XXL Nutrition

Contest Log (v) contestlog Miss H!

Goedemorgen,

Nieuwe dag en dichterbij het einddoel

:meal::roflol::brew::loopband::lifter::cheer::clap::aai::fire::meal::coffeepc::coffee::loopband::cheer::lifter::cheer::lifter::wave2::hello::aai:

Kan best dat je te veeleisend voor jezelf bent omdat je dat fysiek bent gewend.Misschien in je hoofd nog die knop om en anders naar jezelf leren kijken,dat je er nu anders uitziet maar niet slechter of zo,alleen wat minder droog.

Soms reageert je lijf ook net anders dan volgens het boekje.Ik had dat toch ook zo'n schoon eetschema onder mijn onderhoud en mijn vet steeg ook alleen maar.
Het bezoek lekker laten meetrainen,hihi.

Succes meid en je ziet er nog toppie uit hoor ,probeer dat te zien wat wij ook zien.

Hey! Even bijgezelen... gelukkig dat er niets was volgens de uitslag. Zal inderdaad ook wel die schommeling zijn van voor en na de wedstrijd... Hoe ging dat bij je vorige wedstrijd? Misschien staat je lijf nog in een soort reserve-toestand van voor de wedstrijd, alles wat het binnenkrijgt vasthouden voor reserve, terwijl dat nu dus juist niet nodig is...
Wat eet je nu precies eigenlijk als vragen mag?
Brood houdt inderdaad vocht vast... misschien heb je daar minder last van als je glutenvrij neemt... (weet ik niet precies hoor)
En proberen meer vezels binnen te krijgen (spijsvertering en invloed op de snelheid waarop kh's worden opgenomen)... veeeeel water drinken...

• Topic Starter Topic Starter
Goedemorgen,

Nieuwe dag en dichterbij het einddoel

:meal::roflol::brew::loopband::lifter::cheer::clap::aai::fire::meal::coffeepc::coffee::loopband::cheer::lifter::cheer::lifter::wave2::hello::aai:
nou of ik zo dichterbij het einddoel wil zijn weet ik niet hoor...hahahaha maar we houden vol..

Kan best dat je te veeleisend voor jezelf bent omdat je dat fysiek bent gewend.Misschien in je hoofd nog die knop om en anders naar jezelf leren kijken,dat je er nu anders uitziet maar niet slechter of zo,alleen wat minder droog.

Soms reageert je lijf ook net anders dan volgens het boekje.Ik had dat toch ook zo'n schoon eetschema onder mijn onderhoud en mijn vet steeg ook alleen maar.
Het bezoek lekker laten meetrainen,hihi.

Succes meid en je ziet er nog toppie uit hoor ,probeer dat te zien wat wij ook zien.

Ja nou wat minder droog met een stuk meer putjes hahaha maar we doen ons best en ja meer dan dat kan ik niet dus.. t moet nog wel leuk blijven als je begrijpt wat ik bedoel..

Hey! Even bijgezelen... gelukkig dat er niets was volgens de uitslag. Zal inderdaad ook wel die schommeling zijn van voor en na de wedstrijd... Hoe ging dat bij je vorige wedstrijd? Misschien staat je lijf nog in een soort reserve-toestand van voor de wedstrijd, alles wat het binnenkrijgt vasthouden voor reserve, terwijl dat nu dus juist niet nodig is...
Wat eet je nu precies eigenlijk als vragen mag?
Brood houdt inderdaad vocht vast... misschien heb je daar minder last van als je glutenvrij neemt... (weet ik niet precies hoor)
En proberen meer vezels binnen te krijgen (spijsvertering en invloed op de snelheid waarop kh's worden opgenomen)... veeeeel water drinken...

Vorige wedstrijd reageerde mijn lijf ook dramatisch..zelf cellulites op mijn buik toen..t trekt wel weer weg..lees: het vet gaat zich zetten., maar ik schrok mij rot..
Weet je wat t gekke is..ik ben nu sinds zondag wat losser voor mij zelf geworden en eet wat meer..en ik ben nu halve kg kwijt tja.ik weet dat je er in principe niet naar moet kijken maar k weet dat t bij mij niet helemaal anders gaat..ik moet gewicht kwijtraken om vetmassa kwijt te raken..dus ik was eigenlijk wel blij.ik ken mij lijf best wel nu..en reageerd gewoon heel vaag zo nu en dan..

Ok wat ik at was: O:brinta,whey en water
T: 250gr magere kwark en 1 appel erdoor
L: 2 bruine broodjes as in petit pain ed..met mager beleg...kipfilet, huttenkase rookvlees en soms ossenworst
T: voor mijn training 1 shake water+whey
A: wat de pot schaft..de ene keer macroni, aardappels soms rijst ed..
T: soms 2 crackers met slankie maar meestal wat kwark..

