Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou of ik zo dichterbij het einddoel wil zijn weet ik niet hoor...hahahaha maar we houden vol..
Kan best dat je te veeleisend voor jezelf bent omdat je dat fysiek bent gewend.Misschien in je hoofd nog die knop om en anders naar jezelf leren kijken,dat je er nu anders uitziet maar niet slechter of zo,alleen wat minder droog.
Soms reageert je lijf ook net anders dan volgens het boekje.Ik had dat toch ook zo'n schoon eetschema onder mijn onderhoud en mijn vet steeg ook alleen maar.
Het bezoek lekker laten meetrainen,hihi.
Succes meid en je ziet er nog toppie uit hoor ,probeer dat te zien wat wij ook zien.
Hey! Even bijgezelen... gelukkig dat er niets was volgens de uitslag. Zal inderdaad ook wel die schommeling zijn van voor en na de wedstrijd... Hoe ging dat bij je vorige wedstrijd? Misschien staat je lijf nog in een soort reserve-toestand van voor de wedstrijd, alles wat het binnenkrijgt vasthouden voor reserve, terwijl dat nu dus juist niet nodig is...
Wat eet je nu precies eigenlijk als vragen mag?
Brood houdt inderdaad vocht vast... misschien heb je daar minder last van als je glutenvrij neemt... (weet ik niet precies hoor)
En proberen meer vezels binnen te krijgen (spijsvertering en invloed op de snelheid waarop kh's worden opgenomen)... veeeeel water drinken...

, wel goed bezig geweest Fanatieke cardio nog na afloop. Kan best zijn dat je lichaam een nieuwe impuls nodig had, als het werkt voor jou, prima toch! Halve kilo eraf gaat weer de goeie kant op!
ik heb eerlijk gezegd geen idee..laag dat denk ik wel want voelde me vooral de laatste..8weken denk ik best futloos.. en ik denk zeker dat daarom nog steeds mijn lijf raar reageerd..Miss H op hoeveel KCAL zat je dieet dan? Het kan goed zijn dat je lichaam niet goed reageert omdat je te lang ten weinig calorien binnen hebt gekregen...
Ja we doen ons best hé..en idd ik zie niet veel resultaat maar doe in principe niks verkeerds dus ik met toch wat gaan zien straks eyy..Beter dat je goed reageerd op de veranderingen in je voedingsschema
Soms is het zo lastig...dan doe je zo je best, maar zie je (voor je gevoel?) weinig vooruitgang. Wel fijn dat je op het goede pad zit om je niet zo buff te voelen en zijn.
Lekkere training en woot..wat een cardio, wel goed bezig geweest
![]()

dank u dank uWat de rest ook al zei; mooi dat het weer iets beter qua voeding gaat en een nette training hoor! (Die cardio :O Respect!)
haha nee ik kon niet genieten vandaag..moest werken maar..zondag hebben we gepland om lekker te varen met ons bootje en te gaan waterskieeen dusss goeie vorm van..ehh kracht en cardio??!!Goed om te horen dat het weer de goede kant op gaat.Soms is less dus blijkbaar niet more...Geniet je ook van het zonnetje?
dank je wel..
ik heb er ook geen zin in maar soms..lees: vaak, moet je gewoon die knop omzetten en domweg gaan , lopen, spinnen or whatever.. je kan t..morgen dan!!netjes die cardio...ik kreeg het niet meer voorelkaar om uberhaupt te cardio-en vanavondhet wil en lukte niet

Ja mischien moet ik idd gewoon die knop omzetten. Het punt is, doe ik het nu niet, dan mag ik na mijn bulk extreem hard cutten. En daar verheug ik me al helemaal niet op, ik word altijd dol in me hoofd als ik geen KH's krijg:d

Goeie dips zeg! Ze zijn zo toch?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

optrekken en dippen allebei wel netjes, valt me voral op dat je meerdere setjes achterelkaar hetzelfde aantal hh haalt dat wordt bij mij altijd snel minder
is dat omdat het eigenlijk gewoon pompoefeningen zijn voor jou en je dus helemaal niet probeert het maximale aantal hh of gewicht te halen, of gaat het echt zo? Volgens mij kan je sowieso wel eens met extra gewicht gaan doen onderhand. Met dippen vind ik dat naar verhouding vaak beter gaan, dwz met alleen bw denk ik dan pff voelt al best zwaar, zou het wel lukken met gewicht? en dan lukt het dus heel prima met extra gewicht...![]()