- Waardering
- 194
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 58kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat van water bij de havermout of brinta kan je toch niet echt menen..200 ml magere melk heeft 64 cal...Ga je daar echt op bezuinigen in je dieet
Wel mooie trainingen trouwens
![]()
Ik doe het zelf ook - zelfs die magere melk schrappen in favor van water; in de vorm van een Brinta-whey-water shake (waarbij de whey dan nog iets van smaak geeft).
Was wel heel erg wennen, maar uiteindelijk best te doen.
(Ik snap overigens wel wat je bedoelt met 'maar 64 kcal' - het lijkt heel weinig, maar ik werd toch aangeraden zoveel mogelijk zuivel te vermijden in mijn cut)

Om een bf van 10% te krijgen begrijp ik het wel om zelfs zuivel te schrappen. Maar naar mijn mening is het niet echt nodig om naar een relatief meer houdbaar bf van 16% te gaan..Het is toch beter een dieet te volgen wat smakelijk is en dus ook zonder junk gedrag is vol te houden?(en waarbij je ook geen grote terugslag krijgt) Maar misschien ben ik niet serieus genoeg BB om daar over te oordelen![]()
).Neem je rust en blijf netjes naar je lichaam (ook je hoofdlieve mensen..mijn hoofd staat er even niet naar om alle logjes te bezoeken enzo..training van vandaag ook over geslagen maar morgen of overmorgen..kom ik weer even spieken bij iedereen..
) luisteren. Geniet alvast van je weekend en train-ze voor morgen en/of overmorgen!Tja, ieder z'n eigen, vind het knap hoor om zo streng op je voeding te letten. Een brinta-whey-water shake krijg ik namelijk echt niet weg!
Miss H, hoop dat je lekker uitgerust bent! Even lekker bijtanken.. succes met de trainingen komende week en een fijn weekend!

lieve mensen..mijn hoofd staat er even niet naar om alle logjes te bezoeken enzo..training van vandaag ook over geslagen maar morgen of overmorgen..kom ik weer even spieken bij iedereen..

Tja, ieder z'n eigen, vind het knap hoor om zo streng op je voeding te letten. Een brinta-whey-water shake krijg ik namelijk echt niet weg!
Miss H, hoop dat je lekker uitgerust bent! Even lekker bijtanken.. succes met de trainingen komende week en een fijn weekend!
Achja, jullie hebben ook al een veel beter fysiek als mij natuurlijk. Ik probeer het eerst nog wel in combi met de yoghurt. Maar toch respect hoor
.
Miss H, voel je je alweer wat beter??
dank je wel..en is echt best lekker hoor..als je er aan gewend bent hahahaDat van water bij de havermout of brinta kan je toch niet echt menen..200 ml magere melk heeft 64 cal...Ga je daar echt op bezuinigen in je dieet
Wel mooie trainingen trouwens
![]()
ja ik zeg alleen maar Amen..Ik doe het zelf ook - zelfs die magere melk schrappen in favor van water; in de vorm van een Brinta-whey-water shake (waarbij de whey dan nog iets van smaak geeft).
Was wel heel erg wennen, maar uiteindelijk best te doen.
(Ik snap overigens wel wat je bedoelt met 'maar 64 kcal' - het lijkt heel weinig, maar ik werd toch aangeraden zoveel mogelijk zuivel te vermijden in mijn cut)

i wish..ik heb geen idee maar ik krijg die kg's er maar niet af..er bleek wel 1,2% af te zijn maar ik zie t niet..ik zie alleen maar heuvel landschap op mijn benen en dat terwijl de zomer eraan komt...Hoe gaat het met je "vetjes" ?Die zullen wel wegsmelten met zulke trainingen?

tja..ik zal zo even toelichten waarom ik er niet zo heel veel trek in had..verder wel in het zonetje gezeten hoor met mijn mannetjes..Maakt niet uit Miss, doe maar lekker rustig aan. Ik heb helaas ook niet de tijd om iedereen gedag te zeggen en alles bij te houden. We kunnen veel
...maar niet alles
Fijn weekend![]()
jajajja we doen ons best hoor..en dat terwijl ik een takkehekel heb aan die muggen hahahahade muggen doen het weer goed lees ik, lekkere trainingen dame!![]()
ja das ook helemaal waar..gewoon wennen en dan valt t allemaal best wel mee..Hehe, ik snap wat je bedoelt (en je bent ongetwijfeld wel serieus genoeg, maar iedereen maakt zijn of haar eigen keuzes).
Ik heb er intertijd voor gekozen omdat ik wilde proberen om er wat harder voor te gaan qua voeding. En nu ben ik er zo aan gewend, dat ik die 64kcal zonder smaakverlies kan blijven schrappen.
Neem je rust en blijf netjes naar je lichaam (ook je hoofd) luisteren. Geniet alvast van je weekend en train-ze voor morgen en/of overmorgen!
Ja vandaag moet ik helaas werken en kan dus niet trainen een goed begin van de week..grrrrr maar julliue nog even genieten vandaag!Tja, ieder z'n eigen, vind het knap hoor om zo streng op je voeding te letten. Een brinta-whey-water shake krijg ik namelijk echt niet weg!
hahah nee dat had ik ook...dat zoete van de whey is dan echt lekker!klinkt me bekend nem zelf ook meestal whey shake met water en soms brinta erdoor meer voor het gemak dan apart nog eens te maken,niks mis mee, als je toch al zoveel dingen afgewend hebt, is het lekker vind ik en krijg je nog wat zoets binnen of ben ik nu te erg... hahah![]()
hahaha ieder doet zn best toch gewoon ieder op zn eigen manier..ik probeer altijd t uiterste uit een training te halen en ben erna ook echt stuk maar ik heb wel een mannetje aan mijn zij en we zwepen elkaar ook meestal wel op..dat helpt ookheb dat zelf vaker wel dan niet dus zeg het nooit
Verder tot nu toe goed bezig hoor, steeds als ik hier lees dan zie ik toch wel in dat ik toch echt wat beter mijn best zal moeten doen.![]()

thank u!!Haha mn brinta-whey shake is op dit moment het hoogtepunt van mn dag! Nog 1 week dan vreet ik alles wat los en vast zit.
Miss H zet hem op!
Achja, jullie hebben ook al een veel beter fysiek als mij natuurlijk. Ik probeer het eerst nog wel in combi met de yoghurt. Maar toch respect hoor
.
Met yoghurt is al voor vele een omschakeling hoor en je zal zien hoe meer je met de sport aan de slag gaat hoe meer je aan je voeding gaat doen..succes
Miss H, voel je je alweer wat beter??
Heb je een leuk pinkster weekend?
Nog van het weer kunnen genieten?
Het is helemaal geen schande om even niks van je te laten horen.
We hebben nou eenmaal ook andere dingen te doen dan DBB-en.
Ik vind dat je zowiezo wel actief bent hier ondanks je gewoon een gezinnetje hebt enz.