Maarrr daar kwam ik dus alleen maar van aan..maar hier viel ik voor dat ik mijn voorbereiding in ging heel goed op af.ik zat op 16,8% en daar was ik blij mee..dus ik d8 ik ga gewoon weer terug hierop maar nothing is happening..

Dus vanaf afgelopen week de teugels wat aan t laten vieren en cruesli genomen als ontbijt en smorgen mijn tussendoortje even vervangen voor yoghurt met Jusórange voor de rest wel redelijk t zelfde en..tja..halve kg kwijt..miss lucky i dont know maar t kan ook zo zijn dat mijn lijf weer even andere impuls nodig heeft ofzo. Oh en ik drink gemiddeld 3lt water en nog wat groene thee..verder niets geen frisdranken etc..

Vandaag Biceps en wat buik gedaan en 1 uur cardio

Biceps:

optrkken BW 5x6
ez bar 5x8 stang plus 12,5kg
concentration curl: 5x8 elke arm natuurlijk met 8kg
multi station met stangetje onderop: 5x8 35,40kg
en toen nog even volmaken met weer dat handvat aan t multi station en gewoon doorgaan toen ze heeel erg au deden haahah

Buik even op de theracrunch(soort machine ) 4x20
sit up bankje 4x25
tijdje niet gedaan dus ik vond m ok..deed ook pijn..ja lekker pijn dan..

Toen cardio 20min hardlopen, 20 min spinnen en 20 cross en toen nog naar huis moeten fietsen..ook 20 min blehhh
Dat was mijn programmaatje..op zich wel lekker..

Fanatieke cardio nog na afloop :eek:. Kan best zijn dat je lichaam een nieuwe impuls nodig had, als het werkt voor jou, prima toch! Halve kilo eraf gaat weer de goeie kant op!

Miss H op hoeveel KCAL zat je dieet dan? Het kan goed zijn dat je lichaam niet goed reageert omdat je te lang ten weinig calorien binnen hebt gekregen...

Beter dat je goed reageerd op de veranderingen in je voedingsschema :)
Soms is het zo lastig...dan doe je zo je best, maar zie je (voor je gevoel?) weinig vooruitgang. Wel fijn dat je op het goede pad zit om je niet zo buff te voelen en zijn.
Lekkere training en woot..wat een cardio :eek:, wel goed bezig geweest :thumbs:

Wat de rest ook al zei; mooi dat het weer iets beter qua voeding gaat en een nette training hoor! (Die cardio :O Respect!)

Goed om te horen dat het weer de goede kant op gaat.Soms is less dus blijkbaar niet more...Geniet je ook van het zonnetje?

Lekker cardio programmaatje:p;)

netjes die cardio...ik kreeg het niet meer voorelkaar om uberhaupt te cardio-en vanavond:( het wil en lukte niet

Fanatieke cardio nog na afloop :eek:. Kan best zijn dat je lichaam een nieuwe impuls nodig had, als het werkt voor jou, prima toch! Halve kilo eraf gaat weer de goeie kant op!

Ach ja..ik heb echt een hekel aan de cardio maar ja..ik denk voor mij wel de manier om mijn % goed te laten zakken..tenminste i hope so

Miss H op hoeveel KCAL zat je dieet dan? Het kan goed zijn dat je lichaam niet goed reageert omdat je te lang ten weinig calorien binnen hebt gekregen...
ik heb eerlijk gezegd geen idee..laag dat denk ik wel want voelde me vooral de laatste..8weken denk ik best futloos.. en ik denk zeker dat daarom nog steeds mijn lijf raar reageerd..

Beter dat je goed reageerd op de veranderingen in je voedingsschema :)
Soms is het zo lastig...dan doe je zo je best, maar zie je (voor je gevoel?) weinig vooruitgang. Wel fijn dat je op het goede pad zit om je niet zo buff te voelen en zijn.
Lekkere training en woot..wat een cardio :eek:, wel goed bezig geweest :thumbs:
Ja we doen ons best hé..en idd ik zie niet veel resultaat maar doe in principe niks verkeerds dus ik met toch wat gaan zien straks eyy..;)
Wat de rest ook al zei; mooi dat het weer iets beter qua voeding gaat en een nette training hoor! (Die cardio :O Respect!)
dank u dank u

Goed om te horen dat het weer de goede kant op gaat.Soms is less dus blijkbaar niet more...Geniet je ook van het zonnetje?
haha nee ik kon niet genieten vandaag..moest werken maar..zondag hebben we gepland om lekker te varen met ons bootje en te gaan waterskieeen dusss goeie vorm van..ehh kracht en cardio??!!
dank je wel..

netjes die cardio...ik kreeg het niet meer voorelkaar om uberhaupt te cardio-en vanavond:( het wil en lukte niet
ik heb er ook geen zin in maar soms..lees: vaak, moet je gewoon die knop omzetten en domweg gaan , lopen, spinnen or whatever.. je kan t..morgen dan!!

