- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dank je wel..ja voorlopig was t op mijn weegschaal niet te merken maar ach we zien wel waar we uitkomen..Gecondoleerd meid, kan me voorstellen dat het grote impact op je heeft! Veel sterkte ermee de komende tijd en wel goed om jezelf blijven denken hè. Netjes dat je 1,2% bent gedaald, nog even en je ziet het wel terug hoor.
Lekker knallen morgen en voor vandaag werkse.
Ja weet je dat is ook wat t zo heftig maakt denk ik..(dat ik zelf een kleintje heb lopen..) het is niet eens naaste familie maar ik leef behoorlijk met ze mee..btw wel lekker getraind vandaag!Gecondoleerd, ik kan goed begrijpen dat het een impact op jou heeft en zeker omdat je zelf ook kids hebt. Vervelende situatie... sterkte hiermee.
1,2% gedaald in je vet%? nice!!!! dat is goed nieuws!
Fijne dag vandaag en trainze morgen!![]()
thnk u!
Ja ik ga niet zeggen dat ik er niet hard voor werk maar ik zie bar weinig reslutaat..Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Zet hem op deze week!
Ik weet zeker dat je binnenkort wel gaat zien dat je vet% is gedaald, je werkt er keihard voor.
Maar zegt mijn mannetje dan..als je niet traint....nou vul maar in.. Hij weet ook wat ik in mijn hoofd heb qua hoe ik er off season bij wil lopen en dat is niet zo..maar hij denkt dat mijn lichaam nog steeds alles vasthoud ofzo..who knows..who cares..only me
Wat een naar bericht zeg,sterkte! Dan wordt alles weer zo relatief vind je niet?
Je bent pas weer bezig met trainen en zo ,dat resultaat komt heus nog wel!Gewoon doorgaan en dan zie je het vanzelf wel!

Ja dank je wel..weet je andere zeggen ook wel van je ziet er goed uit etc etc maar ja..it's not in the mind..en dat voelt niet goed..aanhouder wint zullen we maar zeggen..... Wat een naar bericht! En heel begrijpelijk dat je het - al dan niet onbewust - op jezelf betrekt!
Gecondoleerd in ieder geval en veel sterkte.
Voor vandaag; werk-ze nog eventjes en morgen ga je weer heel hard knallen.
De 1% eraf is netjes, zelfs al zie je het zelf misschien niet (then again, het valt mij wel vaker op dat ik zelf geen of nauwelijks veranderingen aan mijn lijf zie, terwijl anderen het daarentegen een stuk beter doorhebben!)
dank je
ja je gaat weer goed nadenken wat nou eigenlijk belangerijk is..bedanktTja dan is training etc ineens heeeeel relatief! Sterkte!
Ja ik denk dat je daar ook gelijk in hebt dat je jezelf te vaak ziet..maar goed ik weet hoe ik t wil hebben en dat t haalbaar is t lukt alleen voor geen meter nu en t ligt niet aan mijn eten..daar ken ik mijn lichaam wel voor..tenminste dat d8 ik..anyhow..we komen er wel weer...(ooit)Sterkte - snel weer gaan knallen met de gewichten!
(Zelf merk ik dat ik vooral ook train om even lekker nergens aan te hoeven denken, alleen aan hard trainen)
1,2% klinkt goed... al kan ik me best voorstellen dat je het zelf niet ziet: je ziet jezelf er té vaak voor in de spiegel.

Ja mooie tekst idd van Mike en klopt ook!! Ik wou dat ik nooit contact had gemaakt met deze sport dan had ik t op de meeste momenten een stuk makkelijker met mezelf gehad ik word nu alleen maar kritischer..blehhVeel sterkte, is zeker te begrijpen... Mike Mentzer zei ooit, when you are in the gym you have to train hard but never forget there is also a life out the gym, family and friends are very important...nogmaals veel sterkte, probeer je gedachten wat te verzetten ook al is dat niet zo simpel en als je weer wat beter bent(je weet wat ik bedoel), laat je me eens weten hoe het gaat met je bench?
Grtz
Zo lekkere trainin Miss!...benen en biceps...vanwaar deze combi?
Lees lekker rustig alles bijen geniet van je avond!
Take Care![]()

.dankje Fannore..
ik was vonmorgen weer 68.6!!! ik ga straks de huisarts bellen want er is iets niet goed..hoe strikt ik ook eet ik kom alleen maar aan..mijn kont en benen worden echt huge en niet zoals ik ze wil hebben..dus ik hoop dat mijn ha mijn schildklier wil checken want ik "ken"mijn lijf en het gaat echt niet goed..voorlopig stop ik even met benen trainen en ga ik alleen maar hardlopen de rest van mijn trainingen blijf ik overigens wel doen!!
Ik ben echt ****ed up!
tot vanmiddag

Oei... klinkt niet goed...
Zeker omdat jij je lijf wel goed kent ben ik benieuwd - kan je schildklier 'opeens' gek gaan doen dan?
Het moeilijke voor je lichaam is denk ik dat het ten eerste een lange tijd te weinig koolhydraten heeft gekregen en nu relatief op een normaal niveau (dus waarschijnlijk ook nog geen balans in vocht vasthouden) En je traint om spiermassa aan te komen..Dus ja, je komt wel spiermassa aan terwijl je weinig of geen vet verbrandt..Waarschijnlijk neem je sterk af als je even veel minder gaat KT (en dan bedoel ik ook geen supersets, gewoon alleen cardio)..Maar ik weet dat dat niet zo gemakkelijk is. En zeker niet voor jou.
Ja en voel mij nu echt niet lekker..bleh vervelend dat jij er last van hebt ..ik weet nog niett wat het bij mij is..misschien is het wel psychisch..o bah! ik zelf heb een trage schildklier.. en heb er medicatie voor...
hoop voor je dat de dokter je kan helpen...
want zo is het ook niet leuk.... en je heb nog een kleintje lopen.... dan moet je wel goed voelen!![]()

tja..was niet echt op dieet maar ander schoon voedingspatroon maar daar schijnt mijn lichaam zich nu niets van aan te trekken..en om over te gaan op de koolvis daar pas ik voor..Als je op dieet bent kan je gewicht sprongen maken toch, na t weekend enzo ik hoop dat er verder niks aan de hand is.