Fitness Seller

Contest Log (v) contestlog Miss H!

Weer netjes hoor. Ga je weer naar beneden of in elk geval niet meer omhoog?

Thnx voor de inspiratie voor mijn training morgen! :D
Gaat lekker zo te zien hier...

Heavy trainings!!!:D:D
Schouders en rug vind ik zelf geen fijne combi. Dan haal ik jouw gewichten zeker niet met mijn rug;). Crosstrainer zonder handen is mijn favouriet:)..(alleen langer dan 20 min. lukt mij niet na zo´n training:eek:).
Als dat kleine beetje vet van jou weg is zul je vast zien dat je enorm toegenomen bent in spiermassa!!!

blijf me verbazen hier Miss!! maar wel lekker....jammer genoeg zijn er weinig dames bij ons in de gym die zo trainen. :p

grt.

• Topic Starter Topic Starter
Weer netjes hoor. Ga je weer naar beneden of in elk geval niet meer omhoog?
Jaja ik ga weer omlaag..duss ben tevreden..gaat langzaam maar ok..
Thnx voor de inspiratie voor mijn training morgen! :D
Gaat lekker zo te zien hier...
Qua wat inspiratie??

Heavy trainings!!!:D:D
Schouders en rug vind ik zelf geen fijne combi. Dan haal ik jouw gewichten zeker niet met mijn rug;). Crosstrainer zonder handen is mijn favouriet:)..(alleen langer dan 20 min. lukt mij niet na zo´n training:eek:).
Als dat kleine beetje vet van jou weg is zul je vast zien dat je enorm toegenomen bent in spiermassa!!!

Ja ik vind het juist een lekker combi ben altijd al tegendraads geweest hahaha en ja die 30 min cardio doe ik ook op mijn tandvlees..ik heb er ook al bijvoorbaat een pesthekel aan maar ja goed van de calorietjesssss en zit echt geen klein beetje vet hoor..it's all on my hips..brrrrrr

blijf me verbazen hier Miss!! maar wel lekker....jammer genoeg zijn er weinig dames bij ons in de gym die zo trainen. :p

grt.
Hey dank je wel..ja bij mij op de gym zijn er ook weinig tot geen hoor..ik ben niet 24u aanwezig daar dus weet niet of er s'avonds meiden zijn die lekker zwaar kt doen maar ik zie ze eigenlijk nooit..:(

dank je wel:D

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Vandaag even biceps gedaan..optrekken, ez barretje, concentration curl en met touwtje en nog even half uur gecrossed..moest ook weer terug fietsen naar huis dus ik was er klaar mee..bah ben echt moe en ik duik straks ook lekker op de bank en kom er niet meer af..ja om te plassen hahahaha
Dus morgen zijn we dr weer...

Dat maakt niet uit zolang je maar niet omhoog gaat.Je hebt de juiste manier weer gevonden blijkbaar,goed om te horen!

Hopelijk lekker uitgerust gisteravond na je drukke dag :)
Vandaag een dagje rust? :)

Inspiratie qua soorten oefeningen ;)
Training van gisteren = vanavond geworden...

Jeetje, wat een gewichten!! Super hoor.. 65 kg bankdrukken, mijn god.. Ook mooi dat je qua gewicht weer zakt, ook al is het maar langzaam. Lekker zo doorgaan, trainse vandaag (?).

Jeetje, wat een gewichten!! Super hoor.. 65 kg bankdrukken, mijn god.. Ook mooi dat je qua gewicht weer zakt, ook al is het maar langzaam. Lekker zo doorgaan, trainse vandaag (?).

+1 Hele nette training weer, Miss H! En ehm... Erg inspirerend zoals Dwarf al zei (ook qua gewichten :D)

Joehoe!

:hello: hopelijk alles goed met je :)?

Mooie training ga ik een beetje van oppikken tbv de rug, verder alles goed miss H!

Dat maakt niet uit zolang je maar niet omhoog gaat.Je hebt de juiste manier weer gevonden blijkbaar,goed om te horen!
ja gelukkig wel want ik werd er wel behoorlijk somber van maar nu niet meer:D

Hopelijk lekker uitgerust gisteravond na je drukke dag :)
Vandaag een dagje rust? :)
ja dagje rust..wel meer dagjes rust gehad hhahaha

Inspiratie qua soorten oefeningen ;)
Training van gisteren = vanavond geworden...
ik hoop dat je lekker hebt getraind..heb nog niet gespiekt nl..

Dank u..