Vandaag lekker borst-tri getraind.

banken 5x8 40,50,55,60,60

db press: 5x8 14,16,18,20,22..laatste met spotter maar ging eigenlijk heel goed..

flyes 5x8 met db van 8kg gestrekte armen

en oef nog in de kooi met20 kg 5x8

triceps;

dippen 5x8 bw

tricpes extension aan de multi 5x10 25,30,35,40,40

triceps behind neck 5x8 met db van 6kg en gelijk afgewisseld met andere oef voor triceps..ze gingen lekker branden dus wederom goed teken..:fire:

Daarna nog 45 min staand gespind en toen lekker naar huis..morgen lekker van t zonnetje genieten..joehoe en ik heb nog geen id hoe laat ik ga trainen..ik zie wel.. ik heb zin in zondag...lekker waterskieen en miss leren wakeboarden..moet er wel nog een wakeboard even komen hahaha kleinigheidje..:D

Ja mischien moet ik idd gewoon die knop omzetten. Het punt is, doe ik het nu niet, dan mag ik na mijn bulk extreem hard cutten. En daar verheug ik me al helemaal niet op, ik word altijd dol in me hoofd als ik geen KH's krijg:d

Ja mischien moet ik idd gewoon die knop omzetten. Het punt is, doe ik het nu niet, dan mag ik na mijn bulk extreem hard cutten. En daar verheug ik me al helemaal niet op, ik word altijd dol in me hoofd als ik geen KH's krijg:d

jahaa daar heb ik dus ook last van..hahahha dus zorg dat je niet extreem hoeft te cutten en ga gewoon al is het een half uurtje of 20 minuutjes cardioen!!;)

Goeie dips zeg! Ze zijn zo toch?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goeie dips zeg! Ze zijn zo toch?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja uiteraard!! of dacht je dat ik ze tussen 2 bankjes deed?? trouwens tijdje terug heb ik ze een keer tussen 2 bankies gedaan..dipmachine was bezet..dus we d8en nou we doen t een keer zo..dus toen ipv 8 keer hh gemaakt van 25..pleurde ik er na de derde x 25 vanaf..ineens zaten mijn triceps vol..!! hahaha echt zo dom was dat..gelukkig was t errug rustig..:rolleyes:

Nee hoor, dacht al dat je ze op die manier deed. :)

optrekken en dippen allebei wel netjes, valt me voral op dat je meerdere setjes achterelkaar hetzelfde aantal hh haalt dat wordt bij mij altijd snel minder:mad:

is dat omdat het eigenlijk gewoon pompoefeningen zijn voor jou en je dus helemaal niet probeert het maximale aantal hh of gewicht te halen, of gaat het echt zo? Volgens mij kan je sowieso wel eens met extra gewicht gaan doen onderhand. Met dippen vind ik dat naar verhouding vaak beter gaan, dwz met alleen bw denk ik dan pff voelt al best zwaar, zou het wel lukken met gewicht? en dan lukt het dus heel prima met extra gewicht...:)

optrekken en dippen allebei wel netjes, valt me voral op dat je meerdere setjes achterelkaar hetzelfde aantal hh haalt dat wordt bij mij altijd snel minder:mad:

is dat omdat het eigenlijk gewoon pompoefeningen zijn voor jou en je dus helemaal niet probeert het maximale aantal hh of gewicht te halen, of gaat het echt zo? Volgens mij kan je sowieso wel eens met extra gewicht gaan doen onderhand. Met dippen vind ik dat naar verhouding vaak beter gaan, dwz met alleen bw denk ik dan pff voelt al best zwaar, zou het wel lukken met gewicht? en dan lukt het dus heel prima met extra gewicht...:)

Ja gaat echt zo..i swear..(ik spuug op de grond..) maar miss heb je gelijk en kan ik gaan dippen met gewicht maar..zo na een setje of drie beginnen heus mijn armen wel te trillen hoor. vaak loop ik echt op mijn tandvlees de laatste setjes maar ja..wat moet gebeuren moet gebeuren.geen gezeik en gewoon gaan.. en qua xtra gewicht miss wel een keer proberen ja...ik heb elleen niet echt veel zin dat ik van die dipmachine af lazer..wat dus een keer tussen die 2 bankjes gebeurde..
Maar maybe next time..we hebben alleen niet zón dipbelt..

DB tussen je knieën?

Terug
Naar boven