Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Crosstrainer zonder handen is mijn favouriet
..(alleen langer dan 20 min. lukt mij niet na zo´n training
).Jaja ik ga weer omlaag..duss ben tevreden..gaat langzaam maar ok..Weer netjes hoor. Ga je weer naar beneden of in elk geval niet meer omhoog?
Qua wat inspiratie??Thnx voor de inspiratie voor mijn training morgen!
Gaat lekker zo te zien hier...
Heavy trainings!!!
Schouders en rug vind ik zelf geen fijne combi. Dan haal ik jouw gewichten zeker niet met mijn rug. Crosstrainer zonder handen is mijn favouriet
..(alleen langer dan 20 min. lukt mij niet na zo´n training
).
Als dat kleine beetje vet van jou weg is zul je vast zien dat je enorm toegenomen bent in spiermassa!!!
Hey dank je wel..ja bij mij op de gym zijn er ook weinig tot geen hoor..ik ben niet 24u aanwezig daar dus weet niet of er s'avonds meiden zijn die lekker zwaar kt doen maar ik zie ze eigenlijk nooit..blijf me verbazen hier Miss!! maar wel lekker....jammer genoeg zijn er weinig dames bij ons in de gym die zo trainen.
grt.

dank je wel

Jeetje, wat een gewichten!! Super hoor.. 65 kg bankdrukken, mijn god.. Ook mooi dat je qua gewicht weer zakt, ook al is het maar langzaam. Lekker zo doorgaan, trainse vandaag (?).
)ja gelukkig wel want ik werd er wel behoorlijk somber van maar nu niet meerDat maakt niet uit zolang je maar niet omhoog gaat.Je hebt de juiste manier weer gevonden blijkbaar,goed om te horen!

ja dagje rust..wel meer dagjes rust gehad hhahahaHopelijk lekker uitgerust gisteravond na je drukke dag
Vandaag een dagje rust?![]()
ik hoop dat je lekker hebt getraind..heb nog niet gespiekt nl..Inspiratie qua soorten oefeningen
Training van gisteren = vanavond geworden...
Dank u..Jeetje, wat een gewichten!! Super hoor.. 65 kg bankdrukken, mijn god.. Ook mooi dat je qua gewicht weer zakt, ook al is het maar langzaam. Lekker zo doorgaan, trainse vandaag (?).
mooi leuk te horen!+1 Hele nette training weer, Miss H! En ehm... Erg inspirerend zoals Dwarf al zei (ook qua gewichten)
joehoe terug...

ja alles goed, we hebben alleen een andere auto gekocht en daar waren een paar dingen mee aan de hand dus daar hadden we even de balen van en er moesten een paar dingen geregeld worden vandaar.. Maar we zijn dr weer hoor..hoewel ik natuurlijk helemaal niet ben weggeweest

dank je wel en ben benieuwd wat je er van gaat oppikken en hoe t bevalt..succes!!Mooie training ga ik een beetje van oppikken tbv de rug, verder alles goed miss H!
en toen we op een gegeven moment bij de wolf aan kwamen...ging die kleine zn armpjes op zijn manier aanspannen..whahaha geweldig en schreeuwen dat hij wel heel erg sterruk was..! Zit al in de genen hé
Is dit een poging tot afkicken?!2 dagen zonder posts is volgens mij voor jou wel een echte uitdaging
..Ben al wel in afwachting van je training van vandaag...Kan ik weer een beetje power van afkijken
![]()

)

Wow, flinke update!
Respect voor die trainingen, en dat staand spinnen!