Heb je niet gigantische spierpijn vandaag in je benen van het waterskieen? Ah je zal wel "die hard" zijn, aangezien je om kwart voor 7 al op DBB zit. Kleurtje pak je snel aan en op het water. Waarschijnlijk haal jij me nu in haha.
Nee eigenlijk geen spierpijn in mijn benen..wel in mijn rug..je hebt natuurlijk continue spanning op je lats.. en qua kleurtje ach wie zal t zeggen..

hoewel ze wel vroegen op mijn werk of ik nog wat anders had gedaan dan alleeen in de zon te liggen hahahaha
Heb jij met dippen nooit last van je schouders? Bij mij doet het echt pijn(voorkant schouder, zegmaar bovenkant arm) als ik na de laatste herhaling van elk setjes van het diprek afstap. Of doe ik dan dus iets verkeerd?
Eigenlijk niet maar miss dip je dan te diep..dieper dan 90graden zeg maar?? Dat je m te ver overbelast ofzo..?
Vandaag echt een monstertraining gedaan als zeg ik t zelf!
best trots..
Borst +tri
Banken vlak 8x40kg
8x 50kg
8x 55kg
8x 60kg
6x 65kg..en ging best wel eigenlijk!
Bank schuin: 8x30kg
8x35kg
8x40kg
6x46kg
4x50kg en voelen en hij was best zwaarrr
dumbbell press: 8x14kg
8x16kg
8x18kg
8x20kg
8x22kg en ging ook wel ok.. en dan te bedenken dat ik zwaarder ben gegaan met banken..
Cable cross: 5x8 op standje 4..geen idee hoeveel gewicht..t voelde zwaar dus zal wel goed zijn..
Triceps:
Triceps touwtje naar beneden: 5x8 25,25,25,30,30kg
triceps touwtje andersom over je hoofd..5x8 25,30,35,35,35kg
tricep extension met triangeltje 5x8 om en om met 10 kg
en toen..tadaaaa dippen en jawel..met extra gewicht..
dip: 8xbodyweight
8x extra dumbbell 2kg
8x extra dumbbell 2kg
8x extra dumbbell 3kg..(ik had er 2 gepakt maar toen ik die 2kg dumbbell mee moest zeulen d8 ik al van dit is zat voor de eerste keer..maaar mijn mannetje dus t db'tje van 3kg achter mijn benen neergelegd en die ging dus ook!! hahaha ik d8 dat t 2 was..voelde wel zwaar maar gewoon doorgaan hé
en als laatste nog 8 keer met db van 3kg!
Daarna nog een hlaf uur gespind en toen was ik op!
Dus nu even uitpuffen..begon helemaal te shaken..hahaha