewoon wel clean eten. Brood weet ik niet, ja ieder lichaam reageerd natuurlijk anders op bepaalde voedingsmiddelen.. maar brood zorgt volgens mij ook voor meer vocht. Ik weet niet precies hoe je nu eet en wat je dan zo zou kunnen veranderen, dus lastig zo hier tips op te geven
Succes verder!![]()
terwijl ik niks anders deed..tja..dan weet ik t ook ff niet meer hoor..maar ga idd mijn eiwitten toch maar wat afbouwen want miss dat ik ook daar wel wat te hoog in zit en ga gewoon schoon eten..en luts uf cardio en dan zien we wel..thnks anywayGa flink KH SCHOMMELEN laag, laag, middel, laag, laag, hoog etc.
Ik ben blij om te horen dat het niks ernstigs is.
Kwa voeding vind ik het lastig om tips te geven doordat je zelf al aangeeft dat je weet hoe je lichaam reageerd.
Benen zou ik net als PM zegt wel blijven trainen.
mooi dat het niets ernstigs is, maar wel erg vervelend dat er nu geen aanwijsbare reden is waarom je lichaam zo reageert. Ik hoop dat je snel een manier vind om het onder controle te krijgen. Trainse komende week!