+1 Hele nette training weer, Miss H! En ehm... Erg inspirerend zoals Dwarf al zei (ook qua gewichten :D)
mooi leuk te horen!

joehoe terug...:p

:hello: hopelijk alles goed met je :)?
ja alles goed, we hebben alleen een andere auto gekocht en daar waren een paar dingen mee aan de hand dus daar hadden we even de balen van en er moesten een paar dingen geregeld worden vandaar.. Maar we zijn dr weer hoor..hoewel ik natuurlijk helemaal niet ben weggeweest:D

Mooie training ga ik een beetje van oppikken tbv de rug, verder alles goed miss H!
dank je wel en ben benieuwd wat je er van gaat oppikken en hoe t bevalt..succes!!

Vandaag naar Sprookjeswonderland geweest..jawel met die kleine natuurlijk:D en toen we op een gegeven moment bij de wolf aan kwamen...ging die kleine zn armpjes op zijn manier aanspannen..whahaha geweldig en schreeuwen dat hij wel heel erg sterruk was..! Zit al in de genen hé:cool:
En lekker patatje gegeten en dat was wel weer errug lekker..ik vond dat ik dat wel verdient had!
Fijn weekend nog iedereen

Is dit een poging tot afkicken?!:D2 dagen zonder posts is volgens mij voor jou wel een echte uitdaging;)..Ben al wel in afwachting van je training van vandaag...Kan ik weer een beetje power van afkijken:)

Is dit een poging tot afkicken?!:D2 dagen zonder posts is volgens mij voor jou wel een echte uitdaging;)..Ben al wel in afwachting van je training van vandaag...Kan ik weer een beetje power van afkijken:)

Wel gelezen maar niet geschreven..had ff de puf niet..was zooo moe van t trainen..:D

Gister een lekkere training Borst_triceps met erachteraan 45min staand spinnen..was weer helemaal shakie toen ik eraf kwam dus dan weet ik dat ik alles heb gegeven.

Banken: 5x8 40kg,45,50,55,60 ging vorige keer zwaarder maar had even geen spotter bij de hand en t voelde al best wel zwaar..:rolleyes:

Schuine bank in de smith: 5x8 30,34,38,40,44kg

dumbbell press beetje schuin: 5x8 16,18,20,22,22kg

peck deck (maar met de armen helemaal gestrekt) 5x8 ik weet niet precies hoe die gewichten lopen op die machine..volgens mij per 7kg..
Dus 5x8 21,28,35,35,35kg normaal doe ik losse flyes maar voel wat in mijn schouder..???

Triceps: begonnen met dippen..5x10bodyweigt..(d8 opeens wat gaat ie makkelijk..tja duhh vorige keer had ik 3kg extra dmv dumbbelltje..foutjuhh)
Toch maar weer even gezeurd om een dipbelt..:p

french press:5x8 met ez bar en 2kg aan beide kanten en geeindigd met 5kg..was eerste keer weer..

en nog triangeltje 5x8 elke arm met 10kg..

Toen nog cardio..

Vandaag:

Rug:

chinnen 5x8 assisted 15kg..

Lat pull wijd 5x8 (ook per 7kg omhoog..de ene lat pull wel) 28,35,42,49,56kg

Lat pull small en naar de navel toe trekken ipv op je borst (tip Liona:D)
5x8 21,28,35,35,35kg is echt een stuk zwaarder en volgens haar zorg je ervoor dat je lats dan lager beginnen dus..

Bent over rowing: 5x8 30,35 en eindigde ook met 35kg was zwaar..was ook weer een tijd geleden..vergeet m eigenlijk en doe ik weer rowing aan de machine..:o

Schouders:

side lateral machine: 5x8 15,20,25,25,25kg

bent over side laterals machine; 5x8 6kg,7,8kg ook geeindigd zeer correcte uitvoering..word ie lekker zwaar van:p

front raise 5x16 met db van 7kg

en nog shrugs 5x10 60,70,80,90,90kg

En nog even wat sit ups 4x25bw

En nog 35 min staand gespind en net lekker makreel gegeten..straks nog wat kwark of yoghurt ik weet niet wat ik heb nog..
Anyway t gaat goed..gewicht gaat gestaag naar beneden ik bedoel..ik zat op een gegeven moment op 69,6 geloof ik..vanmorgen op 66.9 dus ik ben allang blij dat ik mezelf weer terug heb gevonden qua voeding enzo..
Morgen ga ik biceps en weer wat benen doen..joepie..:rolleyes:
:D

Wow, flinke update!
Respect voor die trainingen, en dat staand spinnen!

Wow, flinke update!
Respect voor die trainingen, en dat staand spinnen!

Ja ik d8 ik heb al een paar dagen niks laten horen dus ach.. en ja dat staand spinnen dat moest ik elke dag doen in mijn voorbereiding dus ja tik aan over gehouden hahahaha en gewenning hoor..ik vind staand makkelijker dan zitten..;)
Enne bedankt hé:D

Wat een update! onder het lezen door heb ik gewoon ff lekker wat koekjes en een ijsje gegeten sorry:o

Terug
Naar boven