Fitness Seller

Contest Log (v) contestlog Miss H!

Laat je je je spotter aan je hangen :eyebrow:
BTW, lekkere borst/tri training weer !!

• Topic Starter Topic Starter
morge miss, lees net dat er gelukkig niets met je aan de hand is. wel weer flinke trainingen, wat je verzet :thumbs:

Netjes, Miss H!
Mooie gewichten, goede oefeningen en nog harde cardio ook! Kudos! :)

Echt stoer dat je ook kunt dippen.
Om eerlijk te zijn stond ik er niet bij stil dat je deze versie doet.

Ik mocht laatst in de smith op de grond optrekken en toen kwam ik al amper omhoog voor me gevoel. .:roflol:

Mooi dat het weer goed gaat met je!

Ik dip altijd bij het dumbbellrek
Heb ik tenminste 1 vast ding waar ik mijn voeten op kan zetten en weet ik in ieder geval dat ik niet snel omdonder
Naast mij op het bankje leg ik een halterschijf van 10 of 20 kg en die leg ik dan als ik ga dippen op mijn schoot. Als je dan gaat dippen haal je er echt geen 25 meer.
Werkt voor mij perfect misschien kan je het zo ook eens proberen?

En dat is op te bouwen ;)

...ik ga eerst maar eerst voor BW, daarna zie ik wel verder...
komt vast goed!

Netjes, Miss H!
Mooie gewichten, goede oefeningen en nog harde cardio ook! Kudos! :)
thank u!

Echt stoer dat je ook kunt dippen.
Om eerlijk te zijn stond ik er niet bij stil dat je deze versie doet.

Ik mocht laatst in de smith op de grond optrekken en toen kwam ik al amper omhoog voor me gevoel. .:roflol:
ach gewoon gewenning ook denk ik..als je het maar vaak genoeg doet..maarre dank je wel

Mooi dat het weer goed gaat met je!
ja gelukkig wel, bedankt

Ik dip altijd bij het dumbbellrek
Heb ik tenminste 1 vast ding waar ik mijn voeten op kan zetten en weet ik in ieder geval dat ik niet snel omdonder
Naast mij op het bankje leg ik een halterschijf van 10 of 20 kg en die leg ik dan als ik ga dippen op mijn schoot. Als je dan gaat dippen haal je er echt geen 25 meer.
Werkt voor mij perfect misschien kan je het zo ook eens proberen?
Ja op zich gaat dippen lekker hoor zo, stelde alleen een vergelijking dat toen ik ze een keer tussen 2 bankjes deed bij gebrek aan de vrije dip..dat we toen meer sets deden ik toen dus eraf viel hahahaha

Gister weer wezen waterskieen voor t eerst in dit seizoen maar jeezus wat heb ik weer een spierpijn zeg..das een goed teken toch?? hahahhaa fijne zondag!

Spierpijn = teken dat je lekker bezig bent geweest! :thumb:

Geniet van je zondag!

waterskieen..leuk! waar doe je dat, op zee of in het binnenwater? haha ja ook daar spreek je weer andere spieren mee aan.:D

waterskieen..leuk! waar doe je dat, op zee of in het binnenwater? haha ja ook daar spreek je weer andere spieren mee aan.:D
nee niet op zee..veel te veel golven en in principe met waterskieen geld hoe vlakker t water is hoe beter dus gister bij de Rhenen geweest op de Nederrijn..

of teken dat je heel vaak gevallen bent... wel gaaf anyway! Ook op je blote voeten?

1 keer gevalleen en 2 keer zelf losgelaten omdat mijn armen gingen verzuren hahaha ik hield t gewoon net vol hahaha tis echt zware sport ook..jammer dat t niet zo vaak kan als ik zou willen..:D

Dat waterskieen is echt super training voor armen en rug:D:D Ja dat is wel stukken leuker een uurtje sportschool;)

mooie training lijkt me dat waterskieen. Nooit gedaan zelf hoor maar ik geloof direct dat het leuk is, afgezien dan van het vallen, dat lijkt me nog best pijnlijk te kunnen zijn.

Om te dippen met gewicht maar zonder dipriem zijn er verschillende mogelijkheden; met een gewone riem en schijven met een voldoende groot gat in het midden, of beter nog van die gaten waarin je ze kunt vastpakken, gaat het ook heel gemakkelijk. Als je helemaal geen riem hebt is een dumbbell tussen je benen de oplossing; ik heb dat een tijdje regelmatig gedaan met een trainingsmaat dan gaven we elkaar de dumbbell aan. Dat was best cool, ik heb toen setjes gedaan met een 22 kg dumbbell. Het werd toen wel al aardig lastig/pijnlijk om het ding ingeklemd te houden, maar de coolheid ervan weegt daar wel tegen op!
Als je geen trainingsmaat hebt kan de dumbbell tussen je benen nog steeds, maar afhankelijk van het construct van het diprek kan dat idd tamelijk lastig zijn.

Dat waterskieen is echt super training voor armen en rug:D:D Ja dat is wel stukken leuker een uurtje sportschool;)
zeker wel!!!

mooie training lijkt me dat waterskieen. Nooit gedaan zelf hoor maar ik geloof direct dat het leuk is, afgezien dan van het vallen, dat lijkt me nog best pijnlijk te kunnen zijn.

Om te dippen met gewicht maar zonder dipriem zijn er verschillende mogelijkheden; met een gewone riem en schijven met een voldoende groot gat in het midden, of beter nog van die gaten waarin je ze kunt vastpakken, gaat het ook heel gemakkelijk. Als je helemaal geen riem hebt is een dumbbell tussen je benen de oplossing; ik heb dat een tijdje regelmatig gedaan met een trainingsmaat dan gaven we elkaar de dumbbell aan. Dat was best cool, ik heb toen setjes gedaan met een 22 kg dumbbell. Het werd toen wel al aardig lastig/pijnlijk om het ding ingeklemd te houden, maar de coolheid ervan weegt daar wel tegen op!
Als je geen trainingsmaat hebt kan de dumbbell tussen je benen nog steeds, maar afhankelijk van het construct van het diprek kan dat idd tamelijk lastig zijn.

Ja t kan zeker pijnlijk zijn..vorig jaar heb ik t skieen geleerd en heb toen ook een klap gemaakt dat ik even moest happen naar lucht..gelukkig maar dat je een vest aan hebt..en ja..gister probeerde ik over de hekgolf te "springen"maar t springen ging wel maar t landen niet..hahaha dan maak je soms wel rara klappen ja..maar goed ik wil ook niet als een dooie de achter blijven hangen..beetje stoer doen hé:cool:

Ja dippen gaan we deze week maar even proberen en ik heb wel een riem maar dat gaat niet passen ben ik bang en die open schijven hebben we niet..denk dat ik voor die stoere db ga..:D

Waterskieën was er wel het weer voor :D, ook mooi bruin geworden :eyebrow: ?
Stoertje ;)

Suc6 met dippen met een db tussen de benen ! Ik zie je training wel weer verschijnen :)

Waterskieën was er wel het weer voor :D, ook mooi bruin geworden :eyebrow: ?
Stoertje ;)

Suc6 met dippen met een db tussen de benen ! Ik zie je training wel weer verschijnen :)

Hoe bedoel je verslaafd..ik zit om kwart voor 7 al op DBB.... maar ja wel een kleurtje gepakt jah..was wel nodig ook hahahaha
We gaan vanavond borst+tri trainen dus ik kan gelijk het dippen gaan uitproberen..;)
Ik laat t weer weten..*slik* hahaha

Terug
Naar boven